Ah oke danquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik word altijd al wakker van het licht, dus rond 5 voor 7. Maar de radio gaat gewoon om 7 uur aan.
Als ik voorover buig doet het heul veel pijn en als ik diep inadem ook, ademen gaat moeilijker , vaak hoesten , vermoeidheidquote:
Waarschijnlijk juist een afkickreactie van je lichaam, omdat je niet meer 24/7 op FOK! kan zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
BedanktIk hoop dat ik nog wel kan FOK!ken binnenkort
Hoax.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist een afkickreactie van je lichaam, omdat je niet meer 24/7 op FOK! kan zitten.
gr aan het meisje in de tramquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, het is 16:58
Even de gordijnen dichtdoen , de lampen uit en mijn pc uit en dan naar huis
Tot zo( dan FOK! ik mobiel
)
gr gr
Doei!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:03 schreef Oerbeer het volgende:
Zo, Oerbeer meldt zich ook weer even...
Halowtjes...
Die zie ik alleen in de ochtendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gr aan het meisje in de tram
Stage waar ik kan FOK!ken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef coban het volgende:
Ik snap niks meer van plastic_zak? Werkt hij nou ofzo? Of woont hij in 2 huizen? Ik begrijp het niet meeeer
Ja. Maar er is niet altijd iets te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En doe je tussen het FOK!ken door ook af en toe werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |