Nu ben ik nieuwsgierig! Waarom in vredesnaam?! Er is hier niets.quote:
Lukt het dan nog niet dan wil ik ook wel voor je kijken hoor neem ik ze mee moet je ze daar alleen even komen halenquote:Op maandag 22 augustus 2011 23:24 schreef Spewey het volgende:
Een onwijs lieve engel gaat morgen even voor me kijken.
Wij hebben deze voor Saar http://www.kinderstore.nl/isi-mini-cosibag-fleece-bloem (motiefje is net iets anders) en dat is zo'n fijn ding! We gebruiken 'm bij koud weer voor in de maxicosi, in de box (toen ze net geboren was) en in de kinderwagen. Hij was toen veel te groot maar hij past deze winter nog wel. Ik zou er zelf wel in willen kruipen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:16 schreef Cyntiaa het volgende:
webshop gevonden met Isi mini kleding!
Zulk fijn spul vind ik dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
ja moet je wel een meisje bakken hequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef Sandous het volgende:
Mignonne aaah sweet, gaat ie na je 2e wel in de verkoop, mag ik dan hahhaa.
TM, cool, gaat gelijk webwinkel checken, vin m wel errug leuk.
hm?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:58 schreef twentemeisje het volgende:
Hij is er ook in andere kleuren Mignonne.
oooh ok, ik dacht al dat ik september onthouden hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:11 schreef Sandous het volgende:
Naa vandaag 35 weken.. moet nog ff wachten. wie weet over 2 weekies. Weer helpt ook niet echt mee om je dag door te komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |