abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101106932
0-9
www.3suisses.nl

A
www.alles-kids.com
www.amazingkids.nl
www.artoek.nl

B
www.baba-babywear.be
www.baby-schoenen.nl/winkel/index.php
www.barbamama.nl
www.blijblij.com
www.blomma.nl
www.boden.co.uk

C
www.carters.com

D
www.darekidswear.com
www.designerkidscompany.nl
www.disney-kleding.nl
www.dpam.com
www.drukkies.nl
www.duckybeau.nl/webshop/nl/
www.thedutchdesignbakery.nl

E
www.elfe-emlyn.com
www.emilea.be
www.esprit.nl

F
www.fabricflavours.com
www.flobberdewotsky.nl

G
www.gaabenzoo.nl
www.gap.eu
www.goodmoodkid.nl

H
www.hebbez.com
www.hippah.nl
www.shop.hm.com
www.hollandretro.nl/
www.hummbee.com

I
www.idat.dk/en/home/
www.ietjecompany.nl
www.ikenmijnkind.nl

J
www.jadaoriginals.nl
www.jijwel.nl
www.joepiedepoepie.nl
www.dejurkjes.nl

K
www.kiddiffit.com
www.kinchi.nl
www.kinderkleding-tekoop.nl
www.kindjes.nl
www.kixx-online.nl
www.kledingfeestje.nl
www.kleertjes.com
www.kleinejurkjes.nl/
www.knotsknetter.nl
www.koelzkidz.nl/

L
www.leukgekleed.nl
www.lievebabypakjes.nl/
www.limobasics.com
www.lindex.com
www.littlecool.com
www.littlecrazy.be
www.littlelabel.nl
www.littleshoparoundthecorner.nl
www.littlestylist.com
www.littlesunflowers.com
www.littlewings.nl
www.loveitloveitloveit.co.uk

M
www.malou4kids.nl
www.metzonderjas.nl
www.miekie.com
www.mintandchocolate.com
www.moetjatja.nl
www.musjes.com

N
www.nextdirect.com
www.nordiccotton.nl
www.notsobig.fr

O
www.olliewood.nl
www.orangebag.nl
www.ot-en-sien.nl

P
www.peek-a-boo-tiek.nl
www.pimpyourkids.com
www.pucksonline.nl

Q

R
www.rainbowbabies.nl
www.reversible.nl

S
www.schaapskleren.com
www.schaapjeschaapje.nl
www.shirtsforkids.nl
www.silkylabel.nl
www.simplycolors.nl
www.simplysmall.nl
www.skiks.nl
www.slaapje.nl
www.smallable.com
www.soksabbaai.nl
www.spijkerstore.nl
www.stekelsenstaartjes.nl/
www.sterrenopstelten.com

T
www.threadless.com
www.tillytilly.com
www.tromper.nl

U
www.ubang.dk/webshop/index.php/

V
www.villakakelbont-jeugdmode.nl

W
www.warmschaap.nl

X

Y

Z
www.z8-baby.nl
www.zara.com
www.ziggys.biz
www.zootjes.com
:)
pi_101106944
ohja... ik zei dus tegen buuf:

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja spijkerspul bij Hema is altijd goed O+ of bijna altijd :+
en ik hou van spijkerjurkjes <3

die uiltjesromper manman je wilt niet weten hoe vaak die al in en uit mn mandje is geweest _O- :D
heb je foto's van wat je voor je mannen gescoord had bij lindex en consorten? :9
pi_101107385
Ik heb een jasje gewonnen (bieden..) voor de winter, jeeeh. Van cakewalk. Ben helemaal blij :D
pi_101107499
Showen dan Sanne :P
pi_101107538
nice sannne! *O*
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:01:52 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101107690
ik kan de plaatjes niet meer vinden op de site, het was allemaal zomercollectie voor omgerekend 3 euro per kledingstuk *O* een lichtblauwe longsleeve met een beker met gereedschap en dino's op de voorkant, een oranje t shirt met een sprinkhaan met Little jumper erbij.

Een grijze en aqua longsleeve gewoon plain, maar leuke boorddetails en supergoeie pasvorm en kwaliteit. (de 122 shirtjes zijn wat dunnig) en een zwart met grijs vest, met een Vhals. zwart rugpand, een grijs voorpand en een zwartgrijs gestreept voorpand.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101108007
Leuk Sannne! Ik O+ Cakewalk, viel wel heel klein bij m'n pluizemuis.

Ik ben m'n dagelijkse shophalfuurtje bij Esprit aan het doorbrengen, leuk winterspul.
pi_101108161
De foto komt niet zo tot zn recht maar hij is zoooo gaaf.. Heeft me wel 43 euro gekost, eigk wel veel, maar hij is nog nieuw met kaartjes en ik ben dr helemaal verliefd op!

Maat 68. Hoop dat dat goed is...
pi_101108287
Wow, pittig! Maar hij is wel heel erg leuk, hoop dat hij lekker lang past!
pi_101108382
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kan de plaatjes niet meer vinden op de site, het was allemaal zomercollectie voor omgerekend 3 euro per kledingstuk *O* een lichtblauwe longsleeve met een beker met gereedschap en dino's op de voorkant, een oranje t shirt met een sprinkhaan met Little jumper erbij.

Een grijze en aqua longsleeve gewoon plain, maar leuke boorddetails en supergoeie pasvorm en kwaliteit. (de 122 shirtjes zijn wat dunnig) en een zwart met grijs vest, met een Vhals. zwart rugpand, een grijs voorpand en een zwartgrijs gestreept voorpand.
leuk! en mooie pasvorm is zo fijn O+ liever een basic shirt met goeie fit dan een hippe met waardeloze pasvorm.

Sannne, moet goedkomen qua maat! Stoer jasje, ga je vast veel plezier van hebben :Y
pi_101108589
Hier SC, dit broekje bedoelde ik:

ik wist t niet zo met die hartjes op de knieen, keizonde want H&M heeft wel meer leuke broeken voor weinig maar overal zitten die hartjes op de knieen }:|
maar eigenlijk vind ik het zo aan helemaal niet zo stom staan als ik eerst dacht :D het past wel ofzo.
pi_101109500
Ahhh wat een lief broekje O+
pi_101110803
Ik vind dat echt helemaal leuk enzo met die hartjes op de knieën O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101116826
KD! Ik heb ze! Echte monsterlaarzen, maat 27, 26 was al op. Dankjewel hoor!
pi_101117050
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef mignonne het volgende:
Hier SC, dit broekje bedoelde ik:

[ afbeelding ]
Die teentjes O+
Zo zit ik ook graag met mijn voeten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101117321
Morgen ben ik een extra dagje vrij! Ik weet wat ik ga doen, naar de action dus!! Denk dat het de monsterlaarsjes worden als ze die hebben. Lieveheersbeestjes vind ik erg leuk, maar meer voor meisjes helaas.
Ze vallen 1 maat kleiner toch?
Denk dat het dan 2 maten groter worden, kunnen ze nog even vooruit ;)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 09:06:57 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_101117742
O ja dat broekje herken ik wel ja :P
die was van iesje.

Die cakewalk jas is echt geweldig!
pi_101118015
Oh, dat broekje is leuk Mignonne... O+ En dat hoedje is ook geweldig, waar heb je die vandaan? Volgens mij zou Minke dat ook wel heel leuk vinden.

Mooi jasje Sannne! Die maat gaat vast wel goedkomen joh, en anders gewoon mouwtjes opstropen, kan prima! :Y

Mijn muppet in Elmo-shirt. Nog een beetje aan de grote kant (mt 2 jaar, maar festival shirtjes vielen vaak wat kleiner dan normaal naar mijn ervaringen)

woensdag 24 augustus 2011 @ 09:36:17 #19
298315 SacreCoeur
pi_101118307
ik heb ook een mt 2 jaar shirtje van Appelpop (sex pistols who killed bambi) en die past ze nu met 5 jaar nog. Vind het wel fijn, gaat lekker lang mee :P

't is een leuk shirtje zo oversized, lekker stoer.
pi_101118395
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef mignonne het volgende:

[..]

+1 ;(
of nouja, hoe het een aantal jaar geleden was weet ik niet, maar ik weet wel dat ik de huidige Hema collectie, op wat spijkerspul en basics na, even oversla.
Heb wel een helblauw racerback hemdje van de nieuwe collectie geloof ik wat mn oudste zo mooi staat O+ maar die is niet zo heel hysterisch.
dat heb ik al sinds Floris gewboren is. Rompers enzo vind ik fijn, de rest koop ik wel ergens anders.
Ben beetje hema moe denk ik :o

Ik vind trouwens die broekjes met die hartjes wel leuk, maakt t een beetje speels ofzo. Hoeft voor mij allemaal niet zo saai geloof ik :D
pi_101118450
Minke, kleine stoere O+
juist leuk dat t een beetje te groot is, past bij de festival-look ;)

hoedje komt van de H&M, ik denk dat ie in de winkels nu overal wel in de sale hangt. Voor een rieten hoedje is het best een stevig ding nog, je wilt niet weten hoe vaak er al bovenop gesprongen of gestaan is enzo :')

Haha Son, het hoeft van mij ook niet zo serieus of weet ik het wat, maar ik vond gewoon de hartjes zelf niet zo leuk. Hoe zeg je dat, het vormpje an sich.
pi_101118627
Ah nice, dan ga ik denk ik vanmiddag effe bij H&M langs, effe snuffelen in de sale. Dan kan het nog mooi met de vakantie mee :D
pi_101118868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef mignonne het volgende:
Minke, kleine stoere O+
juist leuk dat t een beetje te groot is, past bij de festival-look ;)

hoedje komt van de H&M, ik denk dat ie in de winkels nu overal wel in de sale hangt. Voor een rieten hoedje is het best een stevig ding nog, je wilt niet weten hoe vaak er al bovenop gesprongen of gestaan is enzo :')

Haha Son, het hoeft van mij ook niet zo serieus of weet ik het wat, maar ik vond gewoon de hartjes zelf niet zo leuk. Hoe zeg je dat, het vormpje an sich.
Ja oke dat kan ook natuurlijk :D
Tis meer omdat ik hier vaak gewoon lees dat ongeveer alles wat op kleding staat al bij voorbaat wordt afgeschoten dat ik t even zei :)
pi_101123376
elin heeft ook zo'n broekje in het paars en aquablauw, ik kan er echt geen hol mee.. ooit gekregen geloof ik
maar in gewone spijkerstof vind ik m wel leuk :)
  woensdag 24 augustus 2011 @ 12:58:37 #25
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101124010
Ik heb een jongetje en dan vind ik hartjes op de knieën echt niet tof.

Mijn schoonmoeder zei in het voorjaar toen Nathan zn lange zomerbroeken begon te dragen en daarop rondkroop dat ik er maar leren flappen op moest naaien "want dat is sterker en staat leuk" sorry, maar dat vind ik persoonlijk echt helemaal niet leuk
pi_101124109
Leuke jas Sanne, lekker vrolijk! 43,- is voor een nieuwe cakewalk jas niet duur toch.
pi_101124304
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:58 schreef pessie het volgende:

Mijn schoonmoeder zei in het voorjaar toen Nathan zn lange zomerbroeken begon te dragen en daarop rondkroop dat ik er maar leren flappen op moest naaien "want dat is sterker en staat leuk" sorry, maar dat vind ik persoonlijk echt helemaal niet leuk
Het scheelt een hoop geld, maar ik hou er ook helemaal niet van om lappen op knieen te maken. Oudste heeft nu ook wel regelmatig een gat in z'n broek (door vallen/rennen/ buiten spelen op school), maar dan koop ik toch liever nieuwe broeken :@
pi_101124454
Oh Minke O+ Die foto kan ik maar beter weg houden van Lotte, die wordt stinkjaloers :D
Lotte!
Noah!
pi_101124570
Minke is cute en stoer O+

Linda, hebben ze bij de H&M geen Elmo shirts?
pi_101124652
Wat had ik nu graag even naar de action gewild, de jongens liggen te slapen en ik ben aan huis gekluisterd :P
pi_101124808
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:12 schreef Meimeltje het volgende:
Minke is cute en stoer O+

Linda, hebben ze bij de H&M geen Elmo shirts?
Alleen een grijze Elmo-sweater. Maar die vind ik niet zo leuk. Ze heeft wel de Elmo-muts gekregen van de jongensafdeling

:')
Lotte!
Noah!
pi_101124902
Hihi die Lotte, grappige muts!
pi_101125009
Mag ik eindelijk van mezelf eens leuke kleding van Lindex bestellen hebben ze alles wat ik leuk vind niet meer op voorraad }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:32:34 #34
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_101127623
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Het scheelt een hoop geld, maar ik hou er ook helemaal niet van om lappen op knieen te maken. Oudste heeft nu ook wel regelmatig een gat in z'n broek (door vallen/rennen/ buiten spelen op school), maar dan koop ik toch liever nieuwe broeken :@
Het erge is dus dat ie de hele zomer heeft gekropen in die broeken en er nog steeds geen gat te bekennen valt. Maar goed ik zou ook nieuwe broeken kopen. Zomerbroeken kosten toch niets, spijkerbroeken weet ik niet wat ik zou doen.
pi_101127730
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:19 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Alleen een grijze Elmo-sweater. Maar die vind ik niet zo leuk. Ze heeft wel de Elmo-muts gekregen van de jongensafdeling

[ afbeelding ]

:')
O+ en cool!!!
  woensdag 24 augustus 2011 @ 14:35:49 #36
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101127744
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:06 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nou, dáár ben ik rap van genezen. Geld groeit niet in bulten op m'n rug. Dus nu spelen ze gewoon met gaten in hun broek. :') ik heb geen vrije voet of arm of wat voor onderdeel er maar los moet zijn aan je naaimachien en om nou aldoor de zijkant los te tornen... Maar ik koop dus niet echt nieuwe broeken dan. Wel als er geen een meer heel is.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101127835
Ow maar voor hier bij huis buitenspelen boeit het me ook niet hoor :D En als het wekelijks zou gebeuren ga ik ook echt niet steeds weer nieuwe broeken kopen! Kleinere gaatjes maak ik wel weer, ook met shirts (er had pas nog een klasgenootje in z'n shirt geknipt).
pi_101131301
Ik plak de gaten dicht (aan de binnenkant) met textiellijm en een stuk stof uit een oude broek. Middelste heeft altijd gaten in zijn broeken, na 1 dag al..
Niet bij te houden.

Hij loopt nu al maanden in korte broek. Pleisters zijn goedkoper :P
pi_101131404
Ik vind dat jeansbroekje met hartjes wel heel leuk trouwens...

en ik ben geen Elmo fan maar wel een Minke O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:21:00 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101131571
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:14 schreef lily het volgende:
Ik plak de gaten dicht (aan de binnenkant) met textiellijm en een stuk stof uit een oude broek. Middelste heeft altijd gaten in zijn broeken, na 1 dag al..
Niet bij te houden.

Hij loopt nu al maanden in korte broek. Pleisters zijn goedkoper :P
Lily! _O_ heldin! bedankt voor deze gouden tip!!
pi_101131693
oh, nou..graag gedaan :+

Jouw jongens hebben toch ook wel eens Vingino jeans aan? Die gaan hier dus echt gauw stuk (als in gaten op de knie).
Zelfs mijn voorzichtige oudste heeft gaten in zijn Vingino's..
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:28:44 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101131868
nou, niet snel. In ieder geval minder snel dan in H&M jeans. en dan ook niet stuk, maar doorgesleten, dat de overdwarse draadjes er nog wel inzitten zeg maar. Komt door puntknietjes vertelde mij de judomeestermevrouw. Dikke kinderen hebben daar minder last van schijnt.
pi_101132143
ah ja, puntknietjes heeft hij wel..

Bij middelste is het gewoon echt omdat hij wild speelt (ja sorry, ik was keeper, tja, ik moest een sliding doen, we deden een schilpadrace..weet ik het..)
Ook sneakers...net nieuwe die een dag later eruitzien alsof ik ze uit een kliko heb gevist.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:40:24 #44
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101132275
héél herkenbaar. Echt dood aan de persoon die bedenkt dat knikkerseizoen gelijk begint met het nieuwe schoenen seizoen. }:|

En sliding, keeper, ik was een baby-poesje, we speelden met de auto's. of met zandknieen over betontegels. Slijt het dubbel zo snel. :') prikkeldraad, bramenstruik... Hoeveel T shirts er al niet met een gat op de rug zijn... Net niet laag genoeg onder het prikkeldraad door. Leuk man, jongensmoeder. :P ^O^ O+
pi_101132369
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoeveel T shirts er al niet met een gat op de rug zijn... Net niet laag genoeg onder het prikkeldraad door.
hahaha, ik hou ervan O+

leve de sale bij H&M ^O^
pi_101132733
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
héél herkenbaar. Echt dood aan de persoon die bedenkt dat knikkerseizoen gelijk begint met het nieuwe schoenen seizoen. }:|

En sliding, keeper, ik was een baby-poesje, we speelden met de auto's. of met zandknieen over betontegels. Slijt het dubbel zo snel. :') prikkeldraad, bramenstruik... Hoeveel T shirts er al niet met een gat op de rug zijn... Net niet laag genoeg onder het prikkeldraad door. Leuk man, jongensmoeder. :P ^O^ O+
:D O+
ik hou dr van <3 maar ik heb geen jommes }:| mogen mijn meisjes bij je jongens in de leer? O+
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:55:29 #47
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101132864
ja, laat ze maar komen O+ via de dreksloot en de paardewei naar "t bosje" naar de Uitermate Geheime Hut. *;

*Disclaimer* ik woon gewoon twee onder een kap. Het betreft een bosje van de gemeente en een paardewei van iemand anders. :P
pi_101132914
och jij bent nog niet klaar, bartje maakt vast nog wel een keer een piemeltje, per ongeluk :+ want t hoort niet natuurlijk als meisjesvader :P
  woensdag 24 augustus 2011 @ 16:59:51 #49
298315 SacreCoeur
pi_101133055
hier niet zo snel last van gaten in broeken, 1xtje maar en die heb ik lekker laten zitten.
Vond het eigenlijk wel leuk, het was meer een scheur, dus aan de andere kant ook gemaakt en toen het echt niet meer kon afgeknipt naar short :P
pi_101133267
haha niets per ongeluks aan :') hij heeft t helemaal uitgedacht, hij wilde eerst 2 meiden en daarna een jongen en daarna weer een meisje.
So far so good, ik ben benieuwd of t lukt :D
en die vent van mij rammelt de tent uit, ik geloof dat ik nog even niet hoef.

Buuf O+
Hoewel ik moet zeggen dat mn grote al heerlijk kan kledderen en buiten kan spelen en bezig zijn enzo <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')