Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ook zeiken om het zeiken natuurlijk... stel je niet zo aan. Dan stop je toch met afvallen, probleem opgelost!
daar hebben we de kringloop voor, zo heb ik elke keer nieuwe kleding, rijk ben ik verre vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.
Ja dat welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Muks het volgende:
lol...tja dat hoort bij afvallen en ik denk dat je het verkeerd bekijkt :de broek die ik 5 weken geleden kocht is te groot
klinkt al beter toch ?
Nee, ik gebruikte gewoon riemen totdat het echt niet langer kon, haalde ergens een goedkope broek en herhaalde datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.
Misschien in laten nemen bij een naaiatelier?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar zelfs m'n vader z'n broeken (en dat is echt een slankie!) zijn al te groot voor me inmiddels. Ach ja, enige voordeel is dat ik nu weer de stad in kan, want shoppen is wel leuk. Alleen vind ik 't zonde van die broek
.
gewoon de zolang je lijnt niet te veel geld uitgeven aan kleding,naar de H&M gaan ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
En zo is die broek die ik anderhalve maand geleden heb gekocht ook alweer te groot. Zucht, soms word ik wel moe van m'n lichaam.
Zoveel mensen die denken dat dat 'echt koken' is want ze maken toch een speciaal iets?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:19 schreef Moonwalk het volgende:
ik ben ook anti zakjes/pakjes![]()
Ik ging een keer bij een kennis eten en we besloten dat we samen de boodschappen gingen doen en gezellig koken. In de supermarkt liep ik richting het vlees en verse groente etc en was haar opeens kwijt. Stond ze bij de pakjes en zakjes en vroeg aan mij waar ik nou mee bezig was want we moesten toch eerst het pakje kiezen en dan pas de dingen die erbij horen...![]()
Dat ging mooi niet door dus uiteindelijk heb ik gekookt en stond zij er gezellig naast heheheh
Ik heb nog wel broeken van maat 38 t/m 48, dus ik red me wel met afvallen (en aankomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
En zo is die broek die ik anderhalve maand geleden heb gekocht ook alweer te groot. Zucht, soms word ik wel moe van m'n lichaam.
Wat Muks dus zegtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Muks het volgende:
daar hebben we de kringloop voor, zo heb ik elke keer nieuwe kleding, rijk ben ik verre van
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel broeken van maat 38 t/m 48, dus ik red me wel met afvallen (en aankomen)
Wat draag jij dan? *misschien raar, maar ik zie nu zo'n figuur a la de vriendin van m'n moeder voor me, die alleen maar 3/4 broeken draagt, getsie, zo ouwelijk is dat!*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef Muks het volgende:
Ik alleen nog maat 42 en een verdwaalde 44 die ik gebruik als klusbroekBezit dan ook wel 1 hele langebroek...en das niet handig met dit weer
3/4 broeken is toch niet weinig ofzo? Ik draag broeken soms een paar dagen, dan heb ik aan een paar broeken meer dan genoeg hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat draag jij dan? *misschien raar, maar ik zie nu zo'n figuur a la de vriendin van m'n moeder voor me, die alleen maar 3/4 broeken draagt, getsie, zo ouwelijk is dat!*
Xx
Lieve schat, drie-kwart-broeken... veredeld hoog water :p 4 broeken is meer dan genoeg hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
3/4 broeken is toch niet weinig ofzo? Ik draag broeken soms een paar dagen, dan heb ik aan een paar broeken meer dan genoeg hoor. Alhoewel 't als man anders is, ik draag enkel jeans
.
Ik las 3 of 4 broeken, my badquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lieve schat, drie-kwart-broeken... veredeld hoog water :p 4 broeken is meer dan genoeg hoor
Xx!
Ik heb ook zo'n broek, 2 zelfs! Zo'n fijn gevoel hé? Dat je ineens wéét waarom je het doetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef BGTes het volgende:
Ik pas in een spijkerbroek die ik een paar weken terug niet eens dichtkreeg
Heb wel muffintops, maar die zijn wel te verbloemen met mijn werkbloes. Voelt goed.
Ik wens je heel veel succes!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef Rusesabagina het volgende:
En nu is het afgelopen!
Graag al jullie tips!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tink89 het volgende:
Vriendjelief is helemaal officieel afgestudeerd, dus om dat te vieren heeftie een straciatella-cake gebakken
Xx
Hoop het niet nee, als het goed is, is hij nu echt klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Purdey het volgende:
Gefeli met vriendje lief Tink! En die cake, ach, hij studeert volgende week en die week daarna niet nog een keer af toch
Mijn lijstje:
O: Boterham met 2 speculaasjes, beker chocomelk light.
T: Flesje water.
L: Boterham met 1/2 plak 30+ kaas, 1 met pindakaas. 2 nectarines, beker melk.
A: Snelle chili con carne van Nigella. Chocoladepotjes.
Nigella's chili is erg lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef Muks het volgende:
Hey dat recept voor die snelle chili : doe die hier eens plaatsen ?
Geen probleem Muks, komt het recept:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef Muks het volgende:
Hey dat recept voor die snelle chili : doe die hier eens plaatsen ?
Ik gebruik wel eens 0% vet Griekse yoghurt ipv zure room, ook erg lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:58 schreef Muks het volgende:
die zure room laat ik ook weg, voegt in mijn beleving niets toe, en idd eigen dingen toevoegen. Vaak kan ik je achteraf dan ook niet vertellen wat er nu precies is ingegaan
Heel goed alternatief, en nog veel lekkerder ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Muks het volgende:
Griekse Yoghurt, 0% vet is een goed alternatief begrijp ik via een kookforum
Uhmz, wat voor rare zin is dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:21 schreef Muks het volgende:
Yoe hoe waar zijn jullie...................
Dat is op zich wel weer een goede stok achter de deurquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:
Yoehoe ik ben er nog!
Weinig nieuws van het dieet front hier. Ik schommel lekker, maar ben ook niet al te serieus en streng momenteel. Vanaf dinsdag weer een nieuwe baan, na 2,5 maand werkloos te zijn geweest. En als je de hele dag thuis zit, snaai je ook sneller. Dus weer lekker in 't gareel
Blijkbaar komt ze niet meer op Fok, en je krijgt geen bericht in je mailbox als je een PB hebt. Misschien was ze klaar met diëten? Maar het geeft gek genoeg een onvredig gevoel, terwijl je elkaar helemaal niet kent. Stiekem ben je best gehecht, of betrokken aan/bij elkaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:03 schreef Muks het volgende:
Misschien toch iets aan de hand ? Wel vreemd idd. Er eens een Pb aan wagen Purdey ?
Succes met je baan , stokken achter deuren zijn altijd fijn en ritme zeker, hoewel ik het thuis vaak ook makkelijk vind gaan nu.
Nog 3 dagen (ma-di-woe) normaal shaken en dan afbouwen ! Rete spannend
Ja, inderdaad! Van de week even in de kantine geweest, en dat ziet er ook heel netjes uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:03 schreef Muks het volgende:
Handig toch ? En flesjes water kun je ok makkelijk drinken daar en kopen mocht je wat vergeten !
Klinkt leuk hoor ! en inderdaad, na die tijd zie je wel weer verder. Wat voor opleiding ga je doen in februari ?
Vreemd is dat he, dat hechten aan anderen zonder dat je ze kent, je vraagt je toch af wat er dan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ EINDE LAP TEKST ]
zo, nu ga ik ff terug lezen, fijne avond allemaal !Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nou dit, zeker als je low-carb doet zul je toch ergens je caloriëen uit moeten halen, en je voedingsstoffen. Als je dan én minder groente gaat eten én minder vet, wat blijft er dan over? Rauw vlees en gekookte eieren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:50 schreef Muks het volgende:
Vet bannen uit je menu is geen goed plan, zo MOET ik boter op brood (t wordt een 25% vet roomboter) en moet ik minimaal een eetlepel gebruiken bij de bereiding van mijn maaltijd.
Verder weet ik niets van low-carb eten, sorry
Goeiemorgen! Tof dat je ook hier blijftquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:41 schreef Muks het volgende:
Goedemorgen !! Heb mij inmiddels ook gemeld in het zustertopic Slank, BMI van 27.1 dus moet kunnen vond ik en ja hoor geen probleem, ben hartelijk verwelkomt, maar ik blijf hier ook hoor
Na vandaag nog 2 dagen en dan echt afbouwen. Er was weer een onsje minder vandaag dus het gaat nu gestaag door. 8 ons tot nu toe deze week, dus ik ben meer dan tevreden.
Nu halve reep, dan met kind naar de ortho en om 10.00 voor het eerst fitness, ik ga puur voor de beweging en niet om spieren te kweken, t enige waar ik aan ga werken zijn mijn buikspieren![]()
Andere spieren heb ik zat en ik wil er niet meer. Strakker komt vanzelf als ik blijf bewegen en zoveel strakker hoef t ook niet van mij. Ben tevreden. Das ook wel wennen.
Op Preuvenemintquote:Op zondag 28 augustus 2011 08:21 schreef Muks het volgende:
Yoe hoe waar zijn jullie...................
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:24 schreef Moonwalk het volgende:
Ik wil jullie even nogmaals bedanken voor de schop onder mn kont toen ik laatst zo liep te mokken, dat was normaal een moment waar op ik het zou opgeven om drie maanden later weer een poging te wagen. Ik ben dankzij alle tips weer lekker aan het low carben en nog steeds minstens 5 a 6 keer per week aan het fitnessenDat omeletje is geniaal ! Verder ga ik mij eens in de 2 weken wegen,volgende week zaterdag weer!
[PAS OP ! LAP TEKST MET GEBLAAT]Sorry, maar ik geloof niet dat je de definitie van low-carb begrepen hebt. Op deze manier val je binnen 2 weken om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ EINDE LAP TEKST ]
zo, nu ga ik ff terug lezen, fijne avond allemaal !
De bedoeling is dat je zo min mogelijk koolhydraten binnen krijgt, maar wel eiwit vetten en vitamines en een gewoon aantal calorieeen. Bijvoorbeeld het southbeach dieet gaat uit van de eerste 2 weken 20 koolhydraten per dag. dat is weinig, maar je moet er dan wel voor zorgen dat je geen honger hebt, dat ving ik op door bijvoorbeeld een eitje extra te eten of een salade met kipfilet, een tomaatje in de oven met feta of zemelenpannekoekjes te bakken. Je moet niet ook nog eens op maar 1000calorieeen per dag gaan zitten.
Een packje crackers is bijvoorbeeld 70 koolhydraten, en een sinaasappel 20. Dan zit je al ruim over je koolhydraten heen. Het is een beetje kiezen voor het een of het ander. caloriearm, of koolhydraatarm.
Wat ik overigens hier lees doet het Cambridgedieet zowel het een als het ander, maar daar begeleiden ze je zorgvuldig.
Je bent nu bezig met een crashdieet en dat ga je met je hoeveelheid sport niet lang volhouden vrees ikGrote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
nee, omdat je in milde ketose komt, heb je geen trek, Ik zit boordevol van de shakes (of pudding) de repen eet ik zelfs in 2-keer omdat ik 1x niet trek, en een bak soep van 350 ml is voor mij ok meer dan zat, plus de 3 liter water, flink wat bakken thee en nee, ik zit echt vol !quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef Purdey het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen met een geprakte banaan, beker melk.
T: Fles water
L: 1x boterham met pindakaas, 1x met een 1/2 plak 30+ kaas, flesje water.
T: 1 Bueno reepje, 5 blokjes nougat, een kaki.
D: Bloemkool met wat geraspte kaas, aardappels, maïs en maïsburgertjes.
Morgen een beter lijstje, want 1e werkdag. Heb 3 droge boterhammen bij me, en het plan is om een pakje vers gesneden kipfilet te kopen, en een pakje optimel
Muks, jij doet dus Cambridge, vergelijkbaar met bijvoorbeeld modifast of herbalife toch? Ik heb bij aanvang van m'n dieet reepjes en drankjes van WeightCare gegeten/gedronken. Maar ik zat er gewoon niet vol van waardoor ik er vaak nog dingen bij ging eten en de WeightCare spullen meer een calorierijk bijgerecht werden. Heb jij daar geen last van?
Goed bezig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 08:16 schreef Tink89 het volgende:
99,4!![]()
Ik hou ervan die ticker aan te passen
Xx
Echt apart, als ik chinees heb gegeten ben ik de volgende dag 2 kilo zwaarder. Maar het voelt extra goed als ik die dan weer kwijt benquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:46 schreef RandomMoron het volgende:
heb de ticker ook weer naar beneden aangepast-8 nu
nog 2 te gaan en ik zit op de -10!! nu maar eens hard doorzetten!
ik was wat sip de laatste twee dagen want ik was twee kilo aangekomen..maar toen bedacht ik jullie chinees en soepjes verhaal en t blijkt nu dus idd vocht geweest te zijn van de chinees en de soep uit blik
Maar dan zou ze toch alleen het gewicht van het zout aan moeten komen? Ik dacht dat het op een iets langere termijn werkte dan dat..quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:55 schreef RandomMoron het volgende:
ja! ik vind het ook raar, maar ja..veel zout enzo wil ook wel helpen.
Ik las het verhaal laatst van een anorexia patient die een potje zout leegat voor haar weegmoment met de weegjuf opdat ze zwaarder woog dan dat ze daadwerkelijk was.
Wat is 'de nieuwere Evy' ? Heeft ze een nieuw hardloopprogramma?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:37 schreef Sjeen het volgende:
Zo... Een nieuw schooljaar (voor dochterlief) een frisse startik ben met de nieuwere Evy begonnen.
Mijn ervaring is hier ook dat als mensen weer aankomen ze hier niet meer komen. Dus je weet nooit of iets een langetermijn effect heeft gehad. Er komen hier wel continue dezelfde mensen terug die dan uiteindelijk besluiten om nog maar weer een poging tot afvallen te doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:43 schreef BGTes het volgende:
Wat een positieve (dus eigenlijk negatieve.. getit? getit?) resultaten hier
Of blijven de mensen die vast zitten nu weg?
Ja, na een gastric bypass of maagbandjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:49 schreef DarkElf het volgende:
je ziet idd in de jaren wel geregeld dezelfde mensen hier weer langskomen maar volgens mij zijn er toch echt wel mensen die blijvend afgevallen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |