Hoe is de sauna?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
Bijna weer terug van vakantieeee woeiiii.
M'n leven was niet compleet in die tijdquote:
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toch naakt gepost buiten het KPD?
Is je vakantie niet leuk dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
en toch op FOK!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahhh wel goed hoorr
Waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.
Waarom mag dat niet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat soort vulgaire dingen doe ik niet aan. Nee, ik postte een gifje van een horror film met bloed enzo.
Vakantie.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Is je vakantie niet leuk dan?
Ben ik eng als ik nu tegen je zeg dat ik geen fuck snap van wat je me zegt ?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
48GB Blu-ray iso overzetten naar mijn erxterne HDD en een Blu-ray iso omzetten naar MKV.
Ergo, dat moeten we niet nog een keer doen.
Nee, ik ben een nerd dus het merendeel zal het wel niet snappen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Ben ik eng als ik nu tegen je zeg dat ik geen fuck snap van wat je me zegt ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Weet ik niet.quote:
Ja, ga maar zoeken.quote:
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik ben een nerd dus het merendeel zal het wel niet snappen.
Heb je utorrent?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Aah, oke.. leg een boy eens even uit hoe ik een game kan spelen die ik rip van piratebay..
ik snap geen shit van shit, shit mang.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Dimens het volgende:
Ik had eens een pic gepost van een piemel die uit een pizza kwam, dat mocht ook blijkbaar niet.
Nee, kan ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb nog geen KPD-toegang, kan je mij pmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |