Wat wil ik zo graag? meeten? jaman, ik sta te trappelen om al die fokkertjes te meetenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ik vind dromenvangertje verdacht, ze wil het zo graag ?
hahah, ik ben jaloers op DVquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat wil ik zo graag? meeten? jaman, ik sta te trappelen om al die fokkertjes te meetennomnom
Iedereen geilt altijd op DV, maar ik en DV hebben een pact, ik raak haar niet aan en zij bespringt mij niet. Geen idee alleen wat het nu is van dit pact, maar dat maakt ook verder niet uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ah je sluiten pacts en ik heb met niemand wat besloten...word er gewoon ingeluisdquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Iedereen geilt altijd op DV, maar ik en DV hebben een pact, ik raak haar niet aan en zij bespringt mij niet. Geen idee alleen wat het nu is van dit pact, maar dat maakt ook verder niet uit.
Jammer deze opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ga jij nou met de trein of vanuit ouderlijk huis?
En bukake op DV
Iets over pedo's en een gegarandeerde gangbang..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef speedking het volgende:
ik de pedo's ingelicht mijn medefokkers nu kunnen we er op los gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Iets over pedo's en een gegarandeerde gangbang..
Al die natnekken afzeikenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En het mooiste is: Zodra je voorbij Utrecht bent, verstaat niemand jullie
Dus je kan de hele trein belachelijk maken in het Brabans
ALLES!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat vinden jullie.. alleen ONZ meet of kan KLB er ook wel bij?
Ligt eraan.. Wil je dat er doden vallen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als alles meezit is iedereen rond half 2/kwart voor 2 op CS Zwolle. En zijn we rond 14:15 bij het meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
Zeg alles leuk en aardig.
Maar hoe laat begint het eigenlijk ?
als ik kom weet t echt nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Geen herrie draaien in de trein, erger me dood aan dat soort mensenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:00 schreef Driepink het volgende:
Trouwens, met wie zit ik allemaal in de trein? Voor deze mensen een vraagje: ipod + boxjes meenemen voor in de trein of niet?
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maakt niet uit of hij trollt of niet. Smakeloos en kinderachtig gedrag.
Dan open ik ook een topic in KLB.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon iedereen die zin heeft mag komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |