Niks ironie. Spellingnazi's op internet: volkomen terecht gezien de verkrachting van de Nederlandse taal op/door internet. Spellingnazi's irl:quote:
Maar wat voor leraar ben jij dan? En dit is serieus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:20 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks ironie. Spellingnazi's op internet: volkomen terecht gezien de verkrachting van de Nederlandse taal op/door internet. Spellingnazi's irl:
Hmm, nu je het zegt. Ik vind je ook meer zo'n leraar gym. Zo een met extra korte broek opgetrokken tot je keel, met daarin een verwassen zwarte shirt met het logo van de school erop en zo'n fluitje die nooit uit je mond gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nederlands? Nee, gadver. Dat zijn van die spellingnazi's irl
Een Turk die goed is in Nederlands, trouw met me!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt. Ik vind je ook meer zo'n leraar gym. Zo een met extra korte broek opgetrokken tot je keel, met daarin een verwassen zwarte shirt met het logo van de school erop en zo'n fluitje die nooit uit je mond gaat.
Maar hey, wist je dat ik een 8.7 heb gehaald voor mijn stijl en spellingtoets Nederlands? Zonder te leren? Hoogste van de klas. En iedereen zei dat dat onmogelijk was omdat ik een Turk ben. Cool he?
Vraag haar vader maar eerst om zijn dochters hand...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Turk die goed is in Nederlands, trouw met me!
Natuur- en scheikundequote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar wat voor leraar ben jij dan? En dit is serieus.
Shit. Dus dat hele Nederlandse toetsgedeelte heb ik voor niks gezegd? Ik gooi HCL op je.quote:
HCl (kleine l)quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:26 schreef coban het volgende:
[..]
Shit. Dus dat hele Nederlandse toetsgedeelte heb ik voor niks gezegd? Ik gooi HCL op je.
Ik ben al getrouwdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Turk die goed is in Nederlands, trouw met me!
Mislukte proefjes? Diepe onvoldoendes? Enge leraar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb echt gewoon (geen grap) serieus een trauma aan Natuurkunde.
Ik wist het, ik zat nog te twijfelen.quote:
Ik heb echt een baas van een leraar voor die vakken, ben jij dat?quote:
Bij Natuurkunde deden we nooit proefjes, bij scheikunde wel en dat viel mee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Mislukte proefjes? Diepe onvoldoendes? Enge leraar?
Vast wel. Is het een cynische vent met sarcastische humor dat niet iedereen kan waarderen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt een baas van een leraar voor die vakken, ben jij dat?
Ik ga eten, gr gr.
Leerlingen pesten, zielig hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:36 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga eerst eens volgende week het pispaaltje uitzoeken voor dit schooljaar
Dit. Wat een kutleraar moet SwJ zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leerlingen pesten, zielig hoor.![]()
Neuh, valt wel mee hoor. Ik kies gewoon de eerste les degene uit met de grootste bek. Die is dan voorlopig de lul.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Leerlingen pesten, zielig hoor.![]()
Laat me raden: die 9,8 was voor een proefwerk over significantie?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:31 schreef coban het volgende:
Ik heb in mijn hele leven maar 1 voldoende voor natuurkunde gehaalden dat was een 9.8
de rest van de cijfers lagen rond de 2.6.
Nee, het is een aardige gozer die heel veel weet van scheikunde, biologie, natuurkunde, wiskunde A en wiskunde B. In zijn vrije tijd geeft hij ook nog veel bijles. Hij heeft een hart voor het vak en geeft enthousiast les.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vast wel. Is het een cynische vent met sarcastische humor dat niet iedereen kan waarderen?
Nee over elektriciteitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden: die 9,8 was voor een proefwerk over significantie?Mijn eindcijfer voor scheikunde was een 9,1 en voor natuurkunde een 8,9.
[..]
Nee, het is een aardige gozer die heel veel weet van scheikunde, biologie, natuurkunde, wiskunde A en wiskunde B. In zijn vrije tijd geeft hij ook nog veel bijles. Hij heeft een hart voor het vak en geeft enthousiast les.
Een proefwerk over schakelingen en dan helemaal trots op je 9,8 zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:53 schreef coban het volgende:
[..]
Nee over elektriciteitparallele schakelingen enzo
Over dat 2e deel: sws geen swj dus
Stoer, niet iedereen is even goed in bepaalde vakkenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een proefwerk over schakelingen en dan helemaal trots op je 9,8 zijn.Dat cijfer heb ik eens een keer gehaald voor een proefwerk over licht met allemaal formules en shit. Maar toch geweldig voor je meid!
En ja, ik weet zeker dat SwJ niet mijn leraar is. Die heeft namelijk de tijd niet om levenloos op FOK! te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |