nee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Kyara het volgende:
de 1e octo!
toch vind ik meisjeskleertjes veel sneller leuk dan jongenskleertjes, vergt meer zoekwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Sannne het volgende:
De eerste octo! Elise heeft em ookAwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cutesycute! Ik ben helemaal overtuigd hoor.
ik vind bij de H&M de kleinejommetjesmode echt heeeeeeel erg leuk nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, de newborn wel, maar vanaf maat 74 is het echt huilen-met-de-pet-op. hysterische bloemenprints, roezels, frutsels, polyester... en bij de jongens leuke prints, sportief, draagbaar. was jaren terug echt anders
Hennes daarentegen heeft echt geweldig leuke meisjeskleren nu. Een Pied de Poule (door mij altijd Piet paulusmaruitjes genoemd) jasje, leuke Mad Men stijl
Gewoon proppen dan maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
hier was het bij alledrie rond 7 dat ze naar 134 gingen. en dan vind ik juist die wat "kleuterige" monstershirts enzo zo leuk. eigenlijk zouden ze een overgangsmaat moeten hebben.
+1quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, de newborn wel, maar vanaf maat 74 is het echt huilen-met-de-pet-op. hysterische bloemenprints, roezels, frutsels, polyester... en bij de jongens leuke prints, sportief, draagbaar. was jaren terug echt anders
Hennes daarentegen heeft echt geweldig leuke meisjeskleren nu. Een Pied de Poule (door mij altijd Piet paulusmaruitjes genoemd) jasje, leuke Mad Men stijl
ja spijkerspul bij Hema is altijd goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, dat overgooiertje vind ik ook wel heeeeel leuk voor je grote. maar ook voor je kleine.met een uiltjesromper die ik net zag op de Lindexsite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |