quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja spijkerspul bij Hema is altijd goedof bijna altijd
![]()
en ik hou van spijkerjurkjes <3
die uiltjesromper manman je wilt niet weten hoe vaak die al in en uit mn mandje is geweest![]()
![]()
heb je foto's van wat je voor je mannen gescoord had bij lindex en consorten?
leuk! en mooie pasvorm is zo fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kan de plaatjes niet meer vinden op de site, het was allemaal zomercollectie voor omgerekend 3 euro per kledingstukeen lichtblauwe longsleeve met een beker met gereedschap en dino's op de voorkant, een oranje t shirt met een sprinkhaan met Little jumper erbij.
Een grijze en aqua longsleeve gewoon plain, maar leuke boorddetails en supergoeie pasvorm en kwaliteit. (de 122 shirtjes zijn wat dunnig) en een zwart met grijs vest, met een Vhals. zwart rugpand, een grijs voorpand en een zwartgrijs gestreept voorpand.
Die teentjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef mignonne het volgende:
Hier SC, dit broekje bedoelde ik:
[ afbeelding ]
dat heb ik al sinds Floris gewboren is. Rompers enzo vind ik fijn, de rest koop ik wel ergens anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
+1![]()
of nouja, hoe het een aantal jaar geleden was weet ik niet, maar ik weet wel dat ik de huidige Hema collectie, op wat spijkerspul en basics na, even oversla.
Heb wel een helblauw racerback hemdje van de nieuwe collectie geloof ik wat mn oudste zo mooi staatmaar die is niet zo heel hysterisch.
Ja oke dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef mignonne het volgende:
Minke, kleine stoere![]()
juist leuk dat t een beetje te groot is, past bij de festival-look![]()
hoedje komt van de H&M, ik denk dat ie in de winkels nu overal wel in de sale hangt. Voor een rieten hoedje is het best een stevig ding nog, je wilt niet weten hoe vaak er al bovenop gesprongen of gestaan is enzo
Haha Son, het hoeft van mij ook niet zo serieus of weet ik het wat, maar ik vond gewoon de hartjes zelf niet zo leuk. Hoe zeg je dat, het vormpje an sich.
Het scheelt een hoop geld, maar ik hou er ook helemaal niet van om lappen op knieen te maken. Oudste heeft nu ook wel regelmatig een gat in z'n broek (door vallen/rennen/ buiten spelen op school), maar dan koop ik toch liever nieuwe broekenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef pessie het volgende:
Mijn schoonmoeder zei in het voorjaar toen Nathan zn lange zomerbroeken begon te dragen en daarop rondkroop dat ik er maar leren flappen op moest naaien "want dat is sterker en staat leuk" sorry, maar dat vind ik persoonlijk echt helemaal niet leuk
Alleen een grijze Elmo-sweater. Maar die vind ik niet zo leuk. Ze heeft wel de Elmo-muts gekregen van de jongensafdelingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef Meimeltje het volgende:
Minke is cute en stoer![]()
Linda, hebben ze bij de H&M geen Elmo shirts?
Het erge is dus dat ie de hele zomer heeft gekropen in die broeken en er nog steeds geen gat te bekennen valt. Maar goed ik zou ook nieuwe broeken kopen. Zomerbroeken kosten toch niets, spijkerbroeken weet ik niet wat ik zou doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het scheelt een hoop geld, maar ik hou er ook helemaal niet van om lappen op knieen te maken. Oudste heeft nu ook wel regelmatig een gat in z'n broek (door vallen/rennen/ buiten spelen op school), maar dan koop ik toch liever nieuwe broeken
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Alleen een grijze Elmo-sweater. Maar die vind ik niet zo leuk. Ze heeft wel de Elmo-muts gekregen van de jongensafdeling
[ afbeelding ]
Nou, dáár ben ik rap van genezen. Geld groeit niet in bulten op m'n rug. Dus nu spelen ze gewoon met gaten in hun broek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het scheelt een hoop geld, maar ik hou er ook helemaal niet van om lappen op knieen te maken. Oudste heeft nu ook wel regelmatig een gat in z'n broek (door vallen/rennen/ buiten spelen op school), maar dan koop ik toch liever nieuwe broeken
Lily!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef lily het volgende:
Ik plak de gaten dicht (aan de binnenkant) met textiellijm en een stuk stof uit een oude broek. Middelste heeft altijd gaten in zijn broeken, na 1 dag al..
Niet bij te houden.
Hij loopt nu al maanden in korte broek. Pleisters zijn goedkoper
hahaha, ik hou ervanquote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoeveel T shirts er al niet met een gat op de rug zijn... Net niet laag genoeg onder het prikkeldraad door.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
héél herkenbaar. Echt dood aan de persoon die bedenkt dat knikkerseizoen gelijk begint met het nieuwe schoenen seizoen.![]()
En sliding, keeper, ik was een baby-poesje, we speelden met de auto's. of met zandknieen over betontegels. Slijt het dubbel zo snel.prikkeldraad, bramenstruik... Hoeveel T shirts er al niet met een gat op de rug zijn... Net niet laag genoeg onder het prikkeldraad door. Leuk man, jongensmoeder.
![]()
![]()
In al mijn spijkerbroeken zit een gat ter hoogte van mijn linkerknie. Puntknie dus, sjonge.... dat ik dat op mijn leeftijd nog mee mag maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Komt door puntknietjes vertelde mij de judomeestermevrouw.
ja, jij bent superslank dus dan heb je dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
In al mijn spijkerbroeken zit een gat ter hoogte van mijn linkerknie. Puntknie dus, sjonge.... dat ik dat op mijn leeftijd nog mee mag maken.![]()
Dat hoop ik wel ja. Zou ik te oud zijn voor appel knielappen? Van die rode?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, jij bent superslank dus dan heb je dat.mag het ook eens? en blijkbaar een voorkeur voor leunen op links. Kan je best oud mee worden hoor
Daar ben je nooit te oud voor!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja. Zou ik te oud zijn voor appel knielappen? Van die rode?
nee nooit! ik vond laatst een webshop die ze verkocht. net als de peren-met-blaadje. Ik heb er alleen een trauma van, van die knielappen. Back in the 70er jaren was je gewoon een sloeber als je die dingen had. En ik had ze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja. Zou ik te oud zijn voor appel knielappen? Van die rode?
Strijkknielappen zitten precies 1 uur goed. dan gaan de hoekjes al krullen (ja, ik heb de abgeeckte) en één keer wassen verder zitten ze nog voor de helft vast. Of ik kan ook al niet strijken, ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Reilain het volgende:
Ik denk dat ik straks aan de strijk-knielappies ga
Draad en naald geven hier alleen maar ongelukken
Merk dat het nou al hard gaat met de kruipknietjes
ik heb er gisteren 2 in mn mandje gesmeten, samen met wat stofjes en lintjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee nooit! ik vond laatst een webshop die ze verkocht. net als de peren-met-blaadje. Ik heb er alleen een trauma van, van die knielappen. Back in the 70er jaren was je gewoon een sloeber als je die dingen had. En ik had ze.
Ook bij die stoerejongenssstoffen site? Ik vond 2,30 verzendkosten erg veel voor een plat dingetje van 1,95. Ik kijk wel een keer op de markt in R'dam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb er gisteren 2 in mn mandje gesmeten, samen met wat stofjes en lintjes
srsly? maar je hebt toch al geld aan r overgemaakt, ik zou r t heen en weer laten krijgen om heel eerlijk te zijn. zo'n bulkbestelling en dan nog zeuren om geld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BuuvEn je maakt dat ik er al naar uit kijk dat mijn schoffie zijn broeken kapot speelt
![]()
Ik heb een mega pakket binnen met naar ik gok alle 50 leggings en babylegs maar nog geen puf gehad om hem te openen.
Kan iedereen haar adres even pmen zodat ik pakketjes in orde kan maken?
Beetje jammer is wel dat de verkoopster kwam 'klagen' dat ze het via de dure weg had moeten versturen en graag $25,- wil hebben.
Seriously?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beetje jammer is wel dat de verkoopster kwam 'klagen' dat ze het via de dure weg had moeten versturen en graag $25,- wil hebben.
maar zo weinig leuke kleurtjes =(quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef Keshet het volgende:
Ik ken alleen GMK SC! Ik ben wel tevreden over die kwaliteit!
ja echt he! Mochten we ooit voor een 2e gaan dan ga ik er echt meer van kopen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Spewey het volgende:
Leuk Sonnetje! Peaple is zo schattig.![]()
Laat eens zien welk shirtje je zo leuk vind Twinks!
ze vallen ook veel te kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Twinkly het volgende:
Voor Niels heb ik trouwens de bijenlaarsjes gekocht in maat 24, hij is er alleen al bijna uitgegroeid
!
Ja, ik had het wel gelezen, maar de maat daarna was maat 27 en die waren beschadigdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze vallen ook veel te kleinhad ik aangegeven, elin heeft de knienen in mt 24 maar die past ze amper
Ik had voor pluizemuis maat 90, gaat ze niet nog heel erg lang in passen helaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
is dat zo?ze zitten elin iig als gegoten
Fijn dat de broekjes leuk staan, daar wil ik natuurlijk een keer een foto van zien!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
Sugarsnap ik vergeet steeds te zeggen dat de broekjes Niels heel leuk staan! Hij heeft de Hema spijkerbroek en de ribbroek (de ongevoerde) al een aantal keer aangehad.
dpamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef octopussy het volgende:
Wow Mignonne, die staat haar super! Waar vandaan?
ik heb de laarzentip gegeven en de hema 50 ct bestellingen gedaanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De volgende bulk bestelling is voor iemand anders
noppies heeft ook heel fijne sokjes die niet uitgaan; en de badstofsokjes van de prenatal zijn ook afzakproofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip wb sokjes: die van het Kruidvat. Dat zijn de enige die niet afglijden/die mijn ventje niet uitschopt. Alle andere sokjes vind ik overal in huis terug
Haha lief maar nee ik woon in de randstad.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:35 schreef Asyniur het volgende:
DML, je woont niet in de buurt hè?
Anders kon je hierheen komen en zochten we het samen uit...
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb de laarzentip gegeven en de hema 50 ct bestellingen gedaan
ik vind spewey wel een leuk slachtoffer
Owjoh, die 92 centquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Leuk Meimel!
Petje is binnen trouwens. Geld komt er aan!
prima ..alleen als ik geld zou moeten toevoegen op mn paypal dan duurt t weer zo lang.. is er iemand die dat wel wiel roggelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef octopussy het volgende:
Oh die slofjes zijn wel heel mooi geprijsd!
Zullen we een gezamenlijke bestelling doen?
Ik heb kniekousen van Hema, alle kleuren die ik kon vinden voor meisjes. Normale lage sokjes koop ik gewoon niet, dan krijgt ze koude onderbenen en het gaat allemaal uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip wb sokjes: die van het Kruidvat. Dat zijn de enige die niet afglijden/die mijn ventje niet uitschopt. Alle andere sokjes vind ik overal in huis terug
groot!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Hoe vallen ze? Iemand die dat weet?
waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef Aoraki het volgende:
ik schaam me een beetje, ik heb van-de-week al die slofjes besteld...![]()
Maar wat is precies het voordeel van samen bestellen, dan heb je ook nog extra verzendkosten in NL, toch?
Dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat setje
Jammer dat t zn maat nu is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu het allemaal nog in een brievenbus zien te proppen. Wens me succes
op postkantoor in de zak gooien is makkelijkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu het allemaal nog in een brievenbus zien te proppen. Wens me succes
Ja, dat deed ik altijd maar de laatste keer hadden ze er een paar uitgevist omdat zij vonden dat het niet door de brievenbus konquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
op postkantoor in de zak gooien is makkelijker
Ik doe het altijd als niemand kijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik altijd maar de laatste keer hadden ze er een paar uitgevist omdat zij vonden dat het niet door de brievenbus kon
Ik ook! Maar sommige controleren die zak aan het eind van de dag heel streng.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik doe het altijd als niemand kijkt
En dan? Houden ze het dan voor je apart en geven ze het op je postcode terug?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ook! Maar sommige controleren die zak aan het eind van de dag heel streng.
Vandaag zit er een jong ding dus ik ga het proberen
Ja en dat is net zoveel werk als het gewoon bezorgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En dan? Houden ze het dan voor je apart en geven ze het op je postcode terug?
Bah, stom gegroei ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Fannetje het volgende:
Die schaapjespyjama hadden ze woensdag al wel hoor Spewey, die heb ik al zeker een week in mijn winkelmandjeMisschien niet bij de maat van jou kids? Dit is nog van de baby-afdeling.
Is nie erg, smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
och trek ik m gewoon 1 van de eerste dagen aan, of ik knip de voeten af en naai de zoompjes om, komt goed
en becky, i know, we hebben niet dezelfde smaak, remember
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:17 schreef Twinkly het volgende:
Haha die maillot, daar is Animal voor geslacht.
ah dan ga ik toch maar even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:34 schreef Kleurdoos het volgende:
aardig aan de dikke kant, velours maar dan niet van dat harde. en ehm ik denk tot maat 86
Ik vind dat je 't moet kopen!!quote:
Barbapapa! heb ik van de h&m!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef NotTheSame het volgende:
Het setje was er ook nog in het roze met paars trouwens... Maar das al heulemaal niks voor Polle denk ik zo.
Ze hadden trouwens ook nog een uber schattig pyamatje van Barbapapa, maar helaas alleen nog maar in 86.
ik betaal alles zelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat jij nog geen koopverbod hebt van je vent
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef Jore het volgende:
Ik heb 'm ook (in blauw) en hij wordt hier nu bijna dagelijks gedragen als we naar buiten gaan, de kleur past precies bij Lieuwes ogen. Wij hebben ook 98/104, de mouwen zijn nog wat lang maar verder past 'ie helemaal perfect. Ik vind het een heerlijk vestje, zeker voor ¤4,95. Ik vind alleen de capuchon ernorm, wel handig voor Lieuwe want dan kan hij zich er goed onder verstoppen als er iemand passeert
![]()
Waar ik eigenlijk voor kwam is KD's kledingcollectie, impressive. En dat dan 29328 keer weer pakken en opvouwen zeker? Alleen daarvoor wil ik nog een derde, dat heerlijke gekeutel met die minikleertjes.
Dat uilenpakje is trouwens heel lief!
Die is hier afgekeurd en terug gegaan. Witte rits, gekke kleur roestachtig. De paarse voor m'n blonde is wel gebleven. Zelf was ik ook niet echt kapot van die witte rits. En het is wat een waaibomen-kwaliteitje hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Trouwens, Twinkly, ik heb het H&M-vestje binnen en ik vind het juist geweldig! Ik heb hem heel groot gekocht, in 98/104, maar hij kan al best.
[ afbeelding ]
Wieso niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef SacreCoeur het volgende:
oh en die name it winkel op alexandrium is ook geen reet aan
Oh, dat laatste vind ik juist helemaal niet. Gewoon een prima en zacht ding. De kleur oranje is inderdaad niet fel maar zou ik eerder omschrijven als een soort oud-oranje (roestachtig klinkt wel accuraat). Ik vond het een aangename verrassing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die is hier afgekeurd en terug gegaan. Witte rits, gekke kleur roestachtig. De paarse voor m'n blonde is wel gebleven. Zelf was ik ook niet echt kapot van die witte rits. En het is wat een waaibomen-kwaliteitje hè?
ongezellig, gewoon geen leuke sfeer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wieso niet?
En heeft de primark inmiddels winterspul?
maar maar maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:53 schreef octopussy het volgende:
Haha Nathan, lekker ding.
Gaat er iemand binnenkort DPAM'en? De enige leuke tuinbroek voor Hannah die ik kan vinden hebben ze daar. Tenzij iemand nog een jeans-tuinbroek heeft liggen in maat 86?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |