Vraag dan toegang!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Leugenaars, als ik toegang had ik kwam er elke dag.
Haha ja hequote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze niet aangefikt raken? En dat heeft een hoog cijfer in Nederlands.
Jij doet het al.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik ook, schreeuwend en met veel genot.
Wat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Leugenaars, als ik toegang had ik kwam er elke dag.
Hihihiquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is 17 en heeft dus geen toegang!
Niet, ik heb geen abo.quote:
Doe snel en sla op en stuur naar mij.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef coban het volgende:
Weyow ik kan wel toegang krijgen, ftw.
Is goed, bij wie moet ik toegang vragen?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doe snel en sla op en stuur naar mij.
Oja, dat welquote:
Hoe kom je in KPD?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Is goed, bij wie moet ik toegang vragen?
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe kom je in KPD?
Ben je 18 jaar of ouder? Dan kun je je via forum@fok.nl met als onderwerp Toegang KPD, om zo toegang te verkrijgen in het forum. In je mail dien je aan te geven dat je toegang wil tot het KPD-forum. Graag ook je leeftijd/geboortejaar en username melden.
Jij bent kapotsnel. Dus geen aanrader?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Heb je mijn piemel nog gezien?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef coban het volgende:
[..]
Gestuurd. Ontvangen. Toegang geaccepteerd. KPD bekeken, best een raar iets hoor. Mensen die hun kont fotograferen en in topics plaatsen. Raar dit. Ik kom er nooit meer.
Ja, that's me. Turkisch businessbitch.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent kapotsnel. Dus geen aanrader?
Nee, ik keek en keek en keeeeek maar het lijkt wel alsof je er geen een hebt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je mijn piemel nog gezien?
Oke. Jmmr dat ik geen toegang heb anders deed ik welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ja, that's me. Turkisch businessbitch.
Maar nee niet bepaald. Ik heb er ook maar een foto geplaatst, en nu hopen dat ze het mooi vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |