6,5quote:
Wat kon beter dan?quote:
De paints. De lovende teksten. Meer okergeel, veel meer okergeel.quote:
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De paints. De lovende teksten. Meer okergeel, veel meer okergeel.
Neuk ja, ik ben gek op okergeel.
In ABO of KPD mag het wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?
Klopt ja, waar gaat het toch heen met de wereld!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik had graag tieten gepost, maar dat mag geloof ik niet meer?
In ABO is er zelfs een tettentopic en een billentopic.quote:
In KPD wel meer dan datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In ABO is er zelfs een tettentopic en een billentopic.
Wil jy die delen met my?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Hoi alweer! Ik heb lekkuru keekjes gemaakt.
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.quote:
20 waar zie je me voor aanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.
NIET OPETEN HEquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:59 schreef coban het volgende:
Hoi alweer! Ik heb lekkuru keekjes gemaakt.
Ik wil ook een cakeje!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, ik heb er, even tellen, 21. Dus je mag gewoon 20 hele cakejes.
Oja je moet nog even wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:06 schreef coban het volgende:
Nee nee, ik mag nog niet etenik ging wel iedere keer bijnaaa het beslag op mijn vingers likken bijna
.
Als ze niet aangefikt raken? En dat heeft een hoog cijfer in Nederlands.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef coban het volgende:
Iedereen mag een cakejeee (als ze niet aangefikt raken)
Oke, bedanktquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:07 schreef coban het volgende:
Iedereen mag een cakejeee (als ze niet aangefikt raken)
Nee ik ook niet, ik kan er wel komen maar ik kom er maar heel incidenteel (echt waarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar daar kom ik eigenlijk nooit.
Ik ook, schreeuwend en met veel genot.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Leugenaars, als ik toegang had ik kwam er elke dag.
Vraag dan toegang!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Haha ja hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze niet aangefikt raken? En dat heeft een hoog cijfer in Nederlands.
Jij doet het al.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ook, schreeuwend en met veel genot.
Wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is 17 en heeft dus geen toegang!
Niet, ik heb geen abo.quote:
Doe snel en sla op en stuur naar mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef coban het volgende:
Weyow ik kan wel toegang krijgen, ftw.
Is goed, bij wie moet ik toegang vragen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doe snel en sla op en stuur naar mij.
Oja, dat welquote:
Hoe kom je in KPD?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Is goed, bij wie moet ik toegang vragen?
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe kom je in KPD?
Ben je 18 jaar of ouder? Dan kun je je via forum@fok.nl met als onderwerp Toegang KPD, om zo toegang te verkrijgen in het forum. In je mail dien je aan te geven dat je toegang wil tot het KPD-forum. Graag ook je leeftijd/geboortejaar en username melden.
Jij bent kapotsnel. Dus geen aanrader?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Heb je mijn piemel nog gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Ja, that's me. Turkisch businessbitch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent kapotsnel. Dus geen aanrader?
Nee, ik keek en keek en keeeeek maar het lijkt wel alsof je er geen een hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je mijn piemel nog gezien?
Oke. Jmmr dat ik geen toegang heb anders deed ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, that's me. Turkisch businessbitch.
Maar nee niet bepaald. Ik heb er ook maar een foto geplaatst, en nu hopen dat ze het mooi vinden.
Je hebt PM.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke. Jmmr dat ik geen toegang heb anders deed ik welen
plaatsen bij je pic.
minder van je MK.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kwijlen, hele toetsenbord vol :$
Wie heeft het over seks?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben die moslima's het nou over seks tijdens de ramadan dan?
Awh gossiequote:
hb het over KPD ofsoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar ik vind coban lief srry
VIEZE GORE VIESPEUK WAT DENK JE WEL NIET GATVERREEEDAMME VIES KIND IK WALG VAN JE HOE DUUUURREF JE GATSIEGETSIE.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben die moslima's het nou over seks tijdens de ramadan dan?
dit dusquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
VIEZE GORE VIESPEUK WAT DENK JE WEL NIET GATVERREEEDAMME VIES KIND IK WALG VAN JE HOE DUUUURREF JE GATSIEGETSIE.
vieze stink turkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
VIEZE GORE VIESPEUK WAT DENK JE WEL NIET GATVERREEEDAMME VIES KIND IK WALG VAN JE HOE DUUUURREF JE GATSIEGETSIE.
Stuur ze naar de sportschoolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Mijn keekjes zijn aangekomen joh. Ze hebben allemaal een dikke buik gekreegt.
Wat voor maak jequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef coban het volgende:
Mijn keekjes zijn aangekomen joh. Ze hebben allemaal een dikke buik gekreegt.
Ik liep net in de supermarkt en tilde mijn arm op en iedereen viel flauw.quote:
Jammerquote:
Tuurlijk, iedereen mag. Zelfs speedking, voor hem speciaal met al mijn turkenzweet en stank cakejes gemaakt.quote:
Jij krijgt de allermooiste uiteraard.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jammer. Stuur ze dan maar naar mij.
Ik ga stukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Zelfs speedking, voor hem speciaal met al mijn turkenzweet en stank cakejes gemaakt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Jij krijgt de allermooiste uiteraard.
jokes.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:41 schreef coban het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen mag. Zelfs speedking, voor hem speciaal met al mijn turkenzweet en stank cakejes gemaakt.
nee dankje.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nope. Smell it. Lekker turkish kookkunsten.
Meen je dat? Mijn hart is gebroken. Zwembadje van tranen op de grond.quote:
nog meer humor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:47 schreef coban het volgende:
[..]
Meen je dat? Mijn hart is gebroken. Zwembadje van tranen op de grond.
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:55 schreef smegmanus het volgende:
Deze komt uit dit topic.
Funny links, pics & clips - #62 - Not a single duck was given that day
[ afbeelding ]
Tja je moet wat als je niet kan eten he.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
Gister:
1. 626 post's MarokkaanseKip![]()
Vandaag:
1. 389 post's MarokkaanseKip
Wat is dat allemaal?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij staan de icoontjes heel klein, is het dan minder erg?
Lelukquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
coolquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Screenshots van wat dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Screenshots, die gaan automatisch naar mijn bureaublad.
Op een mac?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:14 schreef Rezania het volgende:
Hoe maak je een screenshot van je bureaublad dan?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sweet jezus! Wat is er met jouw ogen?
Kleur, where is it?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er erg droevig uit
waarom bewaar je zE?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alles. Ik maak er belachelijk veel. Dit is van 3 maanden denk ik.
Gekaapte 7 zeker...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er erg droevig uit
Mac OSquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er wekelijks keiveel wegmikken idd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van alles. Ik maak er belachelijk veel. Dit is van 3 maanden denk ik.
Ik doe de 4 inderdaad ook altijd.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet er wekelijks keiveel wegmikken idd.
Maar ik houd van ingesneden screenshot (4) ipv. grote (3). Heerlijk dat je dat kan uitknippen ipv. eerst weer in een photoshop te mikken of zo.
Wat? Echt waar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon op Print Screen drukken en dan plakken in paint
Oh vandaarquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, een legale versieMet een zwart bureaublad kan ik mij goed concentreren
TROLLquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Echt waar?Dat ik dat nou niet wist.
Ik met mijn Windows7quote:
Omg hahaha ik wilde dit al zeggen, maar ik dacht zo van shit straks bedoelt hij iets anders en lijk ik domquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon op Print Screen drukken en dan plakken in paint
Goed OSquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop.
[ afbeelding ]
Vind deze achtergrond eigenlijk toffer, maar die resolutie is echt veel te bagger. Eigenlijk kan het niet eens op mijn laptop, maar ik ben koppig.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mijn laptop.
[ afbeelding ]
Vind deze achtergrond eigenlijk toffer, maar die resolutie is echt veel te bagger. Eigenlijk kan het niet eens op mijn laptop, maar ik ben koppig.
Hahaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:11 schreef Oerbeer het volgende:
Gister:
1. 626 post's MarokkaanseKip![]()
Vandaag:
1. 389 post's MarokkaanseKip
Ja gekkerdquote:
Jij hebt niet geedit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Oerbeer het volgende:
Hey smegmanus maakt jij wel eens fotos va -Edit: laat maar
Ik weet best wel wat van computers, maar dit wist ik gewoon niet. Eigenlijk best triest ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hahaha ik wilde dit al zeggen, maar ik dacht zo van shit straks bedoelt hij iets anders en lijk ik dom. Sorry rezania, je bent een beetje dom.
Donkergrijs hier.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Plastic_zak het volgende:
De zijkant van FOK! is bij mij ook helemaal zwart
Inderdaad. Geen cake voor jou.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet best wel wat van computers, maar dit wist ik gewoon niet. Eigenlijk best triest ja.
jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan dit ook zonder abo dan?
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kan dit ook zonder abo dan?
mijn pots zijn geel:$quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier een beetje poepkleurig geel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |