De mac ? Daar werkt Gulmezquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
we gaan sowieso met z'n allen langs de mac!
Maar de vis die gevangen wordt moet wel opgegeten worden natuurlijk
Oke mevrouw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van, ga ik dat topic huilen en hou dit topic voor wat het bedoeld is. #moderatormode
Hou dat lekker hier, mensen die willen komen zoeken dit topic wel op. Twee slowchats in verschillende subfora werkt alleen maar langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Pffff. [FOK! MEET] Zwolle haters
KLB gaat autistisch doen.
Mijn mp3 speler heeft speakers.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wie zorgt trouwens voor muziek bij de meet? of heeft iemand subwoofers in de auto?
Ik kan sommige metal wel waarderen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn mp3 speler heeft speakers.
Maar vrees dat bijna niemand naar metal luistert daar
+
Zo hard gaat hij nu ook weer niet.
Dubstep en hardstyle kan ik ook waarderen hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan sommige metal wel waarderen.
Maar meesten luisteren dubstep, hardstyle, indie, rock, classics en Zanger Rinus
Als iedereen zijn ipod meeneemt, kan die er omstebeurten aan, heel handigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan sommige metal wel waarderen.
Maar meesten luisteren dubstep, hardstyle, indie, rock, classics en Zanger Rinus
Als smegma nou die WiFi meeneemt als hij komt kunnen we gewoon ONZradio luisteren. Vanalles wat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als iedereen zijn ipod meeneemt, kan die er omstebeurten aan, heel handig
Dat heet nu Radio49quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als smegma nou die WiFi meeneemt als hij komt kunnen we gewoon ONZradio luisteren. Vanalles wat.
Je hebt altijd nog mij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh wacht, een meet waar DV komt, in dat geval hou ik vriendjelief uit de buurt, straks gaat hij op haar geilen
DV is serieus te mooi voor fok (no homo)
Zegt iemand die eerst dik op mij zat te haten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh wacht, een meet waar DV komt, in dat geval hou ik vriendjelief uit de buurt, straks gaat hij op haar geilen
Radio 49 dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als smegma nou die WiFi meeneemt als hij komt kunnen we gewoon ONZradio luisteren. Vanalles wat.
Jij ook hoowr :$ :$quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan moet iedereen (zoals Driepink al zei) zijn/haar eigen ipod meenemen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is.
Ik vond je niet zo'n fijne user, maar ik vond je wel al te mooi voor fok. Misschien móet ik mijn mening bijstellen. Dat was niet zo aardig van mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zegt iemand die eerst dik op mij zat te haten.
Ik stel me hier op fok anders voor dan ik werkelijk ben. Op de meet zul je dat wel merken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vond je niet zo'n fijne user, maar ik vond je wel al te mooi voor fok. Misschien móet ik mijn mening bijstellen. Dat was niet zo aardig van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |