ja echt he! Mochten we ooit voor een 2e gaan dan ga ik er echt meer van kopen!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:59 schreef Spewey het volgende:
Leuk Sonnetje! Peaple is zo schattig.![]()
Laat eens zien welk shirtje je zo leuk vind Twinks!
ze vallen ook veel te kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:21 schreef Twinkly het volgende:
Voor Niels heb ik trouwens de bijenlaarsjes gekocht in maat 24, hij is er alleen al bijna uitgegroeid
!
Ja, ik had het wel gelezen, maar de maat daarna was maat 27 en die waren beschadigdquote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ze vallen ook veel te kleinhad ik aangegeven, elin heeft de knienen in mt 24 maar die past ze amper
Ik had voor pluizemuis maat 90, gaat ze niet nog heel erg lang in passen helaas.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
is dat zo?ze zitten elin iig als gegoten
Fijn dat de broekjes leuk staan, daar wil ik natuurlijk een keer een foto van zien!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:35 schreef Twinkly het volgende:
Sugarsnap ik vergeet steeds te zeggen dat de broekjes Niels heel leuk staan! Hij heeft de Hema spijkerbroek en de ribbroek (de ongevoerde) al een aantal keer aangehad.
dpamquote:Op donderdag 25 augustus 2011 11:04 schreef octopussy het volgende:
Wow Mignonne, die staat haar super! Waar vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |