Ik was niet serieus, weet je hoe ver dat om isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leukkeer wat anders. Als patje serieus was over mij ophalen dan gaat hij voor natuurlijk.
Janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, weet je hoe ver dat om is!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een hele adorabele jongen van 17 jaar oud dus mensen vertrouwen mij![]()
Ohja, en in films gebeuren wel meer dingen die niet altijd overeenkomen met de realiteit
Hoe oud ben je ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Swomp het volgende:
Ik wil ook wel komen, maar ze zijn er thuis niet zo blij mee![]()
Ze verklaarde me voor gek![]()
Oh en dan moet ik ook nog eens vanuit Limburg komen...
Ja, hoe oud is iedereen eigenlijk?..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, hoe oud is iedereen eigenlijk?..Ik ben 17.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Snuf. het volgende:
17 maar dan 18. Sowieso meets zijn baas, mijn kleine meet maagdjes. We moeten de oude vandagen ook een leuke dag gunnen
Snuf kennende, alles ouder dan hijzelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?
FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FoK!stival gaat helaas niet door, dus doen we het zo
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?
Wat een mensenkennis heeft die Eze toch zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Snuf kennende, alles ouder dan hijzelf.
In Nederland is alles in de buurtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil op zich ook wel, alleen is Zwolle niet echt in de buurt. Nog ff over nadenken.
Ok.quote:
Sorry !quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
HE! waarom sta ik niet bij miss
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:19 schreef Insomnium het volgende:
Gooi mij ook maar op misschien.
Even kijken of ik dan kan en dergelijke.
Komt erbij te staan !quote:
Gewoon doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil op zich ook wel, alleen is Zwolle niet echt in de buurt. Nog ff over nadenken.
FoBo count +1000000quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komt erbij te staan !
Ik ben 16 trouwens.
Als ik het mijn vader vertelde werd hij helemaal gestoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Swomp het volgende:
Ik wil ook wel komen, maar ze zijn er thuis niet zo blij mee![]()
Ze verklaarde me voor gek![]()
Oh en dan moet ik ook nog eens vanuit Limburg komen...
niet goed van jou hea dromenvangertjequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik het mijn vader vertelde werd hij helemaal gestoordik ga 17 september een dagje shoppen met vriendinnen in groningen. Dat is wat hij weet.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik het mijn vader vertelde werd hij helemaal gestoordik ga 17 september een dagje shoppen met vriendinnen in groningen. Dat is wat hij weet.
De hele wat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:53 schreef speedking het volgende:
als er ook maar 1 pedo op FOK! zit weet morgen de hele ondergrondse pedo actiefteiten gangbang het
Op de lijst dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zet mij maar bij zeker in dat geval.
Niks. Maar ze gaan overnachten op het naaktstrand omdat het anders teveel opvalt en ze er weggestuurd worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:55 schreef Driepink het volgende:
Nog nieuwe ideetjes bijgekomen? OF wijzigingen die ik niet meegekregen heb?
Zo, met deze informatie in mijn achterhoofd weet ik wat ik moet verwachtenquote:
Sowieso.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo, met deze informatie in mijn achterhoofd weet ik wat ik moet verwachten![]()
Uiteindelijk zit DV 400meter verderop met een verrekijker omdat ze bang is om langs te komen..
En dat zeg je een maand van tevoren?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou deze post editten nu het nog kan.quote:
Wij staan ook allemaal met onze mobieltjes te spelen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik ga op Zwolle CS ook echt niet bij dat clubje staan. Ik sta 100m verderop wel met mijn mobiel te spelen.
Ik had niet door dat het zo fout klonkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou deze post editten nu het nog kan.
Jij komt nu dus ook zeker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou deze post editten nu het nog kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit naam van je medereizigers; HELL NO.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, met wie zit ik allemaal in de trein? Voor deze mensen een vraagje: ipod + boxjes meenemen voor in de trein of niet?
Ik zag wat je daar deed.quote:
Ik ga nooit met de trein, dus ze zullen het weten dat ze speciale coupés moeten aanmaken voor mensen die muzieknood hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uit naam van je medereizigers; HELL NO.
Er zullen altijd chagerijnige gerda's en jan-willems in zitten, dus luister maar geen muziek met boxjes in de trein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein, dus ze zullen het weten dat ze speciale coupés moeten aanmaken voor mensen die muzieknood hebben.
Tja, ik zal eens kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hihi, die gerda's en willempjes kunnen, oh wacht, dat is niet netjesquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er zullen altijd chagerijnige gerda's en jan-willems in zitten, dus luister maar geen muziek met boxjes in de trein.
Ik reis met de Brabantkliek dus geluid zat in de trein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de trein, dus ze zullen het weten dat ze speciale coupés moeten aanmaken voor mensen die muzieknood hebben.
En het mooiste is: Zodra je voorbij Utrecht bent, verstaat niemand julliequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik reis met de Brabantkliek dus geluid zat in de trein.
Ik ga om 8/9u weer naar huis en ben rond 11u thuis. Ik neem een paar shirtjes en schoenen mee waarvan mijn pa die nog niet gezien heeft en een paar tassen van winkels. Sowieso gelooft hij me dan welquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:04 schreef Swomp het volgende:
[..]
Tja, ik zal eens kijken...
Ja en dan s'nachts dronken(?) thuiskomen zonder iets te hebben gekocht, of hoe wil je dat gaan doen?
Ga jij nou met de trein of vanuit ouderlijk huis?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En het mooiste is: Zodra je voorbij Utrecht bent, verstaat niemand jullie
Dus je kan de hele trein belachelijk maken in het Brabans
Wat wil ik zo graag? meeten? jaman, ik sta te trappelen om al die fokkertjes te meetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ik vind dromenvangertje verdacht, ze wil het zo graag ?
hahah, ik ben jaloers op DVquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat wil ik zo graag? meeten? jaman, ik sta te trappelen om al die fokkertjes te meetennomnom
Iedereen geilt altijd op DV, maar ik en DV hebben een pact, ik raak haar niet aan en zij bespringt mij niet. Geen idee alleen wat het nu is van dit pact, maar dat maakt ook verder niet uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ah je sluiten pacts en ik heb met niemand wat besloten...word er gewoon ingeluisdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iedereen geilt altijd op DV, maar ik en DV hebben een pact, ik raak haar niet aan en zij bespringt mij niet. Geen idee alleen wat het nu is van dit pact, maar dat maakt ook verder niet uit.
Jammer deze opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ga jij nou met de trein of vanuit ouderlijk huis?
En bukake op DV
Iets over pedo's en een gegarandeerde gangbang..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ik de pedo's ingelicht mijn medefokkers nu kunnen we er op los gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Iets over pedo's en een gegarandeerde gangbang..
Al die natnekken afzeikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En het mooiste is: Zodra je voorbij Utrecht bent, verstaat niemand jullie
Dus je kan de hele trein belachelijk maken in het Brabans
ALLES!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat vinden jullie.. alleen ONZ meet of kan KLB er ook wel bij?
Ligt eraan.. Wil je dat er doden vallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als alles meezit is iedereen rond half 2/kwart voor 2 op CS Zwolle. En zijn we rond 14:15 bij het meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
Zeg alles leuk en aardig.
Maar hoe laat begint het eigenlijk ?
als ik kom weet t echt nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen herrie draaien in de trein, erger me dood aan dat soort mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, met wie zit ik allemaal in de trein? Voor deze mensen een vraagje: ipod + boxjes meenemen voor in de trein of niet?
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit of hij trollt of niet. Smakeloos en kinderachtig gedrag.
Dan open ik ook een topic in KLB.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |