Heel goed alternatief, en nog veel lekkerder ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:53 schreef Muks het volgende:
Griekse Yoghurt, 0% vet is een goed alternatief begrijp ik via een kookforum
Uhmz, wat voor rare zin is dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:21 schreef Muks het volgende:
Yoe hoe waar zijn jullie...................
Dat is op zich wel weer een goede stok achter de deurquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:37 schreef Purdey het volgende:
Yoehoe ik ben er nog!
Weinig nieuws van het dieet front hier. Ik schommel lekker, maar ben ook niet al te serieus en streng momenteel. Vanaf dinsdag weer een nieuwe baan, na 2,5 maand werkloos te zijn geweest. En als je de hele dag thuis zit, snaai je ook sneller. Dus weer lekker in 't gareel
Blijkbaar komt ze niet meer op Fok, en je krijgt geen bericht in je mailbox als je een PB hebt. Misschien was ze klaar met diëten? Maar het geeft gek genoeg een onvredig gevoel, terwijl je elkaar helemaal niet kent. Stiekem ben je best gehecht, of betrokken aan/bij elkaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:03 schreef Muks het volgende:
Misschien toch iets aan de hand ? Wel vreemd idd. Er eens een Pb aan wagen Purdey ?
Succes met je baan , stokken achter deuren zijn altijd fijn en ritme zeker, hoewel ik het thuis vaak ook makkelijk vind gaan nu.
Nog 3 dagen (ma-di-woe) normaal shaken en dan afbouwen ! Rete spannend
Ja, inderdaad! Van de week even in de kantine geweest, en dat ziet er ook heel netjes uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:03 schreef Muks het volgende:
Handig toch ? En flesjes water kun je ok makkelijk drinken daar en kopen mocht je wat vergeten !
Klinkt leuk hoor ! en inderdaad, na die tijd zie je wel weer verder. Wat voor opleiding ga je doen in februari ?
Vreemd is dat he, dat hechten aan anderen zonder dat je ze kent, je vraagt je toch af wat er dan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ EINDE LAP TEKST ]
zo, nu ga ik ff terug lezen, fijne avond allemaal !Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Nou dit, zeker als je low-carb doet zul je toch ergens je caloriëen uit moeten halen, en je voedingsstoffen. Als je dan én minder groente gaat eten én minder vet, wat blijft er dan over? Rauw vlees en gekookte eieren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:50 schreef Muks het volgende:
Vet bannen uit je menu is geen goed plan, zo MOET ik boter op brood (t wordt een 25% vet roomboter) en moet ik minimaal een eetlepel gebruiken bij de bereiding van mijn maaltijd.
Verder weet ik niets van low-carb eten, sorry
Goeiemorgen! Tof dat je ook hier blijftquote:Op maandag 29 augustus 2011 07:41 schreef Muks het volgende:
Goedemorgen !! Heb mij inmiddels ook gemeld in het zustertopic Slank, BMI van 27.1 dus moet kunnen vond ik en ja hoor geen probleem, ben hartelijk verwelkomt, maar ik blijf hier ook hoor
Na vandaag nog 2 dagen en dan echt afbouwen. Er was weer een onsje minder vandaag dus het gaat nu gestaag door. 8 ons tot nu toe deze week, dus ik ben meer dan tevreden.
Nu halve reep, dan met kind naar de ortho en om 10.00 voor het eerst fitness, ik ga puur voor de beweging en niet om spieren te kweken, t enige waar ik aan ga werken zijn mijn buikspieren![]()
Andere spieren heb ik zat en ik wil er niet meer. Strakker komt vanzelf als ik blijf bewegen en zoveel strakker hoef t ook niet van mij. Ben tevreden. Das ook wel wennen.
Op Preuvenemintquote:Op zondag 28 augustus 2011 08:21 schreef Muks het volgende:
Yoe hoe waar zijn jullie...................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |