In al mijn spijkerbroeken zit een gat ter hoogte van mijn linkerknie. Puntknie dus, sjonge.... dat ik dat op mijn leeftijd nog mee mag maken.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Komt door puntknietjes vertelde mij de judomeestermevrouw.
ja, jij bent superslank dus dan heb je dat.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:46 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
In al mijn spijkerbroeken zit een gat ter hoogte van mijn linkerknie. Puntknie dus, sjonge.... dat ik dat op mijn leeftijd nog mee mag maken.![]()
Dat hoop ik wel ja. Zou ik te oud zijn voor appel knielappen? Van die rode?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, jij bent superslank dus dan heb je dat.mag het ook eens? en blijkbaar een voorkeur voor leunen op links. Kan je best oud mee worden hoor
Daar ben je nooit te oud voor!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja. Zou ik te oud zijn voor appel knielappen? Van die rode?
nee nooit! ik vond laatst een webshop die ze verkocht. net als de peren-met-blaadje. Ik heb er alleen een trauma van, van die knielappen. Back in the 70er jaren was je gewoon een sloeber als je die dingen had. En ik had ze.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:08 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja. Zou ik te oud zijn voor appel knielappen? Van die rode?
Strijkknielappen zitten precies 1 uur goed. dan gaan de hoekjes al krullen (ja, ik heb de abgeeckte) en één keer wassen verder zitten ze nog voor de helft vast. Of ik kan ook al niet strijken, ik sluit het niet uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:40 schreef Reilain het volgende:
Ik denk dat ik straks aan de strijk-knielappies ga
Draad en naald geven hier alleen maar ongelukken
Merk dat het nou al hard gaat met de kruipknietjes
ik heb er gisteren 2 in mn mandje gesmeten, samen met wat stofjes en lintjesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee nooit! ik vond laatst een webshop die ze verkocht. net als de peren-met-blaadje. Ik heb er alleen een trauma van, van die knielappen. Back in the 70er jaren was je gewoon een sloeber als je die dingen had. En ik had ze.
Ook bij die stoerejongenssstoffen site? Ik vond 2,30 verzendkosten erg veel voor een plat dingetje van 1,95. Ik kijk wel een keer op de markt in R'dam.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb er gisteren 2 in mn mandje gesmeten, samen met wat stofjes en lintjes
srsly? maar je hebt toch al geld aan r overgemaakt, ik zou r t heen en weer laten krijgen om heel eerlijk te zijn. zo'n bulkbestelling en dan nog zeuren om geld.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
BuuvEn je maakt dat ik er al naar uit kijk dat mijn schoffie zijn broeken kapot speelt
![]()
Ik heb een mega pakket binnen met naar ik gok alle 50 leggings en babylegs maar nog geen puf gehad om hem te openen.
Kan iedereen haar adres even pmen zodat ik pakketjes in orde kan maken?
Beetje jammer is wel dat de verkoopster kwam 'klagen' dat ze het via de dure weg had moeten versturen en graag $25,- wil hebben.
Seriously?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Beetje jammer is wel dat de verkoopster kwam 'klagen' dat ze het via de dure weg had moeten versturen en graag $25,- wil hebben.
maar zo weinig leuke kleurtjes =(quote:Op woensdag 24 augustus 2011 20:56 schreef Keshet het volgende:
Ik ken alleen GMK SC! Ik ben wel tevreden over die kwaliteit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |