quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij komt nu dus ook zeker?Uiteraard. Waar is alleen nog de vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Geen zwarte lijst?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?
Deze keer met de trein, even geen zin om met de auto te gaan, dan kan ik niet zuipen als ik dat zou willen namelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen herrie draaien in de trein, erger me dood aan dat soort mensen
Maar welke trein neem je? Ga je niet met je wagen?
Iedereenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat vinden jullie.. alleen ONZ meet of kan KLB er ook wel bij?
Oke.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als alles meezit is iedereen rond half 2/kwart voor 2 op CS Zwolle. En zijn we rond 14:15 bij het meer.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit of hij trollt of niet. Smakeloos en kinderachtig gedrag.
Ik nomineer Heloef.quote:
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAquote:
youre not alone.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Oke.
Misschien handig om even in de OP te zetten ?
Oh en jullie weten dat ik eigenlijk alleen in het radio49 topic post he ?
En dat ik een autistische emo ben ?
Gaan we samen hakkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
w8maar tot ik je echt zie
Je had iets anders verwacht?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pffff. [FOK! MEET] Zwolle haters
KLB gaat autistisch doen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Wil je dat er doden vallen?
Fuck hun dan, als zij zielig willen huilen van: De AH heeft geen blauwe mandjes meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kampvuur en het maken van het FoK! lied!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
Maarja, ik zat dus zo te denken, die graseter heeft 2 (geloof ik) gitaren, als hij er dan een meeneemt als ie langskomt, maar waarvoor moet er eigenlijk een gitaar komen?
nee moet ff kijken of een mede fok genoot gaat dan ga ik ookquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Op de zekerweten lijst dus?
Achja, Ik doe tenminste nog redelijk onnozel op internet, wat ik irl ook doe, ik probeer niet heel serieus en volwassen over te komen omdat ik in het echt nog een pubertje ben.quote:
Ja klopt. Maar hij komt misschien. Is nog niet zeker dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:22 schreef Driepink het volgende:
Maarja, ik zat dus zo te denken, die graseter heeft 2 (geloof ik) gitaren, als hij er dan een meeneemt als ie langskomt, maar waarvoor moet er eigenlijk een gitaar komen?
Hoe lang discussieren over een domme grapquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
Achja, Ik doe tenminste nog redelijk onnozel op internet, wat ik irl ook doe, ik probeer niet heel serieus en volwassen over te komen omdat ik in het echt nog een pubertje ben.
Gitaren en kampvuur ben ik wel voor in.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hij komt misschien. Is nog niet zeker dus.
En smegmanus is ook nog niet zeker, dus de gasBBQ ook niet.
Gitaren & kampvuur?
daar past niks opquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Kan iemand niet zo'n weggooi BBQ meenemen?
Nou het gaat er meer om dat ik een grap maak, en hij noemt het smakeloos, dus ik zeg lekker boeiend, en hij blijft een beetje verbitterd doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe lang discussieren over een domme grap
Dan nemen meerdere mensen er een mee, heb je er 7 naast elkaar staan.quote:
De weber van mijn pa meeslepen is ook niet handig.quote:
Dan moet hij op encyclopediadramatica.cz ff zoeken naar 'offended'quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ik een grap maak, en hij noemt het smakeloos, dus ik zeg lekker boeiend, en hij blijft een beetje verbitterd doen.
Open er een topic over.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou het gaat er meer om dat ik een grap maak, en hij noemt het smakeloos, dus ik zeg lekker boeiend, en hij blijft een beetje verbitterd doen.
we gaan sowieso met z'n allen langs de mac!quote:
Ik bedoelde meer van, ga ik dat topic huilen en hou dit topic voor wat het bedoeld is. #moderatormodequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan wordt die weer gesloten en wéér een note erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |