Hoiquote:
en dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef CyberJesus het volgende:
Ik kom weer even dronken zijn in dezen NB mattie en dan
Dan ben ik hier, en dan?quote:
Ghehehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?!
Euyquote:
HEY KLINKERquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?!
he he ik ken jou xdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoi bert
dat vint ik een luek idee
zullen we eens een kopje thee gaan drinken samen met job? of steek je liever een kruis in brand samen met geert?
lat me wat weten
gr henk en famylie
Droge shit, ik dacht dat TAL alleen voor dat songfestival was? Dat was toch ook een subforum? Omdat je eigenlijk beetje overal post, weinig sluit, ik denk wel gewoon dit is een rustige boyan toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
Het duurde zo'n 10 minuten om Photoshop op te starten.
Ik steek liefer de Koraan in de brantquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoi bert
dat vint ik een luek idee
zullen we eens een kopje thee gaan drinken samen met job? of steek je liever een kruis in brand samen met geert?
lat me wat weten
gr henk en famylie
YEAH BUDDYquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef -tape- het volgende:
[..]
Droge shit, ik dacht dat TAL alleen voor dat songfestival was? Dat was toch ook een subforum? Omdat je eigenlijk beetje overal post, weinig sluit, ik denk wel gewoon dit is een rustige boyan toch.Songfestival heeft een eigen forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Zoveel valt er ook niet te slotten![]()
ik zag het ;D hoe gaat het?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:08 schreef 045represent het volgende:
[..]
heyyy ik was eerderscroll maar eens naar boven!
dat vint ik een geod idee bertquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik steek liefer de Koraan in de brant
sal ik greet ook fragen of die komd?
gr gr
[..]
YEAH BUDDY
[..]
48GB Blu-ray iso overzetten naar mijn erxterne HDD en een Blu-ray iso omzetten naar MKV.quote:
Ban, weg van FOK!.quote:
Suuupurrrrrrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag het ;D hoe gaat het?
Juahhh wel goed hoorrquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef 045represent het volgende:
[..]
Suuupurrrrrr
Y tú señorita?
Hoe is de sauna?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
Bijna weer terug van vakantieeee woeiiii.
M'n leven was niet compleet in die tijdquote:
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toch naakt gepost buiten het KPD?
Is je vakantie niet leuk dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
en toch op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
Waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.
Waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.
Vakantie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is je vakantie niet leuk dan?
Ben ik eng als ik nu tegen je zeg dat ik geen fuck snap van wat je me zegt ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
48GB Blu-ray iso overzetten naar mijn erxterne HDD en een Blu-ray iso omzetten naar MKV.
Ergo, dat moeten we niet nog een keer doen.
Nee, ik ben een nerd dus het merendeel zal het wel niet snappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben ik eng als ik nu tegen je zeg dat ik geen fuck snap van wat je me zegt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Weet ik niet.quote:
Ja, ga maar zoeken.quote:
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik ben een nerd dus het merendeel zal het wel niet snappen.
Heb je utorrent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..
ik snap geen shit van shit, shit mang.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik had eens een pic gepost van een piemel die uit een pizza kwam, dat mocht ook blijkbaar niet.
Nee, kan ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog geen KPD-toegang, kan je mij pmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |