TROLLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Echt waar?Dat ik dat nou niet wist.
Ik met mijn Windows7quote:
Omg hahaha ik wilde dit al zeggen, maar ik dacht zo van shit straks bedoelt hij iets anders en lijk ik domquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon op Print Screen drukken en dan plakken in paint
Goed OSquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop.
[ afbeelding ]
Vind deze achtergrond eigenlijk toffer, maar die resolutie is echt veel te bagger. Eigenlijk kan het niet eens op mijn laptop, maar ik ben koppig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop.
[ afbeelding ]
Vind deze achtergrond eigenlijk toffer, maar die resolutie is echt veel te bagger. Eigenlijk kan het niet eens op mijn laptop, maar ik ben koppig.
Hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
Gister:
1. 626 post's MarokkaanseKip![]()
Vandaag:
1. 389 post's MarokkaanseKip
Ja gekkerdquote:
Jij hebt niet geedit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Oerbeer het volgende:
Hey smegmanus maakt jij wel eens fotos va -Edit: laat maar
Ik weet best wel wat van computers, maar dit wist ik gewoon niet. Eigenlijk best triest ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahaha ik wilde dit al zeggen, maar ik dacht zo van shit straks bedoelt hij iets anders en lijk ik dom. Sorry rezania, je bent een beetje dom.
Donkergrijs hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
De zijkant van FOK! is bij mij ook helemaal zwart
Inderdaad. Geen cake voor jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet best wel wat van computers, maar dit wist ik gewoon niet. Eigenlijk best triest ja.
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan dit ook zonder abo dan?
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan dit ook zonder abo dan?
mijn pots zijn geel:$quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier een beetje poepkleurig geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |