abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101119661
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Riann

BrandX
Ja doei.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 10:42:29 #2
265768 NBT
Bigger is better.
pi_101119696
Kan mijn ticker nog toegevoegd worden in de OP? :)
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_101120068
ah hier zitten mede anti zakjes en pakjes' mensen zie ik *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:15:57 #4
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101120673
MB Thnks voor de tips, ik dacht dat je met low carb ook elke dag wat anders moet eten maar jij had gewoon een vast ontbijt/lunch/tussedoortje? als dat werkt dan zou het me wel kunnen lukken :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:19:30 #5
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_101120789
ik ben ook anti zakjes/pakjes ^O^
Ik ging een keer bij een kennis eten en we besloten dat we samen de boodschappen gingen doen en gezellig koken. In de supermarkt liep ik richting het vlees en verse groente etc en was haar opeens kwijt. Stond ze bij de pakjes en zakjes en vroeg aan mij waar ik nou mee bezig was want we moesten toch eerst het pakje kiezen en dan pas de dingen die erbij horen... ;(
Dat ging mooi niet door dus uiteindelijk heb ik gekookt en stond zij er gezellig naast heheheh
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_101121057
Wij deden wel zakjes maar die zijn er nu uit... de enige die er nog in komen zijn de potten met pastasaus (zonder toevoegingen etc) maar das puur vanwege het gemak. De rest is vers.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101121187
En zo is die broek die ik anderhalve maand geleden heb gekocht ook alweer te groot. Zucht, soms word ik wel moe van m'n lichaam :(.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101121305
Je kunt ook zeiken om het zeiken natuurlijk... stel je niet zo aan. Dan stop je toch met afvallen, probleem opgelost!
Ja doei.
pi_101121352
quote:
15s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ook zeiken om het zeiken natuurlijk... stel je niet zo aan. Dan stop je toch met afvallen, probleem opgelost!
Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101121370
lol...tja dat hoort bij afvallen en ik denk dat je het verkeerd bekijkt : *O* de broek die ik 5 weken geleden kocht is te groot *O* klinkt al beter toch ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_101121390
quote:
13s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.
daar hebben we de kringloop voor, zo heb ik elke keer nieuwe kleding, rijk ben ik verre van
pi_101121410
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Muks het volgende:
lol...tja dat hoort bij afvallen en ik denk dat je het verkeerd bekijkt : *O* de broek die ik 5 weken geleden kocht is te groot *O* klinkt al beter toch ?
Ja dat wel :P. Maar zelfs m'n vader z'n broeken (en dat is echt een slankie!) zijn al te groot voor me inmiddels. Ach ja, enige voordeel is dat ik nu weer de stad in kan, want shoppen is wel leuk. Alleen vind ik 't zonde van die broek :P.
pi_101121422
quote:
13s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, ik gebruikte gewoon riemen totdat het echt niet langer kon, haalde ergens een goedkope broek en herhaalde dat :) Je kunt ook overal een immens probleem van maken natuurlijk. Daarbij wéét je dat je kleding te groot gaat worden, dus geld over de balk smijten aan kleding is dan natuurlijk gewoon dom.
Ja doei.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 11:44:14 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101121630
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja dat wel :P. Maar zelfs m'n vader z'n broeken (en dat is echt een slankie!) zijn al te groot voor me inmiddels. Ach ja, enige voordeel is dat ik nu weer de stad in kan, want shoppen is wel leuk. Alleen vind ik 't zonde van die broek :P.
Misschien in laten nemen bij een naaiatelier?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101121661
'naaiateliers' namen broek toch uit? :')
Ja doei.
pi_101122055
quote:
13s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
En zo is die broek die ik anderhalve maand geleden heb gekocht ook alweer te groot. Zucht, soms word ik wel moe van m'n lichaam :(.
gewoon de zolang je lijnt niet te veel geld uitgeven aan kleding,naar de H&M gaan ofzo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_101122106
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:19 schreef Moonwalk het volgende:
ik ben ook anti zakjes/pakjes ^O^
Ik ging een keer bij een kennis eten en we besloten dat we samen de boodschappen gingen doen en gezellig koken. In de supermarkt liep ik richting het vlees en verse groente etc en was haar opeens kwijt. Stond ze bij de pakjes en zakjes en vroeg aan mij waar ik nou mee bezig was want we moesten toch eerst het pakje kiezen en dan pas de dingen die erbij horen... ;(
Dat ging mooi niet door dus uiteindelijk heb ik gekookt en stond zij er gezellig naast heheheh
Zoveel mensen die denken dat dat 'echt koken' is want ze maken toch een speciaal iets?
* Isabeau zucht een beetje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101122131
quote:
13s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
Ik heb nog wel broeken van maat 38 t/m 48, dus ik red me wel met afvallen (en aankomen :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_101122145
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Muks het volgende:

daar hebben we de kringloop voor, zo heb ik elke keer nieuwe kleding, rijk ben ik verre van
Wat Muks dus zegt :Y
pi_101122160
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog wel broeken van maat 38 t/m 48, dus ik red me wel met afvallen (en aankomen :') )
:D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_101122733
Ik alleen nog maat 42 en een verdwaalde 44 die ik gebruik als klusbroek :D Bezit dan ook wel 1 hele langebroek...en das niet handig met dit weer
  woensdag 24 augustus 2011 @ 13:06:45 #22
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_101124329
Ik heb voor januari gewoon een lang weekend Londen geboekt. Dan gaat er eens heftig geshopt worden. Doel is om er dan nog zeker 10 kilo af te hebben. Tot die tijd heb ik mezelf een shopverbod opgelegd. Mocht ik aangenomen worden voor de baan waar ik net op gesolliciteerd heb, dan ga ik eens kijken of ik bij de Primark ofzo low budget kan slagen voor een paar tijdelijke outfits.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_101131914
En nu is het afgelopen!

Afgelopen 8 jaar (sinds start van studententijd) ruim 20 kilo aangekomen. Van 80 naar 100 kilo, waarbij het de laatste 12 maanden tussen de 95 en 100 schommelt.

Nu ben ik er klaar mee (wie niet...) en met het perspectief dat ik in de winter weer heel veel (4 weken ga skiën moeten de kilo's er nu maar eens af. Merk dat mijn knieën het allemaal niet meer zo leuk vinden.

Doel
20 kilo afvallen (1dec2011: 10 kilo eraf, 1apr2012 de rest)

Aanpak
- Geen snoep etc in huis halen
- Geen extreem dieet - proberen tussen 1500 en 1800 kilocalorie per dag te blijven
- Lunch van thuis mee naar kantoor => zelfbescherming tegen alle lekkere dingen in kantine
- Alcohol => Biertje moet kunnen, maar geen 10/15 op een avond
- Bewegen => Probeer 3x per week uur te gaan wandelen, af en toe de fiets te pakken etc. Vanaf half september eventueel sportschool abbonement

Graag al jullie tips!
If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:30:45 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_101131935
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef Muks het volgende:
Ik alleen nog maat 42 en een verdwaalde 44 die ik gebruik als klusbroek :D Bezit dan ook wel 1 hele langebroek...en das niet handig met dit weer
Wat draag jij dan? *misschien raar, maar ik zie nu zo'n figuur a la de vriendin van m'n moeder voor me, die alleen maar 3/4 broeken draagt, getsie, zo ouwelijk is dat!*

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_101132021
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Wat draag jij dan? *misschien raar, maar ik zie nu zo'n figuur a la de vriendin van m'n moeder voor me, die alleen maar 3/4 broeken draagt, getsie, zo ouwelijk is dat!*

Xx
3/4 broeken is toch niet weinig ofzo? Ik draag broeken soms een paar dagen, dan heb ik aan een paar broeken meer dan genoeg hoor :o. Alhoewel 't als man anders is, ik draag enkel jeans :7.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')