Zoek eens een levend idool. Ik zou als vrouw helemaal wegsoppen van deze manquote:
Hoiquote:
ITS A VIRUS!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
Mensen op TPB die gaan zeggen dat het een virus is wanneer ze de key generator openen.
Ik zag 'm 2x veranderen, maar ja je kunt het ook zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk, kan je dat zien met je mod powers ofzo?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Open de NFO file die erbij zit met kladblok en volg de instructies.
Die pagina's lange posts van mensen op TPB van mensen die niet willen snappen.
Hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Mensen die gaan zeggen dat de kwaliteit van een cam film A10/V10 is.
Wat is TCP?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef Dalando het volgende:
Al die keren dat ik dat heb gedaan zie ik nooit maar dan ook NOOIT nieuwe connecties binnenkomen via TCPview.exe of nieuwe virussen via taakbeheer.
Jij snapt het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks for uploading, seeding now A10/V10quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:24 schreef Dimens het volgende:
Mensen die gaan zeggen dat de kwaliteit van een cam film A10/V10 is.
hoi dalandoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Dalando het volgende:
zeg mensen wees ns lief en zeg hoi terug
Wat doe ik?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef CyberJesus het volgende:
Dimens bah boy, je spreekt jezelf 'tegen' wist je dat?
tcpview is een programma waarmee alle connecties kunt zien die er gelegd zijn, als je bijvoorbeeld naar fok.nl gaat met chrome zie je dat je met het programma Chrome een connectie maakt naar de server van FOK!.quote:
Als je een virus in Ring 0 hebt heb je dikke problemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg alle ICT nerds vandaag in de Nachtbagger.
Haha grapje toch.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij snapt het nietIk lach om de nerdtalk mah manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Yup, erg he... We moeten dit topic ff upgraden naar een beter niveau...quote:Op donderdag 25 augustus 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg alle ICT nerds vandaag in de Nachtbagger.
Haha grapje toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |