Ram pa pa pamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:03 schreef -tape- het volgende:
Rihanna is toch wel een van de weinige verfrissende artiesten van het moment, op R&B gebied dan.
Hoiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef 045represent het volgende:
hoi
niemand kent mij hier
gr henk en de kids en een poot van de hont
Ballonquote:
Owja?quote:
Dankje, binnenkort liggen jouw gegevens op straat.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hallo Anonymous,
Veel succes met facebook hacken.
gr gr
Heyquote:
hoiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:04 schreef 045represent het volgende:
hoi
niemand kent mij hier
gr henk en de kids en een poot van de hont
Denken dat mensen wat aan mijn facebookgegevens hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:05 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Owja?
[..]
Dankje, binnenkort liggen jouw gegevens op straat.
hoi bertquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
hoi
wil je me leren kennen
gr bert, mijn frouw, de kits en de kad
Hoiquote:
en dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:06 schreef CyberJesus het volgende:
Ik kom weer even dronken zijn in dezen NB mattie en dan
Dan ben ik hier, en dan?quote:
Ghehehequote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?!
Euyquote:
HEY KLINKERquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie ben jij en hoe ken jij mij?!
he he ik ken jou xdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:07 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoi bert
dat vint ik een luek idee
zullen we eens een kopje thee gaan drinken samen met job? of steek je liever een kruis in brand samen met geert?
lat me wat weten
gr henk en famylie
Droge shit, ik dacht dat TAL alleen voor dat songfestival was? Dat was toch ook een subforum? Omdat je eigenlijk beetje overal post, weinig sluit, ik denk wel gewoon dit is een rustige boyan toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |