Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt ook zeiken om het zeiken natuurlijk... stel je niet zo aan. Dan stop je toch met afvallen, probleem opgelost!
daar hebben we de kringloop voor, zo heb ik elke keer nieuwe kleding, rijk ben ik verre vanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.
Ja dat welquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Muks het volgende:
lol...tja dat hoort bij afvallen en ik denk dat je het verkeerd bekijkt :de broek die ik 5 weken geleden kocht is te groot
klinkt al beter toch ?
Nee, ik gebruikte gewoon riemen totdat het echt niet langer kon, haalde ergens een goedkope broek en herhaalde datquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij rijk genoeg om steeds nieuwe kleren te kopen ofzo? Het is gewoon vrij jammerlijk hoor.
Misschien in laten nemen bij een naaiatelier?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar zelfs m'n vader z'n broeken (en dat is echt een slankie!) zijn al te groot voor me inmiddels. Ach ja, enige voordeel is dat ik nu weer de stad in kan, want shoppen is wel leuk. Alleen vind ik 't zonde van die broek
.
gewoon de zolang je lijnt niet te veel geld uitgeven aan kleding,naar de H&M gaan ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
En zo is die broek die ik anderhalve maand geleden heb gekocht ook alweer te groot. Zucht, soms word ik wel moe van m'n lichaam.
Zoveel mensen die denken dat dat 'echt koken' is want ze maken toch een speciaal iets?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:19 schreef Moonwalk het volgende:
ik ben ook anti zakjes/pakjes![]()
Ik ging een keer bij een kennis eten en we besloten dat we samen de boodschappen gingen doen en gezellig koken. In de supermarkt liep ik richting het vlees en verse groente etc en was haar opeens kwijt. Stond ze bij de pakjes en zakjes en vroeg aan mij waar ik nou mee bezig was want we moesten toch eerst het pakje kiezen en dan pas de dingen die erbij horen...![]()
Dat ging mooi niet door dus uiteindelijk heb ik gekookt en stond zij er gezellig naast heheheh
Ik heb nog wel broeken van maat 38 t/m 48, dus ik red me wel met afvallen (en aankomenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Blistering het volgende:
En zo is die broek die ik anderhalve maand geleden heb gekocht ook alweer te groot. Zucht, soms word ik wel moe van m'n lichaam.
Wat Muks dus zegtquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:37 schreef Muks het volgende:
daar hebben we de kringloop voor, zo heb ik elke keer nieuwe kleding, rijk ben ik verre van
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog wel broeken van maat 38 t/m 48, dus ik red me wel met afvallen (en aankomen)
Wat draag jij dan? *misschien raar, maar ik zie nu zo'n figuur a la de vriendin van m'n moeder voor me, die alleen maar 3/4 broeken draagt, getsie, zo ouwelijk is dat!*quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:20 schreef Muks het volgende:
Ik alleen nog maat 42 en een verdwaalde 44 die ik gebruik als klusbroekBezit dan ook wel 1 hele langebroek...en das niet handig met dit weer
3/4 broeken is toch niet weinig ofzo? Ik draag broeken soms een paar dagen, dan heb ik aan een paar broeken meer dan genoeg hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat draag jij dan? *misschien raar, maar ik zie nu zo'n figuur a la de vriendin van m'n moeder voor me, die alleen maar 3/4 broeken draagt, getsie, zo ouwelijk is dat!*
Xx
Lieve schat, drie-kwart-broeken... veredeld hoog water :p 4 broeken is meer dan genoeg hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
3/4 broeken is toch niet weinig ofzo? Ik draag broeken soms een paar dagen, dan heb ik aan een paar broeken meer dan genoeg hoor. Alhoewel 't als man anders is, ik draag enkel jeans
.
Ik las 3 of 4 broeken, my badquote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:07 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lieve schat, drie-kwart-broeken... veredeld hoog water :p 4 broeken is meer dan genoeg hoor
Xx!
Ik heb ook zo'n broek, 2 zelfs! Zo'n fijn gevoel hé? Dat je ineens wéét waarom je het doetquote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:36 schreef BGTes het volgende:
Ik pas in een spijkerbroek die ik een paar weken terug niet eens dichtkreeg
Heb wel muffintops, maar die zijn wel te verbloemen met mijn werkbloes. Voelt goed.
Ik wens je heel veel succes!!!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:30 schreef Rusesabagina het volgende:
En nu is het afgelopen!
Graag al jullie tips!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:17 schreef Tink89 het volgende:
Vriendjelief is helemaal officieel afgestudeerd, dus om dat te vieren heeftie een straciatella-cake gebakken
Xx
Hoop het niet nee, als het goed is, is hij nu echt klaarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:01 schreef Purdey het volgende:
Gefeli met vriendje lief Tink! En die cake, ach, hij studeert volgende week en die week daarna niet nog een keer af toch
Mijn lijstje:
O: Boterham met 2 speculaasjes, beker chocomelk light.
T: Flesje water.
L: Boterham met 1/2 plak 30+ kaas, 1 met pindakaas. 2 nectarines, beker melk.
A: Snelle chili con carne van Nigella. Chocoladepotjes.
Nigella's chili is erg lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef Muks het volgende:
Hey dat recept voor die snelle chili : doe die hier eens plaatsen ?
Geen probleem Muks, komt het recept:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:24 schreef Muks het volgende:
Hey dat recept voor die snelle chili : doe die hier eens plaatsen ?
Ik gebruik wel eens 0% vet Griekse yoghurt ipv zure room, ook erg lekkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:58 schreef Muks het volgende:
die zure room laat ik ook weg, voegt in mijn beleving niets toe, en idd eigen dingen toevoegen. Vaak kan ik je achteraf dan ook niet vertellen wat er nu precies is ingegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |