De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe mij maar gewoon zeker
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Doe mij maar gewoon zeker
FoK!stival gaat helaas niet door, dus doen we het zoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Daaps het volgende:
Partytent, gitaar, voetbal, naaktstrand...
Wordt dit een soort van mini festival?
Wacht....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Daaps het volgende:
nog nooit fokkers zo snel zien integreren als jullie 2quote:
Ik lurk hier al een jaar ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog nooit fokkers zo snel zien integreren als jullie 2
Lurkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik lurk hier al een jaar ofzo
Ja papaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef smegmanus het volgende:
Reeks gemaakt. Gebruik a.u.b. het open nieuw deel knopje als het topic vol zit.
Deed ik toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:21 schreef smegmanus het volgende:
Reeks gemaakt. Gebruik a.u.b. het open nieuw deel knopje als het topic vol zit.
Fuck Lowlands, wij gaan naar FOK!Lands!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:15 schreef Daaps het volgende:
ftwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Fuck Lowlands, wij gaan naar FOK!Lands!
Ja, dat zeg ik ook nietquote:
Niks misschienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zet mij maar op de lijst Misschien
Jij wil mij gewoon weer meeten hèquote:
Ik heb een akoestische, maar er mist 1 snaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef AbXorb het volgende:
Het is dat ik alleen maar een elektrische gitaar heb, anders zou ik wel een gitaar meenemen.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zet mij maar op de lijst Misschien
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon weer meeten hè
Vast wel een fokker met een normale gitaarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:23 schreef AbXorb het volgende:
Het is dat ik alleen maar een elektrische gitaar heb, anders zou ik wel een gitaar meenemen.
Kun je geen nieuwe er op zetten dan? Setje snaren kost maar 6 euro of zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een akoestische, maar er mist 1 snaarkan je daar wat mee
?
Ik moet dan eerst naar de stad toe. Misschien dat ik voor 17 sept tijd voor vind.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:26 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Kun je geen nieuwe er op zetten dan? Setje snaren kost maar 6 euro of zo.
Nja, ik ga gewoon met de treinquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
Dan kan ToT ons weer rijden
[..]
Vast wel een fokker met een normale gitaar
Die dag kom ik ook in de trein langs Enschede, dan kom ik net vanaf onze oosterburenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nja, ik ga gewoon met de trein
Is maar een klein stukje vanaf Enschede
jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef AbXorb het volgende:
Moet ik nog een bak(je) BBQ fleisch meenemen?
mijn topografische kennis wat doe jequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nja, ik ga gewoon met de trein
Is maar een klein stukje vanaf Enschede
Als ik niet kom heb je alleen geen BBQquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die dag kom ik ook in de trein langs Enschede, dan kom ik net vanaf onze oosterburen
There say you so what!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als ik niet kom heb je alleen geen BBQ
Waarom zou je die dag niet kunnen dan? #nieuwsgierigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als ik niet kom heb je alleen geen BBQ
Dan moet je entreegeld vragen.quote:
Kom, eindelijk eens iemand om over animé te pratenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:30 schreef AbXorb het volgende:
[..]
There say you so what!Dan houd ik hier nog even in de gaten of je kom ja/nee.
Die dag zelf kost me al 60 euro. Ik ga dan niet nog entreegeld betalen voor zo'n legertentje. Ik sta dan wel buiten met mijn paraplu.quote:
60 euro? Hoezo zo veel?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die dag zelf kost me al 60 euro. Ik ga dan niet nog entreegeld betalen voor zo'n legertentje. Ik sta dan wel buiten met mijn paraplu.
Mogen we dan ook slapen in dat dingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar kijk eens met hoeveel we komen
Dan is het waarschijnlijk 10 euro p.p ofzo
Koop een kortingskaart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Trein = 40
Bus = 5
Eten = ±10
Drinken = ±10
Treinkaartje kan je nu bij de albert heijn halen voor 14 euro voor een hele dag treinen. Er zijn altijd wel dat soort aanbiedingen dus dat kan veel goedkoperquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Trein = 40
Bus = 5
Eten = ±10
Drinken = ±10
Baas. Ik ga eens rondkijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Treinkaartje kan je nu bij de albert heijn halen voor 14 euro voor een hele dag treinen. Er zijn altijd wel dat soort aanbiedingen dus dat kan veel goedkoper
Link: http://www.ah.nl/ns
Mensen die geen student zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Koop een kortingskaart.
Kost 45 euro, kan je direct gebruiken, en je hebt daarna nog 1 zo'n ritje nodig en je hebt die kosten eruit
tot einde van maandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Treinkaartje kan je nu bij de albert heijn halen voor 14 euro voor een hele dag treinen. Er zijn altijd wel dat soort aanbiedingen dus dat kan veel goedkoper
Link: http://www.ah.nl/ns
Etos, kruidvat en de blokker hebben ook om het half jaar van die aktiesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Baas. Ik ga eens rondkijken.
Dus ik kan nu nog wel een kaartje halen?quote:Haal van 8 t/m 21 augustus 2011 een voucher in een Albert Heijn-winkel en reken af bij de kassa. Uw kassabon is geen geldige e-ticket Dagkaart. Om uw e-ticket Dagkaart te printen is het noodzakelijk dat u eerst de code van uw kassabon activeert
Vraag het voor de zekerheid wel even aan het vrouwtje achter de kassa!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dus ik kan nu nog wel een kaartje halen?
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
t/m 21quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet ik voor 45 euro kortingskaart halen, en dan kost mijn treinkaartje naar zwolle nog 25 euro. Dan ben ik alsnog 65 euro aan 'trein' kaartje kwijt die dag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DV, doe gewoon kortingskaart, het is het geld sowieso waard. Vol tarief reizen
Of probeer met een fokker mee te reizen in de auto, desnoods vanaf een ander station.
Guttoguttogut, helemaal vanuit het verre Groningenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet ik voor 45 euro kortingskaart halen, en dan kost mijn treinkaartje naar zwolle nog 25 euro. Dan ben ik alsnog 65 euro aan 'trein' kaartje kwijt die dag.
En ik ga maar 1x per maand met de trein dus zo vaak gebruik ik dat ding toch niet.
+ ik ben de enige die vanuit het noorden moet komen
Elke maand met de trein, dan haal je die 45 eu er toch makkelijk uit. Nu al de helftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet ik voor 45 euro kortingskaart halen, en dan kost mijn treinkaartje naar zwolle nog 25 euro. Dan ben ik alsnog 65 euro aan 'trein' kaartje kwijt die dag.
En ik ga maar 1x per maand met de trein dus zo vaak gebruik ik dat ding toch niet.
+ ik ben de enige die vanuit het noorden moet komen
Ik mag niks bestellen via internet, dus het treinkaartje thuis laten bestellen gaat 'm niet worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Guttoguttogut, helemaal vanuit het verre Groningen![]()
Kijk anders even op marktplaatsDaar staat ook genoeg, zo haal ik mijn treinkaartjes meestal ook
Oeh! Stiekem het huis uit vluchten naar een FOK! meet met allemaal enge oude mannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik mag niks bestellen via internet, dus het treinkaartje thuis laten bestellen gaat 'm niet worden.
Dan zou ik hem moeten ophalen met de trein aangezien er niks in mijn buurt is van <10 km. En dan kost het me weer ±15 euro.
Ik kan ook niet met de auto want mijn vader mag niet weten dat ik naar Zwolle ga.stomme treinkaartjes.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oeh! Stiekem het huis uit vluchten naar een FOK! meet met allemaal enge oude mannen![]()
Stoutert!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik mag niks bestellen via internet, dus het treinkaartje thuis laten bestellen gaat 'm niet worden.
Dan zou ik hem moeten ophalen met de trein aangezien er niks in mijn buurt is van <10 km. En dan kost het me weer ±15 euro.
Ik kan ook niet met de auto want mijn vader mag niet weten dat ik naar Zwolle ga.stomme treinkaartjes.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
treinkaartje kan ook verstuurd worden he
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat een gedoequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:48 schreef honkeytonk het volgende:
Laat iemand anders van FOK! hem bestellen, en dan stuurt hij hem naar je op
Mijn vader ziet de rekening tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je mag niks bestellen via internet? Alsof zij weten wat er in dat envelopje zit
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn vader ziet de rekening toch? + ik kan het niet zelf doen want ik weet geen informatie over mijn bankrekening shizzle/paypal gedoe en online bankieren.
Ik heb ook pas sinds een paar maand de beschikking over internetbankieren. Ben inmiddels bijna 19.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet?![]()
Geen internetbankieren? Wat zieligIk zou niet zonder kunnen
Ik heb het al sinds mijn 14e of 15e ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds een paar maand de beschikking over internetbankieren. Ben inmiddels bijna 19.
Ouders die zich laten bangpraten met die verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij nou komt kan ik naar Groningen CS komen en met jou meerijden met de auto.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds een paar maand de beschikking over internetbankieren. Ben inmiddels bijna 19.
Ouders die zich laten bangpraten met die verhalen
Goed idee.... alleen ik weet niet of ik dan kan op die datum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als jij nou komt kan ik naar Groningen CS komen en met jou meerijden met de auto.
dan ga je pitten in je auto.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik zeker weet dat ik ergens kan blijven pitten ga ik wel met de auto, anders gewoon OV.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds mijn 14e of 15e ofzo![]()
Ik sinds mijn 12e. het moest. ik wou niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Jij bent mijn enige hoop uit het noordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Goed idee.... alleen ik weet niet of ik dan kan op die datum.
Ik kan je komen ophalen en dan gaan we samen liftenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij bent mijn enige hoop uit het noorden![]()
Liften?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan je komen ophalen en dan gaan we samen liften
Ik kom je wel ophalen, ligt toch in de richtingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liften?dat durf ik niet.
dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef FreezePop het volgende:
wel ver rijden en sowieso beetje eng.
Liften heeft zo'n verkeerde indrukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liften?dat durf ik niet.
In de films zijn het dan ook altijd de lifters zelf die de killers zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Liften heeft zo'n verkeerde indruk![]()
Een vriendin van mij is op haar 16e alleen naar Frankrijk gelift, en ik ben een keer naar Oostenrijk gelift. Alleen goede mensen nemen je mee![]()
Ik heb meer bij vreemden in de auto gezeten dan bij mensen die ik ken denk ikZo veel heb ik gelift en er is nog nooit iets gebeurd
Ik ben een hele adorabele jongen van 17 jaar oud dus mensen vertrouwen mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de films zijn het dan ook altijd de lifters zelf die de killers zijn
Het lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Liften heeft zo'n verkeerde indruk![]()
Een vriendin van mij is op haar 16e alleen naar Frankrijk gelift, en ik ben een keer naar Oostenrijk gelift. Alleen goede mensen nemen je mee![]()
Ik heb meer bij vreemden in de auto gezeten dan bij mensen die ik ken denk ikZo veel heb ik gelift en er is nog nooit iets gebeurd
Liften is altijd lachen man, zoveel mooie verhalen houd je eraan overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leukkeer wat anders. Als patje serieus was over mij ophalen dan gaat hij voor natuurlijk.
Ik was niet serieus, weet je hoe ver dat om isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leukkeer wat anders. Als patje serieus was over mij ophalen dan gaat hij voor natuurlijk.
Janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, weet je hoe ver dat om is!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een hele adorabele jongen van 17 jaar oud dus mensen vertrouwen mij![]()
Ohja, en in films gebeuren wel meer dingen die niet altijd overeenkomen met de realiteit
Hoe oud ben je ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Swomp het volgende:
Ik wil ook wel komen, maar ze zijn er thuis niet zo blij mee![]()
Ze verklaarde me voor gek![]()
Oh en dan moet ik ook nog eens vanuit Limburg komen...
Ja, hoe oud is iedereen eigenlijk?..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, hoe oud is iedereen eigenlijk?..Ik ben 17.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Snuf. het volgende:
17 maar dan 18. Sowieso meets zijn baas, mijn kleine meet maagdjes. We moeten de oude vandagen ook een leuke dag gunnen
Snuf kennende, alles ouder dan hijzelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?
FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FoK!stival gaat helaas niet door, dus doen we het zo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?
Wat een mensenkennis heeft die Eze toch zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snuf kennende, alles ouder dan hijzelf.
In Nederland is alles in de buurtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil op zich ook wel, alleen is Zwolle niet echt in de buurt. Nog ff over nadenken.
Ok.quote:
Sorry !quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
HE! waarom sta ik niet bij miss
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:19 schreef Insomnium het volgende:
Gooi mij ook maar op misschien.
Even kijken of ik dan kan en dergelijke.
Komt erbij te staan !quote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil op zich ook wel, alleen is Zwolle niet echt in de buurt. Nog ff over nadenken.
FoBo count +1000000quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komt erbij te staan !
Ik ben 16 trouwens.
Als ik het mijn vader vertelde werd hij helemaal gestoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Swomp het volgende:
Ik wil ook wel komen, maar ze zijn er thuis niet zo blij mee![]()
Ze verklaarde me voor gek![]()
Oh en dan moet ik ook nog eens vanuit Limburg komen...
niet goed van jou hea dromenvangertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik het mijn vader vertelde werd hij helemaal gestoordik ga 17 september een dagje shoppen met vriendinnen in groningen. Dat is wat hij weet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik het mijn vader vertelde werd hij helemaal gestoordik ga 17 september een dagje shoppen met vriendinnen in groningen. Dat is wat hij weet.
De hele wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef speedking het volgende:
als er ook maar 1 pedo op FOK! zit weet morgen de hele ondergrondse pedo actiefteiten gangbang het
Op de lijst dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zet mij maar bij zeker in dat geval.
Niks. Maar ze gaan overnachten op het naaktstrand omdat het anders teveel opvalt en ze er weggestuurd worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
Nog nieuwe ideetjes bijgekomen? OF wijzigingen die ik niet meegekregen heb?
Zo, met deze informatie in mijn achterhoofd weet ik wat ik moet verwachtenquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, met deze informatie in mijn achterhoofd weet ik wat ik moet verwachten![]()
Uiteindelijk zit DV 400meter verderop met een verrekijker omdat ze bang is om langs te komen..
En dat zeg je een maand van tevoren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou deze post editten nu het nog kan.quote:
Wij staan ook allemaal met onze mobieltjes te spelen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik ga op Zwolle CS ook echt niet bij dat clubje staan. Ik sta 100m verderop wel met mijn mobiel te spelen.
Ik had niet door dat het zo fout klonkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou deze post editten nu het nog kan.
Jij komt nu dus ook zeker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou deze post editten nu het nog kan.
Uit naam van je medereizigers; HELL NO.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, met wie zit ik allemaal in de trein? Voor deze mensen een vraagje: ipod + boxjes meenemen voor in de trein of niet?
Ik zag wat je daar deed.quote:
Ik ga nooit met de trein, dus ze zullen het weten dat ze speciale coupés moeten aanmaken voor mensen die muzieknood hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uit naam van je medereizigers; HELL NO.
Er zullen altijd chagerijnige gerda's en jan-willems in zitten, dus luister maar geen muziek met boxjes in de trein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein, dus ze zullen het weten dat ze speciale coupés moeten aanmaken voor mensen die muzieknood hebben.
Tja, ik zal eens kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hihi, die gerda's en willempjes kunnen, oh wacht, dat is niet netjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd chagerijnige gerda's en jan-willems in zitten, dus luister maar geen muziek met boxjes in de trein.
Ik reis met de Brabantkliek dus geluid zat in de trein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein, dus ze zullen het weten dat ze speciale coupés moeten aanmaken voor mensen die muzieknood hebben.
En het mooiste is: Zodra je voorbij Utrecht bent, verstaat niemand julliequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik reis met de Brabantkliek dus geluid zat in de trein.
Ik ga om 8/9u weer naar huis en ben rond 11u thuis. Ik neem een paar shirtjes en schoenen mee waarvan mijn pa die nog niet gezien heeft en een paar tassen van winkels. Sowieso gelooft hij me dan welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
Tja, ik zal eens kijken...
Ja en dan s'nachts dronken(?) thuiskomen zonder iets te hebben gekocht, of hoe wil je dat gaan doen?
Ga jij nou met de trein of vanuit ouderlijk huis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En het mooiste is: Zodra je voorbij Utrecht bent, verstaat niemand jullie
Dus je kan de hele trein belachelijk maken in het Brabans
Wat wil ik zo graag? meeten? jaman, ik sta te trappelen om al die fokkertjes te meetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ik vind dromenvangertje verdacht, ze wil het zo graag ?
hahah, ik ben jaloers op DVquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat wil ik zo graag? meeten? jaman, ik sta te trappelen om al die fokkertjes te meetennomnom
Iedereen geilt altijd op DV, maar ik en DV hebben een pact, ik raak haar niet aan en zij bespringt mij niet. Geen idee alleen wat het nu is van dit pact, maar dat maakt ook verder niet uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ah je sluiten pacts en ik heb met niemand wat besloten...word er gewoon ingeluisdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iedereen geilt altijd op DV, maar ik en DV hebben een pact, ik raak haar niet aan en zij bespringt mij niet. Geen idee alleen wat het nu is van dit pact, maar dat maakt ook verder niet uit.
Jammer deze opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ga jij nou met de trein of vanuit ouderlijk huis?
En bukake op DV
Iets over pedo's en een gegarandeerde gangbang..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ik de pedo's ingelicht mijn medefokkers nu kunnen we er op los gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Iets over pedo's en een gegarandeerde gangbang..
Al die natnekken afzeikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En het mooiste is: Zodra je voorbij Utrecht bent, verstaat niemand jullie
Dus je kan de hele trein belachelijk maken in het Brabans
ALLES!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat vinden jullie.. alleen ONZ meet of kan KLB er ook wel bij?
Ligt eraan.. Wil je dat er doden vallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als alles meezit is iedereen rond half 2/kwart voor 2 op CS Zwolle. En zijn we rond 14:15 bij het meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
Zeg alles leuk en aardig.
Maar hoe laat begint het eigenlijk ?
als ik kom weet t echt nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen herrie draaien in de trein, erger me dood aan dat soort mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, met wie zit ik allemaal in de trein? Voor deze mensen een vraagje: ipod + boxjes meenemen voor in de trein of niet?
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit of hij trollt of niet. Smakeloos en kinderachtig gedrag.
Dan open ik ook een topic in KLB.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij komt nu dus ook zeker?Uiteraard. Waar is alleen nog de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Geen zwarte lijst?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?
Deze keer met de trein, even geen zin om met de auto te gaan, dan kan ik niet zuipen als ik dat zou willen namelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen herrie draaien in de trein, erger me dood aan dat soort mensen
Maar welke trein neem je? Ga je niet met je wagen?
Iedereenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als alles meezit is iedereen rond half 2/kwart voor 2 op CS Zwolle. En zijn we rond 14:15 bij het meer.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit of hij trollt of niet. Smakeloos en kinderachtig gedrag.
Ik nomineer Heloef.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAquote:
youre not alone.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Misschien handig om even in de OP te zetten ?
Oh en jullie weten dat ik eigenlijk alleen in het radio49 topic post he ?
En dat ik een autistische emo ben ?
Gaan we samen hakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
w8maar tot ik je echt zie
Je had iets anders verwacht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pffff. [FOK! MEET] Zwolle haters
KLB gaat autistisch doen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Wil je dat er doden vallen?
Fuck hun dan, als zij zielig willen huilen van: De AH heeft geen blauwe mandjes meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kampvuur en het maken van het FoK! lied!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
Maarja, ik zat dus zo te denken, die graseter heeft 2 (geloof ik) gitaren, als hij er dan een meeneemt als ie langskomt, maar waarvoor moet er eigenlijk een gitaar komen?
nee moet ff kijken of een mede fok genoot gaat dan ga ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Op de zekerweten lijst dus?
Achja, Ik doe tenminste nog redelijk onnozel op internet, wat ik irl ook doe, ik probeer niet heel serieus en volwassen over te komen omdat ik in het echt nog een pubertje ben.quote:
Ja klopt. Maar hij komt misschien. Is nog niet zeker dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
Maarja, ik zat dus zo te denken, die graseter heeft 2 (geloof ik) gitaren, als hij er dan een meeneemt als ie langskomt, maar waarvoor moet er eigenlijk een gitaar komen?
Hoe lang discussieren over een domme grapquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Achja, Ik doe tenminste nog redelijk onnozel op internet, wat ik irl ook doe, ik probeer niet heel serieus en volwassen over te komen omdat ik in het echt nog een pubertje ben.
Gitaren en kampvuur ben ik wel voor in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hij komt misschien. Is nog niet zeker dus.
En smegmanus is ook nog niet zeker, dus de gasBBQ ook niet.
Gitaren & kampvuur?
daar past niks opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand niet zo'n weggooi BBQ meenemen?
Nou het gaat er meer om dat ik een grap maak, en hij noemt het smakeloos, dus ik zeg lekker boeiend, en hij blijft een beetje verbitterd doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe lang discussieren over een domme grap
Dan nemen meerdere mensen er een mee, heb je er 7 naast elkaar staan.quote:
De weber van mijn pa meeslepen is ook niet handig.quote:
Dan moet hij op encyclopediadramatica.cz ff zoeken naar 'offended'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ik een grap maak, en hij noemt het smakeloos, dus ik zeg lekker boeiend, en hij blijft een beetje verbitterd doen.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ik een grap maak, en hij noemt het smakeloos, dus ik zeg lekker boeiend, en hij blijft een beetje verbitterd doen.
we gaan sowieso met z'n allen langs de mac!quote:
Ik bedoelde meer van, ga ik dat topic huilen en hou dit topic voor wat het bedoeld is. #moderatormodequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan wordt die weer gesloten en wéér een note erbij
De mac ? Daar werkt Gulmezquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we gaan sowieso met z'n allen langs de mac!
Maar de vis die gevangen wordt moet wel opgegeten worden natuurlijk
Oke mevrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, ga ik dat topic huilen en hou dit topic voor wat het bedoeld is. #moderatormode
Hou dat lekker hier, mensen die willen komen zoeken dit topic wel op. Twee slowchats in verschillende subfora werkt alleen maar langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mijn mp3 speler heeft speakers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie zorgt trouwens voor muziek bij de meet? of heeft iemand subwoofers in de auto?
Ik kan sommige metal wel waarderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn mp3 speler heeft speakers.
Maar vrees dat bijna niemand naar metal luistert daar
+
Zo hard gaat hij nu ook weer niet.
Dubstep en hardstyle kan ik ook waarderen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan sommige metal wel waarderen.
Maar meesten luisteren dubstep, hardstyle, indie, rock, classics en Zanger Rinus
Als iedereen zijn ipod meeneemt, kan die er omstebeurten aan, heel handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan sommige metal wel waarderen.
Maar meesten luisteren dubstep, hardstyle, indie, rock, classics en Zanger Rinus
Als smegma nou die WiFi meeneemt als hij komt kunnen we gewoon ONZradio luisteren. Vanalles wat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als iedereen zijn ipod meeneemt, kan die er omstebeurten aan, heel handig
Dat heet nu Radio49quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als smegma nou die WiFi meeneemt als hij komt kunnen we gewoon ONZradio luisteren. Vanalles wat.
Je hebt altijd nog mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh wacht, een meet waar DV komt, in dat geval hou ik vriendjelief uit de buurt, straks gaat hij op haar geilen
DV is serieus te mooi voor fok (no homo)
Zegt iemand die eerst dik op mij zat te haten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh wacht, een meet waar DV komt, in dat geval hou ik vriendjelief uit de buurt, straks gaat hij op haar geilen
Radio 49 dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als smegma nou die WiFi meeneemt als hij komt kunnen we gewoon ONZradio luisteren. Vanalles wat.
Jij ook hoowr :$ :$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet iedereen (zoals Driepink al zei) zijn/haar eigen ipod meenemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is.
Ik vond je niet zo'n fijne user, maar ik vond je wel al te mooi voor fok. Misschien móet ik mijn mening bijstellen. Dat was niet zo aardig van mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zegt iemand die eerst dik op mij zat te haten.
Ik stel me hier op fok anders voor dan ik werkelijk ben. Op de meet zul je dat wel merken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vond je niet zo'n fijne user, maar ik vond je wel al te mooi voor fok. Misschien móet ik mijn mening bijstellen. Dat was niet zo aardig van mij
Je kan je post ook editten. Knopje zit links van de quote knop als je met je muis onder de datum, postijd etc gaat.quote:
Ken het schele!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Insomnium het volgende:
Och ik zie eruit als een metalhead met iets teveel gewicht
Maar ben wel gezellig
volgens mij heb ik te snel geoordeeld, misschien ben je wel erg dol op aandacht, zo leek het, maar dat ben ik ook. Ben benieuwd hoe je werkelijk bent. Ik ben met vlagen een kutwijf, maar dat had je waarschijnlijk al doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik stel me hier op fok anders voor dan ik werkelijk ben. Op de meet zul je dat wel merken.
oh bedankt hahah t moet niet nog meer opvallen dat ik niet zo lang FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan je post ook editten. Knopje zit links van de quote knop als je met je muis onder de datum, postijd etc gaat.
Ik ben niet zo'n aandachtshoer. Ik sta niet graag in het middelpunt van de aandacht ook al lijkt het vaak wel dat ik dat wil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
volgens mij heb ik te snel geoordeeld, misschien ben je wel erg dol op aandacht, zo leek het, maar dat ben ik ook. Ben benieuwd hoe je werkelijk bent. Ik ben met vlagen een kutwijf, maar dat had je waarschijnlijk al door
Ik hoop dat ik hem straks nog even spreek, dan zal ik het wel even zeggen. Hij is nu een beetje arme sloeber, dus ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sleep hem mee.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Denk het ook wel, misschien hebben we interessante gespreksstof en anders kunnen we heel erg dronken wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n aandachtshoer. Ik sta niet graag in het middelpunt van de aandacht ook al lijkt het vaak wel dat ik dat wil.
Ahjoh, we kunnen vast wel opschieten.
Jij ook dabei?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan niet wachten op patje weer te zien :$
Ben ik niet van plan. Ik neem zelf 2 flessen canei mee voor mezelf, 1 in de trein ( voor de spanningquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Denk het ook wel, misschien hebben we interessante gespreksstof en anders kunnen we heel erg dronken worden
Als je maar wel genoeg eet dan, anders ga je nokkie en dan krijg je ook een reputatiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben ik niet van plan. Ik neem zelf 2 flessen canei mee voor mezelf, 1 in de trein ( voor de spanning) en 1 op de meet
Safari cola it isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef Driepink het volgende:
Ik neem denk ik 1 of 2 flessen malibu mee om op te drinken, 1 is genoeg, maar anderen willen altijd wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |