Je kan je post ook editten. Knopje zit links van de quote knop als je met je muis onder de datum, postijd etc gaat.quote:
Ken het schele!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Insomnium het volgende:
Och ik zie eruit als een metalhead met iets teveel gewicht
Maar ben wel gezellig
volgens mij heb ik te snel geoordeeld, misschien ben je wel erg dol op aandacht, zo leek het, maar dat ben ik ook. Ben benieuwd hoe je werkelijk bent. Ik ben met vlagen een kutwijf, maar dat had je waarschijnlijk al doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik stel me hier op fok anders voor dan ik werkelijk ben. Op de meet zul je dat wel merken.
oh bedankt hahah t moet niet nog meer opvallen dat ik niet zo lang FOK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan je post ook editten. Knopje zit links van de quote knop als je met je muis onder de datum, postijd etc gaat.
Ik ben niet zo'n aandachtshoer. Ik sta niet graag in het middelpunt van de aandacht ook al lijkt het vaak wel dat ik dat wil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
volgens mij heb ik te snel geoordeeld, misschien ben je wel erg dol op aandacht, zo leek het, maar dat ben ik ook. Ben benieuwd hoe je werkelijk bent. Ik ben met vlagen een kutwijf, maar dat had je waarschijnlijk al door
Ik hoop dat ik hem straks nog even spreek, dan zal ik het wel even zeggen. Hij is nu een beetje arme sloeber, dus ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sleep hem mee.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Denk het ook wel, misschien hebben we interessante gespreksstof en anders kunnen we heel erg dronken wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n aandachtshoer. Ik sta niet graag in het middelpunt van de aandacht ook al lijkt het vaak wel dat ik dat wil.
Ahjoh, we kunnen vast wel opschieten.
Jij ook dabei?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:58 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan niet wachten op patje weer te zien :$
Ben ik niet van plan. Ik neem zelf 2 flessen canei mee voor mezelf, 1 in de trein ( voor de spanningquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Denk het ook wel, misschien hebben we interessante gespreksstof en anders kunnen we heel erg dronken worden
Als je maar wel genoeg eet dan, anders ga je nokkie en dan krijg je ook een reputatiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ben ik niet van plan. Ik neem zelf 2 flessen canei mee voor mezelf, 1 in de trein ( voor de spanning) en 1 op de meet
Safari cola it isquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:02 schreef Driepink het volgende:
Ik neem denk ik 1 of 2 flessen malibu mee om op te drinken, 1 is genoeg, maar anderen willen altijd wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |