quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja spijkerspul bij Hema is altijd goedof bijna altijd
![]()
en ik hou van spijkerjurkjes <3
die uiltjesromper manman je wilt niet weten hoe vaak die al in en uit mn mandje is geweest![]()
![]()
heb je foto's van wat je voor je mannen gescoord had bij lindex en consorten?
leuk! en mooie pasvorm is zo fijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kan de plaatjes niet meer vinden op de site, het was allemaal zomercollectie voor omgerekend 3 euro per kledingstukeen lichtblauwe longsleeve met een beker met gereedschap en dino's op de voorkant, een oranje t shirt met een sprinkhaan met Little jumper erbij.
Een grijze en aqua longsleeve gewoon plain, maar leuke boorddetails en supergoeie pasvorm en kwaliteit. (de 122 shirtjes zijn wat dunnig) en een zwart met grijs vest, met een Vhals. zwart rugpand, een grijs voorpand en een zwartgrijs gestreept voorpand.
Die teentjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:16 schreef mignonne het volgende:
Hier SC, dit broekje bedoelde ik:
[ afbeelding ]
dat heb ik al sinds Floris gewboren is. Rompers enzo vind ik fijn, de rest koop ik wel ergens anders.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:40 schreef mignonne het volgende:
[..]
+1![]()
of nouja, hoe het een aantal jaar geleden was weet ik niet, maar ik weet wel dat ik de huidige Hema collectie, op wat spijkerspul en basics na, even oversla.
Heb wel een helblauw racerback hemdje van de nieuwe collectie geloof ik wat mn oudste zo mooi staatmaar die is niet zo heel hysterisch.
Ja oke dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:41 schreef mignonne het volgende:
Minke, kleine stoere![]()
juist leuk dat t een beetje te groot is, past bij de festival-look![]()
hoedje komt van de H&M, ik denk dat ie in de winkels nu overal wel in de sale hangt. Voor een rieten hoedje is het best een stevig ding nog, je wilt niet weten hoe vaak er al bovenop gesprongen of gestaan is enzo
Haha Son, het hoeft van mij ook niet zo serieus of weet ik het wat, maar ik vond gewoon de hartjes zelf niet zo leuk. Hoe zeg je dat, het vormpje an sich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |