Waarschijnlijk juist een afkickreactie van je lichaam, omdat je niet meer 24/7 op FOK! kan zitten.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
BedanktIk hoop dat ik nog wel kan FOK!ken binnenkort
Hoax.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk juist een afkickreactie van je lichaam, omdat je niet meer 24/7 op FOK! kan zitten.
gr aan het meisje in de tramquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, het is 16:58
Even de gordijnen dichtdoen , de lampen uit en mijn pc uit en dan naar huis
Tot zo( dan FOK! ik mobiel
)
gr gr
Doei!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:03 schreef Oerbeer het volgende:
Zo, Oerbeer meldt zich ook weer even...
Halowtjes...
Die zie ik alleen in de ochtendquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gr aan het meisje in de tram
Stage waar ik kan FOK!ken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef coban het volgende:
Ik snap niks meer van plastic_zak? Werkt hij nou ofzo? Of woont hij in 2 huizen? Ik begrijp het niet meeeer
Ja. Maar er is niet altijd iets te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En doe je tussen het FOK!ken door ook af en toe werken?
Deze week langzaam opstarten, volgende week echt beginnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Wanneer gaat de rest weer beginnen? Ikke volgende week.
Even serieus, zonder getroll, ben jij echt een leraar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze week langzaam opstarten, volgende week echt beginnen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:10 schreef coban het volgende:
Wanneer gaat de rest weer beginnen? Ikke volgende week.
Luilakken! Ik moest maandag om 8:45 beginnen met wiskunde A en had les tot 15:15. Gewoon gelijk er tegenaan dus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Deze week langzaam opstarten, volgende week echt beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nederlands waarschijnlijk. Echt zo'n sadistisch type die leerlingen afzeikt als ze een woord verkeerd spellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef coban het volgende:
[..]
Even serieus, zonder getroll, ben jij echt een leraar?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Luilakken! Ik moest maandag om 8:45 beginnen met wiskunde A en had les tot 15:15. Gewoon gelijk er tegenaan dus.Het gewoongelijkertegenaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wiskunde A is zo leuk hekansrekening enzo ik vind dat echt leuk
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nederlands waarschijnlijk. Echt zo'n sadistisch type die leerlingen afzeikt als ze een woord verkeerd spellen.
Ik troll nooitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:11 schreef coban het volgende:
[..]
Even serieus, zonder getroll, ben jij echt een leraar?
Ik bedoel getroll van mijn kantquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik troll nooit![]()
En ja, ik ben leraar.
Nederlands? Nee, gadver. Dat zijn van die spellingnazi's irlquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ik bedoel getroll van mijn kant. Leraar Nederlands? Omg misschien ben je wel mijn oude leraar
De ironie druipt er vanaf.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nederlands? Nee, gadver. Dat zijn van die spellingnazi's irl
Ik vind wiskunde A ook wel leuk, ben er ook goed in. Maar het sluit niet zo goed aan op natuurkunde, dus ik ga vragen of ik ook wiskunde B kan volgen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:14 schreef coban het volgende:
[..]
Het gewoongelijkertegenaan
Wiskunde A is zo leuk hekansrekening enzo ik vind dat echt leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |