Haha neequote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Logisch dat je bent overgestapt op het pretpakket.Maar ja, zolang je maar een diploma krijgt en naar het HBO kan gaan, toch?
Jaloers zijn op het feit dat ik een baas van een leraar heb voor beiden vakken en dat die gewoon heel goed les geeft.quote:
Scheikunde en biologie vind ik ook van die leuke vakken. Voor biologie heb ik een leraar van 23, die is bijna gewoon eentje van de klas. Gewoon een gezellige vent dus en hij kan nog goed lesgeven ook!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]
Haha neeik was alleen slecht in natuurkunde
in scheikunde en bio ben ik wel een beetje baas
Maar natuurkunde was gewoon nog extra, hoefde ik nieteens voldoendes voor te halen
Dan nog man, VWO? Die vakken zijn gewoon niet leuk, daar had ik echt geen zin om moeite voor te doen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jaloers zijn op het feit dat ik een baas van een leraar heb voor beiden vakken en dat die gewoon heel goed les geeft.
Ik vind die vakken wel leuk.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dan nog man, VWO? Die vakken zijn gewoon niet leuk, daar had ik echt geen zin om moeite voor te doen hoorhoe leuk en goed de leraar ook was.
Was wel kut eigenlijkquote:
In je dromen, je bent namelijk niet aan het koken in de keuken met een ketting om je enkel!quote:
Dat was geen bagger dat was een kwaliteitspost van de puurste soortquote:
Oh en niet meer fappen hequote:
Nee.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Oh en niet meer fappen heVolgens mij heb je het tussendoor al een keer gedaan?
Aan het eten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:29 schreef Rezania het volgende:
Wat is het dood hier dan! Waar is iedereen?
Coban en MK mogen nog niet eten, waar zijn die dan?quote:
Goeie vraag!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban en MK mogen nog niet eten, waar zijn die dan?
Hoi.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 18:31 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat was geen bagger dat was een kwaliteitspost van de puurste soort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |