6,5quote:
Wat kon beter dan?quote:
De paints. De lovende teksten. Meer okergeel, veel meer okergeel.quote:
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De paints. De lovende teksten. Meer okergeel, veel meer okergeel.
Neuk ja, ik ben gek op okergeel.
In ABO of KPD mag het wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?
Klopt ja, waar gaat het toch heen met de wereld!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?
In ABO is er zelfs een tettentopic en een billentopic.quote:
In KPD wel meer dan datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In ABO is er zelfs een tettentopic en een billentopic.
Wil jy die delen met my?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Hoi alweer! Ik heb lekkuru keekjes gemaakt.
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.quote:
20 waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.
NIET OPETEN HEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Hoi alweer! Ik heb lekkuru keekjes gemaakt.
Ik wil ook een cakeje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.
Oja je moet nog even wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:06 schreef coban het volgende:
Nee nee, ik mag nog niet etenik ging wel iedere keer bijnaaa het beslag op mijn vingers likken bijna
.
Als ze niet aangefikt raken? En dat heeft een hoog cijfer in Nederlands.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef coban het volgende:
Iedereen mag een cakejeee (als ze niet aangefikt raken)
Oke, bedanktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef coban het volgende:
Iedereen mag een cakejeee (als ze niet aangefikt raken)
Nee ik ook niet, ik kan er wel komen maar ik kom er maar heel incidenteel (echt waarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik eigenlijk nooit.
Ik ook, schreeuwend en met veel genot.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Leugenaars, als ik toegang had ik kwam er elke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |