Ballon.quote:
hoiquote:
Goed hoorquote:
Wat ben jij een nare user.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:03 schreef speedking het volgende:
coban moet een euwige ban krijgen
Heeft die een ban gekregen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:03 schreef speedking het volgende:
coban moet een euwige ban krijgen
okequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:03 schreef -tape- het volgende:
Rihanna is toch wel een van de weinige verfrissende artiesten van het moment, op R&B gebied dan.
Ram pa pa pamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:03 schreef -tape- het volgende:
Rihanna is toch wel een van de weinige verfrissende artiesten van het moment, op R&B gebied dan.
Hoiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef 045represent het volgende:
hoi
niemand kent mij hier
gr henk en de kids en een poot van de hont
Ballonquote:
Owja?quote:
Dankje, binnenkort liggen jouw gegevens op straat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hallo Anonymous,
Veel succes met facebook hacken.
gr gr
Heyquote:
hoiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef 045represent het volgende:
hoi
niemand kent mij hier
gr henk en de kids en een poot van de hont
Denken dat mensen wat aan mijn facebookgegevens hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:05 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Owja?
[..]
Dankje, binnenkort liggen jouw gegevens op straat.
hoi bertquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
hoi
wil je me leren kennen
gr bert, mijn frouw, de kits en de kad
Hoiquote:
en dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef CyberJesus het volgende:
Ik kom weer even dronken zijn in dezen NB mattie en dan
Dan ben ik hier, en dan?quote:
Ghehehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?!
Euyquote:
HEY KLINKERquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?!
he he ik ken jou xdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoi bert
dat vint ik een luek idee
zullen we eens een kopje thee gaan drinken samen met job? of steek je liever een kruis in brand samen met geert?
lat me wat weten
gr henk en famylie
Droge shit, ik dacht dat TAL alleen voor dat songfestival was? Dat was toch ook een subforum? Omdat je eigenlijk beetje overal post, weinig sluit, ik denk wel gewoon dit is een rustige boyan toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
Het duurde zo'n 10 minuten om Photoshop op te starten.
Ik steek liefer de Koraan in de brantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoi bert
dat vint ik een luek idee
zullen we eens een kopje thee gaan drinken samen met job? of steek je liever een kruis in brand samen met geert?
lat me wat weten
gr henk en famylie
YEAH BUDDYquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef -tape- het volgende:
[..]
Droge shit, ik dacht dat TAL alleen voor dat songfestival was? Dat was toch ook een subforum? Omdat je eigenlijk beetje overal post, weinig sluit, ik denk wel gewoon dit is een rustige boyan toch.Songfestival heeft een eigen forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Zoveel valt er ook niet te slotten![]()
ik zag het ;D hoe gaat het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef 045represent het volgende:
[..]
heyyy ik was eerderscroll maar eens naar boven!
dat vint ik een geod idee bertquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik steek liefer de Koraan in de brant
sal ik greet ook fragen of die komd?
gr gr
[..]
YEAH BUDDY
[..]
48GB Blu-ray iso overzetten naar mijn erxterne HDD en een Blu-ray iso omzetten naar MKV.quote:
Ban, weg van FOK!.quote:
Suuupurrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag het ;D hoe gaat het?
Juahhh wel goed hoorrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef 045represent het volgende:
[..]
Suuupurrrrrr
Y tú señorita?
Hoe is de sauna?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
Bijna weer terug van vakantieeee woeiiii.
M'n leven was niet compleet in die tijdquote:
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toch naakt gepost buiten het KPD?
Is je vakantie niet leuk dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
en toch op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
Waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.
Waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.
Vakantie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is je vakantie niet leuk dan?
Ben ik eng als ik nu tegen je zeg dat ik geen fuck snap van wat je me zegt ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
48GB Blu-ray iso overzetten naar mijn erxterne HDD en een Blu-ray iso omzetten naar MKV.
Ergo, dat moeten we niet nog een keer doen.
Nee, ik ben een nerd dus het merendeel zal het wel niet snappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben ik eng als ik nu tegen je zeg dat ik geen fuck snap van wat je me zegt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Weet ik niet.quote:
Ja, ga maar zoeken.quote:
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik ben een nerd dus het merendeel zal het wel niet snappen.
Heb je utorrent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..
ik snap geen shit van shit, shit mang.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik had eens een pic gepost van een piemel die uit een pizza kwam, dat mocht ook blijkbaar niet.
Nee, kan ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog geen KPD-toegang, kan je mij pmen?
Winrar & daemontools are your friendsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..
ik snap geen shit van shit, shit mang.
als ik t heb gevonden jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog geen KPD-toegang, kan je mij pmen?
Ik opende een topic, dat mocht blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik had eens een pic gepost van een piemel die uit een pizza kwam, dat mocht ook blijkbaar niet.
Ja, maar jij was zeker maar 2 dagen weg, ik een week.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Dat zal dan wel terecht zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Ik opende een topic, dat mocht blijkbaar ook niet.
1 van die mods mocht je gewoon niet denk ik. Wat is er mis met spuitend bloed in een horrorfilmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar jij was zeker maar 2 dagen weg, ik een week.
Kijk maar even in dat topic voor dikke vrouwen.quote:
Ik moest al eens 3 maanden zitten, een week is niets.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar jij was zeker maar 2 dagen weg, ik een week.
quote:
Ja.. ik had laatst Age of Empires 2 gedownd.quote:
hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef mctwigt het volgende:
ik postte een foto van mijn schoonmoeder, kreeg een 6 jaar ban
Ja, ik heb de dag daarvoor ook zitten trollen in R&P, naar aanleiding van mijn sig. Dat vond de mod daar ook niet fijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 van die mods mocht je gewoon niet denk ik. Wat is er mis met spuitend bloed in een horrorfilm
Kleur wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja.. ik had laatst Age of Empires 2 gedownd.
Lukte wel en zo maar die kleur manRooie shit tussen door dit dat.
En als ik games anno 2009/2011 wil downloaden moet ik allemaal gekke shit doen en de boy snapt 't niet...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef mctwigt het volgende:
ik postte een foto van mijn schoonmoeder, kreeg een 6 jaar ban
je hebt helemaal niet in kpd gepost, kan geen een kpd topic vinden in je postgeschiedenisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk maar even in dat topic voor dikke vrouwen.
Heb je winrar en daemontools?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja.. ik had laatst Age of Empires 2 gedownd.
Lukte wel en zo maar die kleur manRooie shit tussen door dit dat.
En als ik games anno 2009/2011 wil downloaden moet ik allemaal gekke shit doen en de boy snapt 't niet...
Noob, KPD komt niet in je postgeschiedenis te staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef 045represent het volgende:
[..]
je hebt helemaal niet in kpd gepost, kan geen een kpd topic vinden in je postgeschiedenis
Winrarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je winrar en daemontools?
Weet ik veel, bepaalde pixels worden rood?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kleur wat?
Wat is er mis met de kleur?
Ballonquote:
hoi, ik zeg hoi terug omdat jij hoi komt zeggenquote:
Dat was de 3e editquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een derde edit en dan wel goed
Lees je de NFO file die erbij zit niet of zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Weet ik veel, bepaalde pixels worden rood?
Maar dat is alleen bij AoE, was dronken en wou die spelen.. maar die andere shit snap ik echt niet, mounten met deamontools? en dan drivers en dan cracks en dan nog een crack en dan een serial code, en dan een crack vervolgd door een crack en dan een mount.
Openen met kladblok mangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lees je de NFO file die erbij zit niet of zo?
Die staat waarschijnlijk nog op systeeminformatie nogiets.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog iemand.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kladblok![]()
Daar kun je bijna alles mee lezen, alleen niemand weet dat.
Mijn pc weet het welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kladblok![]()
Daar kun je bijna alles mee lezen, alleen niemand weet dat.
Bro, fuck die shitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is iedereens favoriete nummer at the moment?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk, kan je dat zien met je mod powers ofzo?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Bro, fuck die shit
Ik heb me consoles niet voor niets
Open de NFO file die erbij zit met kladblok en volg de instructies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pagina's lange posts van mensen op TPB van mensen die niet willen snappen.![]()
Zoek eens een levend idool. Ik zou als vrouw helemaal wegsoppen van deze manquote:
Hoiquote:
ITS A VIRUS!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
Mensen op TPB die gaan zeggen dat het een virus is wanneer ze de key generator openen.
Ik zag 'm 2x veranderen, maar ja je kunt het ook zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk, kan je dat zien met je mod powers ofzo?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Open de NFO file die erbij zit met kladblok en volg de instructies.
Die pagina's lange posts van mensen op TPB van mensen die niet willen snappen.
Hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Mensen die gaan zeggen dat de kwaliteit van een cam film A10/V10 is.
Wat is TCP?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
Al die keren dat ik dat heb gedaan zie ik nooit maar dan ook NOOIT nieuwe connecties binnenkomen via TCPview.exe of nieuwe virussen via taakbeheer.
Jij snapt het nietquote:
Thanks for uploading, seeding now A10/V10quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Mensen die gaan zeggen dat de kwaliteit van een cam film A10/V10 is.
hoi dalandoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
zeg mensen wees ns lief en zeg hoi terug
Wat doe ik?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef CyberJesus het volgende:
Dimens bah boy, je spreekt jezelf 'tegen' wist je dat?
tcpview is een programma waarmee alle connecties kunt zien die er gelegd zijn, als je bijvoorbeeld naar fok.nl gaat met chrome zie je dat je met het programma Chrome een connectie maakt naar de server van FOK!.quote:
Als je een virus in Ring 0 hebt heb je dikke problemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg alle ICT nerds vandaag in de Nachtbagger.
Haha grapje toch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij snapt het nietIk lach om de nerdtalk mah manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Yup, erg he... We moeten dit topic ff upgraden naar een beter niveau...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha grapje toch.
Wachtquote:
Wireshark.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
tcpview is een programma waarmee alle connecties kunt zien die er gelegd zijn, als je bijvoorbeeld naar fok.nl gaat met chrome zie je dat je met het programma Chrome een connectie maakt naar de server van FOK!.
HOIquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
zeg mensen wees ns lief en zeg hoi terug
De fuck is Ring 0 /confusedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Als je een virus in Ring 0 hebt heb je dikke problemen.
Ik dacht dat je het nooit zou doen.quote:
Ik ben ook wel een nerd, kijk mijn DIG posts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha grapje toch.
Ik weet alleen hoe ik op CBS de criminaliteitscijfers kan opzoeken en kan onderscheiden op verschillende etniciteit. Ik word hier niet blij van MarrokaanseK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha grapje toch.
Ja zoiets maar dan is TCPview ook echt een tooltje van Microsoft zelf.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, erg he... We moeten dit topic ff upgraden naar een beter niveau...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Van jou wist ik 't al.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een nerd, kijk mijn DIG posts.
Dezen swa..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
Die nieuwe lijn van Asus is wel hard, de K53 series.
weenie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De fuck is Ring 0 /confused
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
Maareh... wie heeft er nou Lucide gedroomd vannacht?Ik niet. Dommage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen die niet een cape dragen en niet de looks van een Griekse god hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoek eens een levend idool. Ik zou als vrouw helemaal wegsoppen van deze man
Ik bedoel: leuk meisje die Selah Sue
Mannen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mannen die niet een cape dragen en niet de looks van een Griekse god hebben.
`oke en nuquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
Maareh... wie heeft er nou Lucide gedroomd vannacht?Ik ben motherfucking in elkaar geslagen door 8 negers nadat ik de 1e 4 reuzen van 2,50 meter had verslagen. Ben helemaal black and blueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet de nieuwe Intel i processors nemen, die hebben betere 2D grafische kracht dan een dedicated video kaart.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet ook wat van laptops hoor, dat i7 en i3 processors baas zijn.
En dat malwarebyte goed werkt.!
Hmm dus als ik een cape ga dragen word het nog wat tussen jou en mij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mannen die niet een cape dragen en niet de looks van een Griekse god hebben.
Kap.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet de nieuwe Intel i processors nemen, die hebben betere 2D grafische kracht dan een dedicated video kaart.
Je vergat de i5 trouwens.
Weggeklikt bij het 1e woord.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef xWinterboyx het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Ring_%28computer_security%29
Ik weet het, maar dit is gewoon omdat het leuk is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef CyberJesus het volgende:
Funny links, pics & clips - #62 - Not a single duck was given that day
Dimens
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hmm dus als ik een cape ga dragen word het nog wat tussen jou en mij?
Bezet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hmm dus als ik een cape ga dragen word het nog wat tussen jou en mij?
In computer science, hierarchical protection domains,[1][2] often called protection rings, are a mechanism to protect data and functionality from faults (fault tolerance) and malicious behaviour (computer security). This approach is diametrically opposite to that of capability-based security.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Weggeklikt bij het 1e woord.
Ik heb al een lappie dat goed werkt. Hoefde alleen Sims 3 aan te kunnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je moet de nieuwe Intel i processors nemen, die hebben betere 2D grafische kracht dan een dedicated video kaart.
Je vergat de i5 trouwens.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | <?php function calljs($url){ echo '<script type="text/javascript" src="'. $url .'"></script>'; } //... //... calljs('js/marokip.js'); ?> |
1 2 | // marokip.js document.alert('Hoi marokip :D'); |
Mensen die geen AMD single core 3500+ hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond de i5 2410m wel een goede, kapot snel dat die is.
Dit gaat weer teveur.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
i3, i5 en i7 processorsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet ook wat van laptops hoor, dat i7 en i3 processors baas zijn.
En dat malwarebyte goed werkt.!
oh em gee, haal het weg.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
In computer science, hierarchical protection domains,[1][2] often called protection rings, are a mechanism to protect data and functionality from faults (fault tolerance) and malicious behaviour (computer security). This approach is diametrically opposite to that of capability-based security.ik begrijp het ook niet echt.
beetje veel code voor een simple JS'je, niet?quote:
Mensen die geen AMD uit de nieuwe serie hebben of een Intel uit de nieuwe serie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Mensen die geen AMD single core 3500+ hebben
HUH?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ik wil je best vriendzonen als je dat wil.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Stel je was niet bezet of zoekt een versnapering met een echte griekse god?
firefox draaien op je mac? Wuutesquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Doet firefox het bij jullie ook zo traag na OSX lion?
sryquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oh em gee, haal het weg.
Bulldozer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die geen AMD uit de nieuwe serie hebben of een Intel uit de nieuwe serie.
dat klopt als een busquote:
Chromequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Doet firefox het bij jullie ook zo traag na OSX lion?
Prima, in tegenstelling tot andere mensen zie ik de friendzone niet als een dergelijk groot probleem.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wil je best vriendzonen als je dat wil.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
firefox draaien op je mac? Wuutes?
En dan lekker ads kijken zekerquote:
Coolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
In de meeste gevallen dingen creëren voor websites.
Heldquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
En dan lekker ads kijken zeker
Jij bent er zo een die het niet begrijpt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
websaits maken. php zorgt hier op fok dat je posts in de FOK! database komen en Js (javascript) zorgt er voor dat de pagina niet herlaad als er een nieuwe posts is of je een nieuwe post post.quote:
Kom ik jou vertellen hoe ik en mijn vriend seks hebben en of je nog tips hebt enzo. Je weet wel, vrouwen praat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Prima, in tegenstelling tot andere mensen zie ik de friendzone niet als een dergelijk groot probleem.
Ik had ook kindertent met muziekje alles.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Cool
Ik deed vroeger websites maken op kindertent en layout voor IMVU. Telt dit ook?
extension downloadenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Ik was freelancer geworden als ik jou wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Cool
Ik deed vroeger websites maken op kindertent en layout voor IMVU. Telt dit ook?
oeh oke I get it. Een beetje.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
websaits maken. php zorgt hier op fok dat je posts in de FOK! database komen en Js (javascript) zorgt er voor dat de pagina niet herlaad als er een nieuwe posts is of je een nieuwe post post.
Liever wat stomme reclames waar je toch niet op let dan een saaie, zware en langzame overgescripte kutbrowser.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zei ik dus ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik was freelancer geworden als ik jou was
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die het niet begrijpt.
Helft van de sites die ik regular doen het maar half met chrome adp...quote:
quote:
Obvious kloon is obvious, "vorig jaar", zegt ie terwijl hij net 2,5u op FOK! zit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:34 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Ik mis de nachtbagger van vorig jaar.
okquote:
Heb je dr ping niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
Godver, waarom reageert yvonne niet op mijn mail?
Jij mag nog niet in de KPDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
Ik heb al toegang, jammer jongen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij mag nog niet in de KPD
Allochtonenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef monkyyy het volgende:
Wat zijn Finnen, als ze het daarover hebben op Geenstijl?
Marokkanen/Turkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef monkyyy het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | <?php session_start(); ?> <?php include_once 'connect_db.php'; ?> <?php include_once 'header.php'; ?> <?php if(isset($_GET['topic']) && is_numeric($_GET['topic'])){ if(isset($_SESSION['si_user']) && !empty($_SESSION['si_user']) && $_SESSION['si_user'] == "1"){ if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST"){ if(empty($_POST['message'])){ echo 'Please fill something in!'; } else { $qry1 = " SELECT * FROM si_topics WHERE topic_id = '". $_GET['topic'] ."' "; $mysqlqry1 = mysql_query($qry1); if($mysqlqry1){ |
Marrokanen of turken dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef monkyyy het volgende:
13 en bij de KPD, happy times, of niet, ik kan het niet weten, geen toegang enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb al toegang, jammer jongen.
Hallo skatjequote:
ze zit bij dat ander topic dat ook druk bezig isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:37 schreef Dimens het volgende:
Mensen uit Finland.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel gig daarvan is porn?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:38 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer, dan maar porno verwijderen.
Ik vind er niets aan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
13 en bij de KPD, happy times, of niet, ik kan het niet weten, geen toegang enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |