Wachtquote:
Wireshark.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
tcpview is een programma waarmee alle connecties kunt zien die er gelegd zijn, als je bijvoorbeeld naar fok.nl gaat met chrome zie je dat je met het programma Chrome een connectie maakt naar de server van FOK!.
HOIquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
zeg mensen wees ns lief en zeg hoi terug
De fuck is Ring 0 /confusedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Als je een virus in Ring 0 hebt heb je dikke problemen.
Ik dacht dat je het nooit zou doen.quote:
Ik ben ook wel een nerd, kijk mijn DIG posts.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg alle ICT nerds vandaag in de Nachtbagger.
Haha grapje toch.
Ik weet alleen hoe ik op CBS de criminaliteitscijfers kan opzoeken en kan onderscheiden op verschillende etniciteit. Ik word hier niet blij van MarrokaanseK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg alle ICT nerds vandaag in de Nachtbagger.
Haha grapje toch.
Ja zoiets maar dan is TCPview ook echt een tooltje van Microsoft zelf.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup, erg he... We moeten dit topic ff upgraden naar een beter niveau...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Van jou wist ik 't al.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een nerd, kijk mijn DIG posts.
Dezen swa..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:27 schreef Dimens het volgende:
Die nieuwe lijn van Asus is wel hard, de K53 series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weenie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De fuck is Ring 0 /confused
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef iBenny het volgende:
Maareh... wie heeft er nou Lucide gedroomd vannacht?Ik niet. Dommage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mannen die niet een cape dragen en niet de looks van een Griekse god hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zoek eens een levend idool. Ik zou als vrouw helemaal wegsoppen van deze man
Ik bedoel: leuk meisje die Selah Sue
Mannen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mannen die niet een cape dragen en niet de looks van een Griekse god hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |