Mijn vader ziet de rekening tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je mag niks bestellen via internet? Alsof zij weten wat er in dat envelopje zit
Niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn vader ziet de rekening toch? + ik kan het niet zelf doen want ik weet geen informatie over mijn bankrekening shizzle/paypal gedoe en online bankieren.
Ik heb ook pas sinds een paar maand de beschikking over internetbankieren. Ben inmiddels bijna 19.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet?![]()
Geen internetbankieren? Wat zieligIk zou niet zonder kunnen
Ik heb het al sinds mijn 14e of 15e ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds een paar maand de beschikking over internetbankieren. Ben inmiddels bijna 19.
Ouders die zich laten bangpraten met die verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij nou komt kan ik naar Groningen CS komen en met jou meerijden met de auto.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb ook pas sinds een paar maand de beschikking over internetbankieren. Ben inmiddels bijna 19.
Ouders die zich laten bangpraten met die verhalen
Goed idee.... alleen ik weet niet of ik dan kan op die datum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als jij nou komt kan ik naar Groningen CS komen en met jou meerijden met de auto.
dan ga je pitten in je auto.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik zeker weet dat ik ergens kan blijven pitten ga ik wel met de auto, anders gewoon OV.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het al sinds mijn 14e of 15e ofzo![]()
Ik sinds mijn 12e. het moest. ik wou niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Jij bent mijn enige hoop uit het noordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Goed idee.... alleen ik weet niet of ik dan kan op die datum.
Ik kan je komen ophalen en dan gaan we samen liftenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij bent mijn enige hoop uit het noorden![]()
Liften?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan je komen ophalen en dan gaan we samen liften
Ik kom je wel ophalen, ligt toch in de richtingquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liften?dat durf ik niet.
dit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:56 schreef FreezePop het volgende:
wel ver rijden en sowieso beetje eng.
Liften heeft zo'n verkeerde indrukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liften?dat durf ik niet.
In de films zijn het dan ook altijd de lifters zelf die de killers zijnquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Liften heeft zo'n verkeerde indruk![]()
Een vriendin van mij is op haar 16e alleen naar Frankrijk gelift, en ik ben een keer naar Oostenrijk gelift. Alleen goede mensen nemen je mee![]()
Ik heb meer bij vreemden in de auto gezeten dan bij mensen die ik ken denk ikZo veel heb ik gelift en er is nog nooit iets gebeurd
Ik ben een hele adorabele jongen van 17 jaar oud dus mensen vertrouwen mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de films zijn het dan ook altijd de lifters zelf die de killers zijn
Het lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Liften heeft zo'n verkeerde indruk![]()
Een vriendin van mij is op haar 16e alleen naar Frankrijk gelift, en ik ben een keer naar Oostenrijk gelift. Alleen goede mensen nemen je mee![]()
Ik heb meer bij vreemden in de auto gezeten dan bij mensen die ik ken denk ikZo veel heb ik gelift en er is nog nooit iets gebeurd
Liften is altijd lachen man, zoveel mooie verhalen houd je eraan overquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leukkeer wat anders. Als patje serieus was over mij ophalen dan gaat hij voor natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |