prima ..alleen als ik geld zou moeten toevoegen op mn paypal dan duurt t weer zo lang.. is er iemand die dat wel wiel roggelen?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:36 schreef octopussy het volgende:
Oh die slofjes zijn wel heel mooi geprijsd!
Zullen we een gezamenlijke bestelling doen?
Ik heb kniekousen van Hema, alle kleuren die ik kon vinden voor meisjes. Normale lage sokjes koop ik gewoon niet, dan krijgt ze koude onderbenen en het gaat allemaal uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb trouwens nog een tip wb sokjes: die van het Kruidvat. Dat zijn de enige die niet afglijden/die mijn ventje niet uitschopt. Alle andere sokjes vind ik overal in huis terug
groot!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Hoe vallen ze? Iemand die dat weet?
waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:58 schreef Aoraki het volgende:
ik schaam me een beetje, ik heb van-de-week al die slofjes besteld...![]()
Maar wat is precies het voordeel van samen bestellen, dan heb je ook nog extra verzendkosten in NL, toch?
Dat vond ik dus ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat setje
Jammer dat t zn maat nu is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu het allemaal nog in een brievenbus zien te proppen. Wens me succes
op postkantoor in de zak gooien is makkelijkerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nu het allemaal nog in een brievenbus zien te proppen. Wens me succes
Ja, dat deed ik altijd maar de laatste keer hadden ze er een paar uitgevist omdat zij vonden dat het niet door de brievenbus konquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
op postkantoor in de zak gooien is makkelijker
Ik doe het altijd als niemand kijktquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik altijd maar de laatste keer hadden ze er een paar uitgevist omdat zij vonden dat het niet door de brievenbus kon
Ik ook! Maar sommige controleren die zak aan het eind van de dag heel streng.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik doe het altijd als niemand kijkt
En dan? Houden ze het dan voor je apart en geven ze het op je postcode terug?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ook! Maar sommige controleren die zak aan het eind van de dag heel streng.
Vandaag zit er een jong ding dus ik ga het proberen
Ja en dat is net zoveel werk als het gewoon bezorgenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En dan? Houden ze het dan voor je apart en geven ze het op je postcode terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |