LMFAO - Sexy And I Know Itquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:22 schreef coban het volgende:
Ohja. Dit lied: LMFAO ft dirt nasty - i can't dance![]()
I can't dance, I'm too Jewish?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef coban het volgende:
@ dromenvangertje: hahah drm zodebiel maar blijft in mijn kop hangen
Habbaa i need some wodkaa pina coladaaa i cant dance
Een dag en nacht SCquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh die overdag SC?
waar staat UDOWU voor
Narcist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:26 schreef coban het volgende:
Like a machine - david guetta
loco - manian
coban
Hahahha jaaaaquote:
Oh. Perfect voor mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een dag en nacht SC
Users die overal worden uitgekotst
Jezelf niet adoreren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Narcist.Narcisten zijn niet tof!
Waarom narcissstquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Narcist.Narcisten zijn niet tof!
Ja maar ik ben gewoon zo cool dat iedereen mij automatisch adoreertquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is de waarheid, accepteer het!
Ik heb laats Limitless gezien, die was wel vet. Bridesmaids is zeer grappig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik wil film kijken maar weet nie welke
500 days of summer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Kijk serie. Supernatural. Ftw.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
die van mij is H4n2!9BBquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die wachtwoorden niet goed zeggen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
ff reclame maken togg
[FOK! MEET] Zwolle! #5
Verkeerd topic.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die wachtwoorden niet goed zeggen
Limitless heb ik gedownload maar geen zin in zo'n 'serieuze' filmquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb laats Limitless gezien, die was wel vet. Bridesmaids is zeer grappig.
Trailer is nice ff downloaden.quote:
Dan moet ik al die 7 seizoenen kijken.quote:
Bridesmaids dan maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Limitless heb ik gedownload maar geen zin in zo'n 'serieuze' film
Die ga ik kijkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bridesmaids dan maar.Is lang geleden dat ik zo hard heb gelachen bij een film, maar het was dan ook gezellig met een paar vrienden in de bios.
Wat vind je ervan als ik zegdat ik het huis nog niet verlaten heb?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:35 schreef Rezania het volgende:
Coban, heb je nou al zo'n Wake-Up Light gekocht?
SC naar aanleiding van dit [Ideeën] voor een ONZ-SC... en dit [Ideeën] voor een afvoerputje...quote:
Het helpt altijd geweldig met opstaan bij mij. Ik moest een week lang mijn mobiel als wekker gebruiken en was altijd brak 's ochtends, toen kon ik mijn Wake-Up Light weer gebruiken en werd ik uitgerust wakker.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:46 schreef coban het volgende:
[..]
Wat vind je ervan als ik zegdat ik het huis nog niet verlaten heb?
Maar ik overweeg het wel, maar ik twijfel of dat bij mij gaat helpen aangezien mijn moeheid en alles een medisch probleem is
Maar slaap jij dan altijd op een bepaald tijdstip? Want ik slaap meestal pas na twee uur snachts.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het helpt altijd geweldig met opstaan bij mij. Ik moest een week lang mijn mobiel als wekker gebruiken en was altijd brak 's ochtends, toen kon ik mijn Wake-Up Light weer gebruiken en werd ik uitgerust wakker.
Maakt niet uit of ik om 2 uur 's nachts of om 9 uur 's avonds ga slapen. Een Wake-Up Light simuleert de zonsopgang en je lichaam gaat zich dan klaarmaken om op te staan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:56 schreef coban het volgende:
[..]
Maar slaap jij dan altijd op een bepaald tijdstip? Want ik slaap meestal pas na twee uur snachts.
Ah nice, ik ga het serieus overwegen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maakt niet uit of ik om 2 uur 's nachts of om 9 uur 's avonds ga slapen. Een Wake-Up Light simuleert de zonsopgang en je lichaam gaat zich dan klaarmaken om op te staan.
Philips heeft eens een zooi van die lampen naar een dorpje in de poolcirkel gestuurd. Daar is het 6 maanden donker en werden ze altijd brak wakker. Toen ze die lampen gingen gebruiken was het hele dorp vrolijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ah nice, ik ga het serieus overwegen!
Van de Philips site:quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ah nice, ik ga het serieus overwegen!
http://www.philips.nl/c/lichttherapie/38729/cat/#/cp_tab2quote:Een half uur voor de door u ingestelde wektijd begint de Wake-up Light uw kamer geleidelijk te verlichten, net als bij een natuurlijke zonsopgang. Hierdoor wordt uw lichaam, terwijl u nog slaapt, voorzichtig voorbereid op het ontwaken. Als u de wektijd bijvoorbeeld hebt ingesteld op zeven uur 's ochtends, begint de lamp vanaf half zeven te branden. Om zeven uur is het licht op het door u ingestelde sterkste niveau. U kunt kiezen uit twintig verschillende lichtsterkten, zodat u de Wake-Up Light ook als nachtlampje kunt gebruiken.
Tegen de tijd dat u moet opstaan, is uw lichaam hier helemaal klaar voor en kunt u bij de langzaam luider wordende natuurlijke geluiden heerlijk fris opstaan.
Zo handig!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:42 schreef GlowMouse het volgende:
Om erachter te komen of er achter je rug om over je gepraat wordt op het forum, is er een nieuwe tool: de forumspy. De tool kan ook gebruikt worden om posts van een of meerdere users weer te geven. Deze toont ook direct de forumposts.
Linkje: http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Maar als ik nou niet wakker word?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van de Philips site:
[..]
http://www.philips.nl/c/lichttherapie/38729/cat/#/cp_tab2
Vet handigquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo handig!Is trouwens niet alleen voor abo-houders.
Weet ik veel, kwam het in ene tegen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vet handigSinds wanneer is het niet alleen maar voor abo's meer
Ik word altijd al wakker van het licht, dus rond 5 voor 7. Maar de radio gaat gewoon om 7 uur aan.quote:
Ah oke danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik word altijd al wakker van het licht, dus rond 5 voor 7. Maar de radio gaat gewoon om 7 uur aan.
Als ik voorover buig doet het heul veel pijn en als ik diep inadem ook, ademen gaat moeilijker , vaak hoesten , vermoeidheidquote:
Waarschijnlijk juist een afkickreactie van je lichaam, omdat je niet meer 24/7 op FOK! kan zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
BedanktIk hoop dat ik nog wel kan FOK!ken binnenkort
Hoax.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist een afkickreactie van je lichaam, omdat je niet meer 24/7 op FOK! kan zitten.
gr aan het meisje in de tramquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, het is 16:58
Even de gordijnen dichtdoen , de lampen uit en mijn pc uit en dan naar huis
Tot zo( dan FOK! ik mobiel
)
gr gr
Doei!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:03 schreef Oerbeer het volgende:
Zo, Oerbeer meldt zich ook weer even...
Halowtjes...
Die zie ik alleen in de ochtendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gr aan het meisje in de tram
Stage waar ik kan FOK!ken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef coban het volgende:
Ik snap niks meer van plastic_zak? Werkt hij nou ofzo? Of woont hij in 2 huizen? Ik begrijp het niet meeeer
Ja. Maar er is niet altijd iets te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En doe je tussen het FOK!ken door ook af en toe werken?
Deze week langzaam opstarten, volgende week echt beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Wanneer gaat de rest weer beginnen? Ikke volgende week.
Even serieus, zonder getroll, ben jij echt een leraar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze week langzaam opstarten, volgende week echt beginnen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Wanneer gaat de rest weer beginnen? Ikke volgende week.
Luilakken! Ik moest maandag om 8:45 beginnen met wiskunde A en had les tot 15:15. Gewoon gelijk er tegenaan dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze week langzaam opstarten, volgende week echt beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nederlands waarschijnlijk. Echt zo'n sadistisch type die leerlingen afzeikt als ze een woord verkeerd spellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef coban het volgende:
[..]
Even serieus, zonder getroll, ben jij echt een leraar?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Luilakken! Ik moest maandag om 8:45 beginnen met wiskunde A en had les tot 15:15. Gewoon gelijk er tegenaan dus.Het gewoongelijkertegenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiskunde A is zo leuk hekansrekening enzo ik vind dat echt leuk
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands waarschijnlijk. Echt zo'n sadistisch type die leerlingen afzeikt als ze een woord verkeerd spellen.
Ik troll nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef coban het volgende:
[..]
Even serieus, zonder getroll, ben jij echt een leraar?
Ik bedoel getroll van mijn kantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik troll nooit![]()
En ja, ik ben leraar.
Nederlands? Nee, gadver. Dat zijn van die spellingnazi's irlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bedoel getroll van mijn kant. Leraar Nederlands? Omg misschien ben je wel mijn oude leraar
De ironie druipt er vanaf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nederlands? Nee, gadver. Dat zijn van die spellingnazi's irl
Ik vind wiskunde A ook wel leuk, ben er ook goed in. Maar het sluit niet zo goed aan op natuurkunde, dus ik ga vragen of ik ook wiskunde B kan volgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:14 schreef coban het volgende:
[..]
Het gewoongelijkertegenaan
Wiskunde A is zo leuk hekansrekening enzo ik vind dat echt leuk
Niks ironie. Spellingnazi's op internet: volkomen terecht gezien de verkrachting van de Nederlandse taal op/door internet. Spellingnazi's irl:quote:
Maar wat voor leraar ben jij dan? En dit is serieus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks ironie. Spellingnazi's op internet: volkomen terecht gezien de verkrachting van de Nederlandse taal op/door internet. Spellingnazi's irl:
Hmm, nu je het zegt. Ik vind je ook meer zo'n leraar gym. Zo een met extra korte broek opgetrokken tot je keel, met daarin een verwassen zwarte shirt met het logo van de school erop en zo'n fluitje die nooit uit je mond gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nederlands? Nee, gadver. Dat zijn van die spellingnazi's irl
Een Turk die goed is in Nederlands, trouw met me!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt. Ik vind je ook meer zo'n leraar gym. Zo een met extra korte broek opgetrokken tot je keel, met daarin een verwassen zwarte shirt met het logo van de school erop en zo'n fluitje die nooit uit je mond gaat.
Maar hey, wist je dat ik een 8.7 heb gehaald voor mijn stijl en spellingtoets Nederlands? Zonder te leren? Hoogste van de klas. En iedereen zei dat dat onmogelijk was omdat ik een Turk ben. Cool he?
Vraag haar vader maar eerst om zijn dochters hand...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Turk die goed is in Nederlands, trouw met me!
Natuur- en scheikundequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat voor leraar ben jij dan? En dit is serieus.
Shit. Dus dat hele Nederlandse toetsgedeelte heb ik voor niks gezegd? Ik gooi HCL op je.quote:
HCl (kleine l)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef coban het volgende:
[..]
Shit. Dus dat hele Nederlandse toetsgedeelte heb ik voor niks gezegd? Ik gooi HCL op je.
Ik ben al getrouwdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Turk die goed is in Nederlands, trouw met me!
Mislukte proefjes? Diepe onvoldoendes? Enge leraar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb echt gewoon (geen grap) serieus een trauma aan Natuurkunde.
Ik wist het, ik zat nog te twijfelen.quote:
Ik heb echt een baas van een leraar voor die vakken, ben jij dat?quote:
Bij Natuurkunde deden we nooit proefjes, bij scheikunde wel en dat viel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mislukte proefjes? Diepe onvoldoendes? Enge leraar?
Vast wel. Is het een cynische vent met sarcastische humor dat niet iedereen kan waarderen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt een baas van een leraar voor die vakken, ben jij dat?
Ik ga eten, gr gr.
Leerlingen pesten, zielig hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga eerst eens volgende week het pispaaltje uitzoeken voor dit schooljaar
Dit. Wat een kutleraar moet SwJ zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leerlingen pesten, zielig hoor.![]()
Neuh, valt wel mee hoor. Ik kies gewoon de eerste les degene uit met de grootste bek. Die is dan voorlopig de lul.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leerlingen pesten, zielig hoor.![]()
Laat me raden: die 9,8 was voor een proefwerk over significantie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
Ik heb in mijn hele leven maar 1 voldoende voor natuurkunde gehaalden dat was een 9.8
de rest van de cijfers lagen rond de 2.6.
Nee, het is een aardige gozer die heel veel weet van scheikunde, biologie, natuurkunde, wiskunde A en wiskunde B. In zijn vrije tijd geeft hij ook nog veel bijles. Hij heeft een hart voor het vak en geeft enthousiast les.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vast wel. Is het een cynische vent met sarcastische humor dat niet iedereen kan waarderen?
Nee over elektriciteitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden: die 9,8 was voor een proefwerk over significantie?Mijn eindcijfer voor scheikunde was een 9,1 en voor natuurkunde een 8,9.
[..]
Nee, het is een aardige gozer die heel veel weet van scheikunde, biologie, natuurkunde, wiskunde A en wiskunde B. In zijn vrije tijd geeft hij ook nog veel bijles. Hij heeft een hart voor het vak en geeft enthousiast les.
Een proefwerk over schakelingen en dan helemaal trots op je 9,8 zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:53 schreef coban het volgende:
[..]
Nee over elektriciteitparallele schakelingen enzo
Over dat 2e deel: sws geen swj dus
Stoer, niet iedereen is even goed in bepaalde vakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een proefwerk over schakelingen en dan helemaal trots op je 9,8 zijn.Dat cijfer heb ik eens een keer gehaald voor een proefwerk over licht met allemaal formules en shit. Maar toch geweldig voor je meid!
En ja, ik weet zeker dat SwJ niet mijn leraar is. Die heeft namelijk de tijd niet om levenloos op FOK! te zitten.
Ja, weet ik. Ik ben helaas bagger in Nederlands, op dat vlak wint Coban makkelijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Stoer, niet iedereen is even goed in bepaalde vakken
Voor dat licht had ik een 3.6quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een proefwerk over schakelingen en dan helemaal trots op je 9,8 zijn.Dat cijfer heb ik eens een keer gehaald voor een proefwerk over licht met allemaal formules en shit. Maar toch geweldig voor je meid!
En ja, ik weet zeker dat SwJ niet mijn leraar is. Die heeft namelijk de tijd niet om levenloos op FOK! te zitten.
Logisch dat je bent overgestapt op het pretpakket.quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben al getrouwd, maar de volgende keer ga ik met jou trouwen.
Nerdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden: die 9,8 was voor een proefwerk over significantie?Mijn eindcijfer voor scheikunde was een 9,1 en voor natuurkunde een 8,9.
Haha neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Logisch dat je bent overgestapt op het pretpakket.Maar ja, zolang je maar een diploma krijgt en naar het HBO kan gaan, toch?
Jaloers zijn op het feit dat ik een baas van een leraar heb voor beiden vakken en dat die gewoon heel goed les geeft.quote:
Scheikunde en biologie vind ik ook van die leuke vakken. Voor biologie heb ik een leraar van 23, die is bijna gewoon eentje van de klas. Gewoon een gezellige vent dus en hij kan nog goed lesgeven ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]
Haha neeik was alleen slecht in natuurkunde
in scheikunde en bio ben ik wel een beetje baas
Maar natuurkunde was gewoon nog extra, hoefde ik nieteens voldoendes voor te halen
Dan nog man, VWO? Die vakken zijn gewoon niet leuk, daar had ik echt geen zin om moeite voor te doen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaloers zijn op het feit dat ik een baas van een leraar heb voor beiden vakken en dat die gewoon heel goed les geeft.
Ik vind die vakken wel leuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan nog man, VWO? Die vakken zijn gewoon niet leuk, daar had ik echt geen zin om moeite voor te doen hoorhoe leuk en goed de leraar ook was.
Was wel kut eigenlijkquote:
In je dromen, je bent namelijk niet aan het koken in de keuken met een ketting om je enkel!quote:
Dat was geen bagger dat was een kwaliteitspost van de puurste soortquote:
Oh en niet meer fappen hequote:
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oh en niet meer fappen heVolgens mij heb je het tussendoor al een keer gedaan?
Aan het eten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:29 schreef Rezania het volgende:
Wat is het dood hier dan! Waar is iedereen?
Coban en MK mogen nog niet eten, waar zijn die dan?quote:
Goeie vraag!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban en MK mogen nog niet eten, waar zijn die dan?
Hoi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat was geen bagger dat was een kwaliteitspost van de puurste soort
Smegquote:
6,5quote:
Wat kon beter dan?quote:
De paints. De lovende teksten. Meer okergeel, veel meer okergeel.quote:
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De paints. De lovende teksten. Meer okergeel, veel meer okergeel.
Neuk ja, ik ben gek op okergeel.
In ABO of KPD mag het wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?
Klopt ja, waar gaat het toch heen met de wereld!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?
In ABO is er zelfs een tettentopic en een billentopic.quote:
In KPD wel meer dan datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In ABO is er zelfs een tettentopic en een billentopic.
Wil jy die delen met my?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Hoi alweer! Ik heb lekkuru keekjes gemaakt.
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.quote:
20 waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.
NIET OPETEN HEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Hoi alweer! Ik heb lekkuru keekjes gemaakt.
Ik wil ook een cakeje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.
Oja je moet nog even wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:06 schreef coban het volgende:
Nee nee, ik mag nog niet etenik ging wel iedere keer bijnaaa het beslag op mijn vingers likken bijna
.
Als ze niet aangefikt raken? En dat heeft een hoog cijfer in Nederlands.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef coban het volgende:
Iedereen mag een cakejeee (als ze niet aangefikt raken)
Oke, bedanktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef coban het volgende:
Iedereen mag een cakejeee (als ze niet aangefikt raken)
Nee ik ook niet, ik kan er wel komen maar ik kom er maar heel incidenteel (echt waarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik eigenlijk nooit.
Ik ook, schreeuwend en met veel genot.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Leugenaars, als ik toegang had ik kwam er elke dag.
Vraag dan toegang!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha ja hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze niet aangefikt raken? En dat heeft een hoog cijfer in Nederlands.
Jij doet het al.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ook, schreeuwend en met veel genot.
Wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is 17 en heeft dus geen toegang!
Niet, ik heb geen abo.quote:
Doe snel en sla op en stuur naar mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef coban het volgende:
Weyow ik kan wel toegang krijgen, ftw.
Is goed, bij wie moet ik toegang vragen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doe snel en sla op en stuur naar mij.
Oja, dat welquote:
Hoe kom je in KPD?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Is goed, bij wie moet ik toegang vragen?
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe kom je in KPD?
Ben je 18 jaar of ouder? Dan kun je je via forum@fok.nl met als onderwerp Toegang KPD, om zo toegang te verkrijgen in het forum. In je mail dien je aan te geven dat je toegang wil tot het KPD-forum. Graag ook je leeftijd/geboortejaar en username melden.
Jij bent kapotsnel. Dus geen aanrader?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Heb je mijn piemel nog gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Ja, that's me. Turkisch businessbitch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent kapotsnel. Dus geen aanrader?
Nee, ik keek en keek en keeeeek maar het lijkt wel alsof je er geen een hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je mijn piemel nog gezien?
Oke. Jmmr dat ik geen toegang heb anders deed ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, that's me. Turkisch businessbitch.
Maar nee niet bepaald. Ik heb er ook maar een foto geplaatst, en nu hopen dat ze het mooi vinden.
Je hebt PM.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke. Jmmr dat ik geen toegang heb anders deed ik welen
plaatsen bij je pic.
minder van je MK.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kwijlen, hele toetsenbord vol :$
Wie heeft het over seks?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben die moslima's het nou over seks tijdens de ramadan dan?
Awh gossiequote:
hb het over KPD ofsoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ik vind coban lief srry
VIEZE GORE VIESPEUK WAT DENK JE WEL NIET GATVERREEEDAMME VIES KIND IK WALG VAN JE HOE DUUUURREF JE GATSIEGETSIE.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben die moslima's het nou over seks tijdens de ramadan dan?
dit dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
VIEZE GORE VIESPEUK WAT DENK JE WEL NIET GATVERREEEDAMME VIES KIND IK WALG VAN JE HOE DUUUURREF JE GATSIEGETSIE.
vieze stink turkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
VIEZE GORE VIESPEUK WAT DENK JE WEL NIET GATVERREEEDAMME VIES KIND IK WALG VAN JE HOE DUUUURREF JE GATSIEGETSIE.
Stuur ze naar de sportschoolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Mijn keekjes zijn aangekomen joh. Ze hebben allemaal een dikke buik gekreegt.
Wat voor maak jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Mijn keekjes zijn aangekomen joh. Ze hebben allemaal een dikke buik gekreegt.
Ik liep net in de supermarkt en tilde mijn arm op en iedereen viel flauw.quote:
Jammerquote:
Tuurlijk, iedereen mag. Zelfs speedking, voor hem speciaal met al mijn turkenzweet en stank cakejes gemaakt.quote:
Jij krijgt de allermooiste uiteraard.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jammer. Stuur ze dan maar naar mij.
Ik ga stukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Zelfs speedking, voor hem speciaal met al mijn turkenzweet en stank cakejes gemaakt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Jij krijgt de allermooiste uiteraard.
jokes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen mag. Zelfs speedking, voor hem speciaal met al mijn turkenzweet en stank cakejes gemaakt.
nee dankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nope. Smell it. Lekker turkish kookkunsten.
Meen je dat? Mijn hart is gebroken. Zwembadje van tranen op de grond.quote:
nog meer humor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Meen je dat? Mijn hart is gebroken. Zwembadje van tranen op de grond.
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:55 schreef smegmanus het volgende:
Deze komt uit dit topic.
Funny links, pics & clips - #62 - Not a single duck was given that day
[ afbeelding ]
Tja je moet wat als je niet kan eten he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
Gister:
1. 626 post's MarokkaanseKip![]()
Vandaag:
1. 389 post's MarokkaanseKip
Wat is dat allemaal?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staan de icoontjes heel klein, is het dan minder erg?
Lelukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
coolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshots van wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Screenshots, die gaan automatisch naar mijn bureaublad.
Op een mac?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Hoe maak je een screenshot van je bureaublad dan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sweet jezus! Wat is er met jouw ogen?
Kleur, where is it?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er erg droevig uit
waarom bewaar je zE?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alles. Ik maak er belachelijk veel. Dit is van 3 maanden denk ik.
Gekaapte 7 zeker...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er erg droevig uit
Mac OSquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er wekelijks keiveel wegmikken idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alles. Ik maak er belachelijk veel. Dit is van 3 maanden denk ik.
Ik doe de 4 inderdaad ook altijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet er wekelijks keiveel wegmikken idd.
Maar ik houd van ingesneden screenshot (4) ipv. grote (3). Heerlijk dat je dat kan uitknippen ipv. eerst weer in een photoshop te mikken of zo.
Wat? Echt waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon op Print Screen drukken en dan plakken in paint
Oh vandaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, een legale versieMet een zwart bureaublad kan ik mij goed concentreren
TROLLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Echt waar?Dat ik dat nou niet wist.
Ik met mijn Windows7quote:
Omg hahaha ik wilde dit al zeggen, maar ik dacht zo van shit straks bedoelt hij iets anders en lijk ik domquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon op Print Screen drukken en dan plakken in paint
Goed OSquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop.
[ afbeelding ]
Vind deze achtergrond eigenlijk toffer, maar die resolutie is echt veel te bagger. Eigenlijk kan het niet eens op mijn laptop, maar ik ben koppig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop.
[ afbeelding ]
Vind deze achtergrond eigenlijk toffer, maar die resolutie is echt veel te bagger. Eigenlijk kan het niet eens op mijn laptop, maar ik ben koppig.
Hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
Gister:
1. 626 post's MarokkaanseKip![]()
Vandaag:
1. 389 post's MarokkaanseKip
Ja gekkerdquote:
Jij hebt niet geedit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Oerbeer het volgende:
Hey smegmanus maakt jij wel eens fotos va -Edit: laat maar
Ik weet best wel wat van computers, maar dit wist ik gewoon niet. Eigenlijk best triest ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahaha ik wilde dit al zeggen, maar ik dacht zo van shit straks bedoelt hij iets anders en lijk ik dom. Sorry rezania, je bent een beetje dom.
Donkergrijs hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
De zijkant van FOK! is bij mij ook helemaal zwart
Inderdaad. Geen cake voor jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet best wel wat van computers, maar dit wist ik gewoon niet. Eigenlijk best triest ja.
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan dit ook zonder abo dan?
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
mijn pots zijn geel:$quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier een beetje poepkleurig geel
Jepquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |