ja! oeh! Die zag ik in de folder, ik wil ze ook, in die kleuren ook, maar ik heb me ingehoudenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:00 schreef Sandous het volgende:
Ik ben zeker 15 winkels in geweest, en de action vergeten
Lekker slim.
Heb wel twee vestjes bij de zeemand gehaald, okergeel en blauw. Maak straks fotootjes. 5 euries per stuk.
Your insight serves you well!quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:32 schreef Kleurdoos het volgende:
heheh, ik vond de monsters wel wat voor bodpa
no problemo, ze moet wel snel zijnquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Your insight serves you well!
Die vind ik idd het leukst, ik stuur mijn mamma erop af.
Dankjewel voor het kijken hoor!
Ja, ik zag die laarsjes op jouw foto's dus ik ga idd morgen maar even kijken bij de Action.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
leeeeeeeuk, gelijk de lieveheersbeestjeslaarsjes erbij kopen!
4 euro 70quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:55 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja, ik zag die laarsjes op jouw foto's dus ik ga idd morgen maar even kijken bij de Action.
Zijn die laarsjes 5,49 euries?
@wickie, klopt Lindex-land it is! Dankzij mrien helemaal weg van het roodkapje-shirt dus toen ik die zag moest ik hem hebben (ondanks dat hij 1 a 2 maten te groot is).
ligt aan de maat hequote:
ligt aan de prijzen per winkelquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:18 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
ligt aan de maat hejou kind heeft kleine voetjes!
quote:
Ow die waren er hier volgens mij nog wel.. Ik heb in een stral van 10 km trouwens 4 actions kwam ik achter!quote:Op maandag 22 augustus 2011 23:01 schreef Spewey het volgende:
Nou in deze metropool (Zeewolde) heeft elk jongetje maat 26 of 27 want die waren er al niet meer.
heuj daar was ik laatstquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:01 schreef Spewey het volgende:
Nou in deze metropool (Zeewolde) heeft elk jongetje maat 26 of 27 want die waren er al niet meer.
Nu ben ik nieuwsgierig! Waarom in vredesnaam?! Er is hier niets.quote:
Lukt het dan nog niet dan wil ik ook wel voor je kijken hoor neem ik ze mee moet je ze daar alleen even komen halenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef Spewey het volgende:
Een onwijs lieve engel gaat morgen even voor me kijken.
Wij hebben deze voor Saar http://www.kinderstore.nl/isi-mini-cosibag-fleece-bloem (motiefje is net iets anders) en dat is zo'n fijn ding! We gebruiken 'm bij koud weer voor in de maxicosi, in de box (toen ze net geboren was) en in de kinderwagen. Hij was toen veel te groot maar hij past deze winter nog wel. Ik zou er zelf wel in willen kruipen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:16 schreef Cyntiaa het volgende:
webshop gevonden met Isi mini kleding!
Zulk fijn spul vind ik dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
ja moet je wel een meisje bakken hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef Sandous het volgende:
Mignonne aaah sweet, gaat ie na je 2e wel in de verkoop, mag ik dan hahhaa.
TM, cool, gaat gelijk webwinkel checken, vin m wel errug leuk.
hm?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef twentemeisje het volgende:
Hij is er ook in andere kleuren Mignonne.
oooh ok, ik dacht al dat ik september onthouden hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:11 schreef Sandous het volgende:
Naa vandaag 35 weken.. moet nog ff wachten. wie weet over 2 weekies. Weer helpt ook niet echt mee om je dag door te komen..
ja i knowquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ohja mignonne, die had ik gedibst voor als t een meisje zou zijn weet je nog
maar polle mag die vast niet aan he
Ja nou precies. Als hij in de wagen zit is zijn broek te kort en met weer zoals nu is dat niks. Maar als hij op zijn buik ligt te spelen is de broek lang genoeg. Irritant vind ik het maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef Sonnetje85 het volgende:
T lastige met broekjes die opkruipen als ze zitten is dat ze als ie staat wel goed zijn..Met lopen vind k t wel fijn dat zn broekjes precies goed zijn zeg maar, dat ie er zn nek niet over kan breken (plus dat t gewoon irritant is als broeken te lang zijn, ik spreek uit eigen ervaring)
Mja mijn kortbeen heeft ook nog broeken maat 68 (hoewel ik er laatst wel weer weggedaan heb wegens hoog water op Scheveningen).
nd ik welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:34 schreef mignonne het volgende:
Och het is toch een klein beebje? Die hebben nu eenmaal kale knarren soms, dat staat niet raar ofzo vind ik.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Spewey ik heb de laatste twee monster laarsjes voor jou en mij weg gekaapt
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
vi
[..]
nd ik wel, van die kale meisjes in jurkjes
maar dat is iig beter dan zo'n haarbandpaasei die tessa van marlinda altijd op r dop had
nee hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:18 schreef Kyara het volgende:
de 1e octo!
toch vind ik meisjeskleertjes veel sneller leuk dan jongenskleertjes, vergt meer zoekwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:16 schreef Sannne het volgende:
De eerste octo! Elise heeft em ookAwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cutesycute! Ik ben helemaal overtuigd hoor.
ik vind bij de H&M de kleinejommetjesmode echt heeeeeeel erg leuk nuquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, de newborn wel, maar vanaf maat 74 is het echt huilen-met-de-pet-op. hysterische bloemenprints, roezels, frutsels, polyester... en bij de jongens leuke prints, sportief, draagbaar. was jaren terug echt anders
Hennes daarentegen heeft echt geweldig leuke meisjeskleren nu. Een Pied de Poule (door mij altijd Piet paulusmaruitjes genoemd) jasje, leuke Mad Men stijl
Gewoon proppen dan maarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
hier was het bij alledrie rond 7 dat ze naar 134 gingen. en dan vind ik juist die wat "kleuterige" monstershirts enzo zo leuk. eigenlijk zouden ze een overgangsmaat moeten hebben.
+1quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:40 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, de newborn wel, maar vanaf maat 74 is het echt huilen-met-de-pet-op. hysterische bloemenprints, roezels, frutsels, polyester... en bij de jongens leuke prints, sportief, draagbaar. was jaren terug echt anders
Hennes daarentegen heeft echt geweldig leuke meisjeskleren nu. Een Pied de Poule (door mij altijd Piet paulusmaruitjes genoemd) jasje, leuke Mad Men stijl
ja spijkerspul bij Hema is altijd goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, dat overgooiertje vind ik ook wel heeeeel leuk voor je grote. maar ook voor je kleine.met een uiltjesromper die ik net zag op de Lindexsite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |