Bah, stom gegroei ook!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:52 schreef Fannetje het volgende:
Die schaapjespyjama hadden ze woensdag al wel hoor Spewey, die heb ik al zeker een week in mijn winkelmandjeMisschien niet bij de maat van jou kids? Dit is nog van de baby-afdeling.
Is nie erg, smaken verschillen gelukkig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
och trek ik m gewoon 1 van de eerste dagen aan, of ik knip de voeten af en naai de zoompjes om, komt goed
en becky, i know, we hebben niet dezelfde smaak, remember
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 10:17 schreef Twinkly het volgende:
Haha die maillot, daar is Animal voor geslacht.
ah dan ga ik toch maar even kijken denk ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:34 schreef Kleurdoos het volgende:
aardig aan de dikke kant, velours maar dan niet van dat harde. en ehm ik denk tot maat 86
Ik vind dat je 't moet kopen!!quote:
Barbapapa! heb ik van de h&m!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 11:13 schreef NotTheSame het volgende:
Het setje was er ook nog in het roze met paars trouwens... Maar das al heulemaal niks voor Polle denk ik zo.
Ze hadden trouwens ook nog een uber schattig pyamatje van Barbapapa, maar helaas alleen nog maar in 86.
ik betaal alles zelfquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat jij nog geen koopverbod hebt van je vent
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:02 schreef Jore het volgende:
Ik heb 'm ook (in blauw) en hij wordt hier nu bijna dagelijks gedragen als we naar buiten gaan, de kleur past precies bij Lieuwes ogen. Wij hebben ook 98/104, de mouwen zijn nog wat lang maar verder past 'ie helemaal perfect. Ik vind het een heerlijk vestje, zeker voor ¤4,95. Ik vind alleen de capuchon ernorm, wel handig voor Lieuwe want dan kan hij zich er goed onder verstoppen als er iemand passeert
![]()
Waar ik eigenlijk voor kwam is KD's kledingcollectie, impressive. En dat dan 29328 keer weer pakken en opvouwen zeker? Alleen daarvoor wil ik nog een derde, dat heerlijke gekeutel met die minikleertjes.
Dat uilenpakje is trouwens heel lief!
Die is hier afgekeurd en terug gegaan. Witte rits, gekke kleur roestachtig. De paarse voor m'n blonde is wel gebleven. Zelf was ik ook niet echt kapot van die witte rits. En het is wat een waaibomen-kwaliteitje hè?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
Trouwens, Twinkly, ik heb het H&M-vestje binnen en ik vind het juist geweldig! Ik heb hem heel groot gekocht, in 98/104, maar hij kan al best.
[ afbeelding ]
Wieso niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef SacreCoeur het volgende:
oh en die name it winkel op alexandrium is ook geen reet aan
Oh, dat laatste vind ik juist helemaal niet. Gewoon een prima en zacht ding. De kleur oranje is inderdaad niet fel maar zou ik eerder omschrijven als een soort oud-oranje (roestachtig klinkt wel accuraat). Ik vond het een aangename verrassing.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die is hier afgekeurd en terug gegaan. Witte rits, gekke kleur roestachtig. De paarse voor m'n blonde is wel gebleven. Zelf was ik ook niet echt kapot van die witte rits. En het is wat een waaibomen-kwaliteitje hè?
ongezellig, gewoon geen leuke sfeer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wieso niet?
En heeft de primark inmiddels winterspul?
maar maar maarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:53 schreef octopussy het volgende:
Haha Nathan, lekker ding.
Gaat er iemand binnenkort DPAM'en? De enige leuke tuinbroek voor Hannah die ik kan vinden hebben ze daar. Tenzij iemand nog een jeans-tuinbroek heeft liggen in maat 86?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |