Ik was niet serieus, weet je hoe ver dat om isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leukkeer wat anders. Als patje serieus was over mij ophalen dan gaat hij voor natuurlijk.
Janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus, weet je hoe ver dat om is!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een hele adorabele jongen van 17 jaar oud dus mensen vertrouwen mij![]()
Ohja, en in films gebeuren wel meer dingen die niet altijd overeenkomen met de realiteit
Hoe oud ben je ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:33 schreef Swomp het volgende:
Ik wil ook wel komen, maar ze zijn er thuis niet zo blij mee![]()
Ze verklaarde me voor gek![]()
Oh en dan moet ik ook nog eens vanuit Limburg komen...
Ja, hoe oud is iedereen eigenlijk?..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:29 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, hoe oud is iedereen eigenlijk?..Ik ben 17.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:38 schreef Snuf. het volgende:
17 maar dan 18. Sowieso meets zijn baas, mijn kleine meet maagdjes. We moeten de oude vandagen ook een leuke dag gunnen
Snuf kennende, alles ouder dan hijzelf.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'ouden van dagen'?
FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
FoK!stival gaat helaas niet door, dus doen we het zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |