Winrar & daemontools are your friendsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..
ik snap geen shit van shit, shit mang.
als ik t heb gevonden jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog geen KPD-toegang, kan je mij pmen?
Ik opende een topic, dat mocht blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik had eens een pic gepost van een piemel die uit een pizza kwam, dat mocht ook blijkbaar niet.
Ja, maar jij was zeker maar 2 dagen weg, ik een week.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik had eens een pic gepost van een piemel die uit een pizza kwam, dat mocht ook blijkbaar niet.
Dat zal dan wel terecht zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef xWinterboyx het volgende:
[..]
Ik opende een topic, dat mocht blijkbaar ook niet.
1 van die mods mocht je gewoon niet denk ik. Wat is er mis met spuitend bloed in een horrorfilmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar jij was zeker maar 2 dagen weg, ik een week.
Kijk maar even in dat topic voor dikke vrouwen.quote:
Ik moest al eens 3 maanden zitten, een week is niets.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar jij was zeker maar 2 dagen weg, ik een week.
quote:
Ja.. ik had laatst Age of Empires 2 gedownd.quote:
hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef mctwigt het volgende:
ik postte een foto van mijn schoonmoeder, kreeg een 6 jaar ban
Ja, ik heb de dag daarvoor ook zitten trollen in R&P, naar aanleiding van mijn sig. Dat vond de mod daar ook niet fijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 van die mods mocht je gewoon niet denk ik. Wat is er mis met spuitend bloed in een horrorfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleur wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja.. ik had laatst Age of Empires 2 gedownd.
Lukte wel en zo maar die kleur manRooie shit tussen door dit dat.
En als ik games anno 2009/2011 wil downloaden moet ik allemaal gekke shit doen en de boy snapt 't niet...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef mctwigt het volgende:
ik postte een foto van mijn schoonmoeder, kreeg een 6 jaar ban
je hebt helemaal niet in kpd gepost, kan geen een kpd topic vinden in je postgeschiedenisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kijk maar even in dat topic voor dikke vrouwen.
Heb je winrar en daemontools?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ja.. ik had laatst Age of Empires 2 gedownd.
Lukte wel en zo maar die kleur manRooie shit tussen door dit dat.
En als ik games anno 2009/2011 wil downloaden moet ik allemaal gekke shit doen en de boy snapt 't niet...
Noob, KPD komt niet in je postgeschiedenis te staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:16 schreef 045represent het volgende:
[..]
je hebt helemaal niet in kpd gepost, kan geen een kpd topic vinden in je postgeschiedenis
Winrarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je winrar en daemontools?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |