Weet ik veel, bepaalde pixels worden rood?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kleur wat?
Wat is er mis met de kleur?
Ballonquote:
hoi, ik zeg hoi terug omdat jij hoi komt zeggenquote:
Dat was de 3e editquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog een derde edit en dan wel goed
Lees je de NFO file die erbij zit niet of zo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:18 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Weet ik veel, bepaalde pixels worden rood?
Maar dat is alleen bij AoE, was dronken en wou die spelen.. maar die andere shit snap ik echt niet, mounten met deamontools? en dan drivers en dan cracks en dan nog een crack en dan een serial code, en dan een crack vervolgd door een crack en dan een mount.
Openen met kladblok mangquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lees je de NFO file die erbij zit niet of zo?
Die staat waarschijnlijk nog op systeeminformatie nogiets.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog iemand.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kladblok![]()
Daar kun je bijna alles mee lezen, alleen niemand weet dat.
Mijn pc weet het welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kladblok![]()
Daar kun je bijna alles mee lezen, alleen niemand weet dat.
Bro, fuck die shitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat is iedereens favoriete nummer at the moment?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk, kan je dat zien met je mod powers ofzo?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Bro, fuck die shit
Ik heb me consoles niet voor niets
Open de NFO file die erbij zit met kladblok en volg de instructies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pagina's lange posts van mensen op TPB van mensen die niet willen snappen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |