we gaan nog wel wat krijgen in heel ZH hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Dat was echt nep. Ik ben al sinds 9 uur wakker door die ene knal en ik krijg geen eens een spannend vervolg. (Rotterdam)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Shit zit opeens in een paars gebied bij weeralarm
Waanzinnig donker hier
Ik ook met mijn grote mond
we willen beeldmatteriaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Keihard afgestraftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Ok, dan kan ik nu dus weer even een dutje doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
we gaan nog wel wat krijgen in heel ZH hoor
eerst ff zon dalijk
Owke, uit met de prettwitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:26:03Brabantse brandweer meldt dat er een melding is van vermiste kinderen rond de Dommel (Valkenswaard/Hasselt). Mogelijk wordt heli ingezet. reageer retweet
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Owke, uit met de prettwitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:26:03Brabantse brandweer meldt dat er een melding is van vermiste kinderen rond de Dommel (Valkenswaard/Hasselt). Mogelijk wordt heli ingezet. reageer retweet
Geen paniekquote:VALKENSWAARD - In Valkenswaard zijn dinsdagmorgen twee meisjes uit België te water geraakt. Dit gebeurde tijdens een kanotocht over de Dommel.
Volgens de politie zijn ze bijtijds op het droge geholpen. Het gaat om meisjes uit Hasselt.
hmm.. dat is wel erg ruk ja. Als ze in de regenbui terecht zijn gekomen die een uur geleden over eindhoven trok is dat geen feest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
schop maar hier heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Hehe.... als je deze post los van dit topic zou zien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:16 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had em ook gezien, stond net ff naar buiten te koekeloeren vanuit m'n appartement. Paars wassie gewoon, en direct daarna allemaal meisjes gillen
Nope. Begint nu iets harder te regenen weer en hoor in de verte wat gerommelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:31 schreef mefke79 het volgende:
En hier in Helmond komt er al weer een nieuwe bui aan, Eindhoven al weer los gegaan?
*geypt vanaf mijn donderwolk*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zag een flits, eindelijk![]()
Oei, inslag hoor ik terwijl ik dit type.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef mefke79 het volgende:
op de site van Omroep Brabant veel mooie foto's. Volgens Gerrit Hiemstra is de bui rond Nijmegen nog zwaarder...
nou ik heb hier anders nog vrijwel niks gehad!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:44 schreef Swomp het volgende:
Jaja hier probeert de zon nu zelfs door te breken, eindelijk hebben jullie alle onweersbuien en wij niet!
Hier nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:45 schreef minthy het volgende:
Plensbui hier, lijkt verder geen activiteit in te zitten
Nou ja, ook in het zuiden kunnen de verschillen groot zijn. Al had ik vandaag niets te klagen, van 9:00 tot 12:00 in de regen en bliksem rondgeredenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier draait het uiteraard weer op niks uit...kan het soms nog steeds niet snappen dat sommige mensen in het zuiden maar zeuren om onweerdat terwijl hun juist altijd de beste papieren hebben...
Je had het van mij mogen hebben, vijver stond al zo volquote:
lol, is dat Geldrop?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef lipjes het volgende:
stomme auto's !
[ afbeelding ]
lekker varen
temp is hier al een graadje gestegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef tralalala het volgende:
Zo meteen kan de boel weer even opwarmen voor vanavond.
En dan gaan we echt los!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef tralalala het volgende:
Zo meteen kan de boel weer even opwarmen voor vanavond.
Hij is al onderweg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had het van mij mogen hebben, vijver stond al zo vol
Supercell lees ik op Twitter.quote:
twitter:DeRadioMan twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:43:08Supercel omgeving goor zeer donker reageer retweet
Als iemand twittert dat het een supercell is, wil dat nog niet zeggen dat het een supercell is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Supercell lees ik op Twitter.twitter:DeRadioMan twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:43:08Supercel omgeving goor zeer donker reageer retweet
In het zuiden van Almelo is het ook erg donkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef Pupp3t het volgende:
Boven Hengelo staat 't op ontploffen !!
Wil je mijn onweer ook erbij hebben? Ik track dat zo slecht...quote:
Ik heb het erger meegemaakt. Maar het is hier helemaal grijs en onophoudelijk onweer. Maar geen harde dreunen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Supercell lees ik op Twitter.twitter:DeRadioMan twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:43:08Supercel omgeving goor zeer donker reageer retweet
Heb ik alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je mijn onweer ook erbij hebben? Ik track dat zo slecht...
Lekker zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:56 schreef ACT-F het volgende:
Zoals je op mijn webcam kunt zien is het hier helemaal grijs:
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Ze hebben nog geluk dat ze dit weer niet gisteren hadden met alleen van het Fontys al 6700 intro studenten op de FEID met dat buitenprogramma.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:29 schreef peer137 het volgende:
[..]
De introkids krijgen hier in Eindhoven overigens wel een warm onthaal van de weergoden
het lijkt wel nachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef DJKoster het volgende:
*Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* Rommeldebommel!
Enschede meldt regen en onweer!
En ik met haar... Ik kan niet goed zien wat de trekrichting is maar het lijkt deze kant op te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zit mn vriendin, en die vindt onweer ook totaal niet tof..
In Eindhoven gaat dat niet lukken vrees ik. Het rommelt en het komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
In dit tempo is het over een uur of 2 daadwerkelijk 27/28 graden in het zuiden.. BOEM?!
Twitter kan best leuk en informatief zijn, maar er zitten helaas ook heel veel domme napraatpapegaaienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
code rood viel ook nogal mee hier.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!quote:
Oh, hier is 'ie ook weer terug. Never mind.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!
Precies zoals het hier ook urenlang is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het erger meegemaakt. Maar het is hier helemaal grijs en onophoudelijk onweer. Maar geen harde dreunen.
Hoi zusje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
Groetjes uit Hengelo Overijssel.
RIP
Oooh ja, daar hoor ik nu ook te zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit nu op Saxion in Enschede (HOI-week is aan de gang), al die lui sprintjes trekken naar binnen
Waar?quote:
mijn oost is nog steeds rood hoor? of heet het hier geen oostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Psy-freak het volgende:
www.rampen-info.nl
hele oosten oranje
Ik heb in de verte ook wat gerommel gehoord. Verder alleen mistig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Infection het volgende:
Hoor hier in omgeving Amersfoort de hele ochtend al gerommel in de verte maar nog niks dichtbij gehoord...
Hoi broertje. Was net boodschappen doen. Kom ik uit de C1000 echt WTF. Leek wel 23.00 's avondsquote:
Utrecht en omgeving ligt net buiten de apocalyptische zone.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Infection het volgende:
Hoor hier in omgeving Amersfoort de hele ochtend al gerommel in de verte maar nog niks dichtbij gehoord...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
RIP
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
RIP
oranje/roodquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
mijn oost is nog steeds rood hoor? of heet het hier geen oost
Meestal het geval hier idd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrecht en omgeving ligt net buiten de apocalyptische zone.
Het is ook al weer blauw aan het worden.
Shit... Komt ook nog deze kant op dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
En Helmond krijgt weer een dikke bui over zich heen. Ook met veel onweer dit keer, regen valt nog mee
Ah, dat is dus wat ik zie hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
En Helmond krijgt weer een dikke bui over zich heen. Ook met veel onweer dit keer, regen valt nog mee
Ik bescherm je wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shit... Komt ook nog deze kant op dus
Baas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
je zou er maar naast staan
Nee, The North Face gore-tex jas van 350 euro werkt primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef Jaapdegroot het volgende:
Hier in Lieshout gaat het nu ook los heb net toch maar een regenjas besteld voor dat ik verregend op Skool aan kom !
Trekken jullie die ook aan.......?
Teringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wateroverlast zal ik niet zo snel hebben. Te goede rioleringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Utrechtquote:
quote:
Awwwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Collega's zijn helaas niet zo lief
Oh omg. Twentequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de tubantia in Hengelo?
Dan ben ik mooi bij de chinees. Mooi volproppen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:23 schreef seasushi het volgende:
http://www.rampen-info.nl/
Vanavond kans op fellere buien![]()
Feller dan nu? Dat geloof ik niet..quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:23 schreef seasushi het volgende:
Stuur het eens naar het westenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Feller dan nu? Dat geloof ik niet..
Net waren Groningen en Drenthe nog oranje nu al rood.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:23 schreef seasushi het volgende:
Eens!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stuur het eens naar het westen
Ik ook niet, maar het staat er wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Feller dan nu? Dat geloof ik niet..
Ja en dan door trekkend naar het noorden / Frieslandquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Stuur het eens naar het westen
Dat is al een poosje ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:26 schreef Frutsel het volgende:
Code paars voor delen van Limburg en Gelderland via Noodweercentrale
Ik zag een paar flinke inslagen in Almelo en nu komen er kort achter elkaar 2 meldingen binnen van woningbrandquote:
Ah die tornado was dus in Hengelo en niet in Utrecht... die heeft de Tubantia meegezogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat de tubantia in Hengelo?
quote:112Twente112Twente
Foto van glazenwasser die hangt aan de Alphatoren in Enschede en vraagt om assistentie hulpdiensten. http://t.co/cx2ObbY
ships. wilde net even de stad inlopen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:32 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen rondom oss/denbosch/rosmalen/nuland als het goed is krijgen wij rond 2 uur een aardige onweersbui over ons heen
Varen is ook weer overdrevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ships. wilde net even de stad inlopen...
zou jomanda smurf dan toch gelijk krijgen,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:42 schreef Psy-freak het volgende:
WTF
Jomanda voorspelde meteorologisch ramp
De kans is aanwezig maar niet extreem groot, afhankelijk van de intensiteit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:46 schreef Swomp het volgende:
Moet ik eigenlijk mijn pc uitzetten en uitrekken of is dat niet echt nodig ??
Dan laat ik hem aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
De kans is aanwezig maar niet extreem groot, afhankelijk van de intensiteit.
Disclaimer: ik ben niet aansprakelijk voor enige (in)materiële schadequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dan laat ik hem aan![]()
De zon schijnt nu en het regent flink, onweer lijkt mee te vallen.
Is goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:49 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Disclaimer: ik ben niet aansprakelijk voor enige (in)materiële schade
Oh je bedoeld hier...?quote:
Userkaart, zie OPquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:54 schreef m_verstraeten het volgende:
[..]
Oh je bedoeld hier...?![]()
Wel makkelijk als je een plaats erbij zet...
Lijkt wel op te klaren nu, kom er maar in zon!!quote:
whehequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:33 schreef Logician het volgende:
Hang je dan met je goede gedrag
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:56 schreef Narasan het volgende:
Opnieuw extreem weer
Opnieuw komt het in een deel van het land tot zwaar onweer, afgelopen nacht gold er voor het zuidoosten al een waarschuwing voor zwaar onweer, en ook nu staat deze waarschuwing uit. Er worden ruim 500 ontladingen per minuut verwacht. Boven België en Frankrijk lijkt de ontwikkeling momenteel stil te liggen, maar vanmiddag zullen met het oplopen van de temperatuur de buien ook weer gaan ontstaan. Lokaal kan wateroverlast ontstaan en schade optreden door fikse windstoten.
Het is vandaag niet de eerste dag dat het tot extreem weer komt in ons land, afgelopen nacht, zondag en donderdag kwam het in vooral het oosten en zuidoosten al tot extreem weer met erg veel onweersontladingen en regenwater. Donderdag werd net ten westen van Limburg Pukkelpop zwaar getroffen door het noodweer waarbij zelfs 5 doden vielen.
Het word zometeen in een groot deel van het land droger en de zon kan daarbij soms gaan doorbreken, daarmee warmt het flink op. Het word een graad of 23 in het westen tot 28 in het zuidoosten van het land. Met het opwarmen en de onstabiele lucht zullen opnieuw erg zware onweersbuien gaan ontstaan die wederom gaan clusteren en één groot complex kunnen gaan vormen waarbij het weer tot zwaar onweer kan gaan komen.
Vanavond neemt de buiigheid langzaam af en gaan we een zo goed als droge nacht tegemoet waarbij het op sommige plaatsen wat kan gaan opklaren, lokaal is mist of laaghangende bewolking mogelijk. Morgen leeft de buiigheid weer op waarbij het vooral in het zuidoosten weer tot onweer kan komen, het zal echter wel veel minder actief zijn dan vandaag.
Bron: Meteo-Info
Dat je daar doorheen slaapt... dit kwam zojuist over jullie heen http://buienradar.nl/quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Rikketik het volgende:
Zeg, heeft het hier in Enschede nou godsgruwelijk lopen onweren ongeveer een uur geleden? Ik ben net wakker en ik zou zweren dat ik rond één uur ook wakker werd van onweer. Ik weet alleen niet meer wat ik nou precies gedroomd heb en wat echt was.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:06 schreef Rikketik het volgende:
Zeg, heeft het hier in Enschede nou godsgruwelijk lopen onweren ongeveer een uur geleden? Ik ben net wakker en ik zou zweren dat ik rond één uur ook wakker werd van onweer. Ik weet alleen niet meer wat ik nou precies gedroomd heb en wat echt was.
Hm, ja, dan zal ik het dus niet gedroomd hebben. Maar het was allemaal nogal vaag, want ik hoorde het onweren, ik dacht: tjezus, dat gaat hard en draaide me vervolgens weer om en viel in slaap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat je daar doorheen slaapt... dit kwam zojuist over jullie heen http://buienradar.nl/
Foto's noodweer Twentequote:Waterverlast en brand Twente door noodweer
Bij de brandweer Twente zijn in korte tijd meer dan 15 meldingen binnen gekomen voor hulp na het onweer dat rond 13.00 uur uitbrak.
Tijdens het hevige onweer hing een glazenwasser in een bakje aan de Alphatoren in Enschede. Door een mankement kon de man niet op tijd veilig naar beneden komen. In winkelcentrum de Vijfhoek in Oldenzaal hebben winkels te maken met wateroverlast. Volgens winkelpersoneel kwam het water uit het plafond en via de pilaren de winkels binnen. In Delden, Enschede en Hengelo is een aantal straten onder gelopen. In Vriezenveen woedde korte tijd brand in een woning aan de Oude Hoevenweg, maar deze brand is uit. Ook een woning in Sibculo stond korte tijd in brand. Of de branden zijn veroorzaakt door het noodweer is niet bekend.
Bij de brandweer in de regio IJsselland zijn geen meldingen binnen gekomen van stormschade of wateroverlast.
quote:Zwaar onweer zorgt voor schade in Brabant
EINDHOVEN - Zwaar onweer heeft in Brabant voor veel wateroverlast gezorgd. Vooral het oosten is getroffen door het noodweer. Weerinstituut KNMI heeft een waarschuwing uitgegeven met code 'oranje'. De waarschuwing blijft ten minste tot vier uur dinsdagmiddag gelden. Ook vanmiddag trekken onweersbuien over het oosten van de provincie. Vanavond wordt het noodweer volgens MeteoConsult nog extremer.
De politie en brandweer houden extra mensen paraat. De brandweer Zuid-Oost meldt dat er geen gewonden zijn gevallen door het noodweer. Wel zijn er veel meldingen binnen zijn gekomen van wateroverlast. Tot halftwee kreeg de politie Brabant Zuid-Oost ruim 130 meldingen, ook over blikseminslagen. De politie Zuid-Oost meldt dat veel tunnels rondom Eindhoven zijn afgesloten.
Blikseminslagen
Bij de brandweer Brabant Noord-Oost kwamen zeker dertig meldingen binnen van wateroverlast, vooral in het Land van Cuijk. Twee keer is de bliksem ingeslagen. In één geval ontstond hierdoor brand in een woning aan de Hoofschestraat in Grave. Een blikseminslag in een huis aan de Hapseweg in Cuijk bleef zonder ernstige gevolgen.
In Baarle-Nassau zijn bij een brand in een veeschuur een aantal kalveren omgekomen toen de bliksem insloeg.
Plafond naar beneden in Hapert
Bij textielbedrijf Eagle Group aan de Industrieweg in Hapert is het plafond gedeeltelijk naar beneden gekomen. Waarschijnlijk zit er een gat in het dak. De medewerkers durven de textielmachines niet meer aan te zetten, omdat de bedrading door het plafond loopt. Er is veel schade. De eigenaar van het pand gaat de schade bekijken. Een paar panden verder is de Praxis gesloten vanwege wateroverlast. Aan het eind van de middag gaat de winkel weer open.
Ik meende idd ook al iets te horen, helaas heb ik hier op 't werk geen 360 graden uitzicht. Heb dus geen flauw idee of en waar een onweer in de lucht hangt. Moet straks om 16:00 op de fiets naar huis, ben benieuwd of ik daar spijt van ga krijgen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:43 schreef Swomp het volgende:
Had ik maar niks gezegd over M-Limburg dat het er na al die keren eindelijk een beetje rustig is...
Begint nu toch wat te rommelen
die dude in de auto ook meteen fotos makenquote:
Dat is dan wel weer indrukwekkend.quote:Pikdonker in Oost-Brabant
Rond halftwaalf was het pikdonker in Oost-Brabant. Volgens Casper Hootsen van Meteo Consult kwam dit door hooghangende wolken. "Normaal gesproken zitten wolken op een hoogte van tien tot twaalf kilometer. Net voor de middag hingen ze op zestien kilometer. Dat is uitzonderlijk. Daardoor werd de zon dus veel meer geblokkeerd dan normaal."
ja hier ook. (geen harlingen though). Jammer. Nu alleen maar regen. Geen extreme hoeveelheden en gewoon een grijze lucht die je de hele zomer al zietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef aloa het volgende:
Net een rommel hier in Harlingen.
En daar bleef het bij.
die chick ook volgens mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die dude in de auto ook meteen fotos maken
Volgens mij is hier zelfs een topic van geweest. Gemeen beestje was datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef Thunderbowl het volgende:
Ik wist hier nieteens wat vanaf maar het is toch echt gebeurd.
Tornado in Rusland 2 Augustus. Serieus echt gebeurd dus!
Zeldzaam krachtige tornado treft Russische stadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij is hier zelfs een topic van geweest. Gemeen beestje was dat
Die dus jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeldzaam krachtige tornado treft Russische stad
Niet dat het iemand boeide
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Psy-freak het volgende:
rampeninfo komt met een prognose
Ze hebben wel gelijk, onweer maar waar vanavondquote:
Overal, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, onweer maar waar vanavond
quote:
wauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Logician het volgende:
De wolkjes in Enschede
[ afbeelding ]
Nou ben benieuwd maar ik ga er niet meer in geloven...straks blijft het gewoon droog....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Psy-freak het volgende:
rampeninfo komt met een prognose
Hmzzz... noodweercentrale zit er 40 km naast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Drugshond het volgende:
Goed, ff de Vodka uit mijn oren wrijven...
Het ziet er vandaag plezant uit... maar de radarbeelden laten nog niets zien.
?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmzzz... noodweercentrale zit er 40 km naast.
Zelf net hier ook gekiekt.. echt bizarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Logician het volgende:
De wolkjes net in Enschede, rare jongens...
[ afbeelding ]
Ligt niet hier..... beetje Axis Tilburg-Eindhoven.... en nu zit ik in Eindhoven...over 7 uur Tilburgquote:
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt niet hier..... beetje Axis Tilburg-Eindhoven.... en nu zit ik in Eindhoven...over 7 uur Tilburg
En ja mij digi nog wat zit aan de stekker.
ik denk... snel met bomielmobiel getypedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.
Roep Yvonne maar... die kan me nog net lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.
Semi-Katerig (zo slecht voel ik me niet).... en semi-ADHD achter een tiepmachnie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik denk... snel met bomielmobiel getyped
Het is nu de vraag of de nieuwe buien zullen ontstaan cq waar ze gaan ontstaan. Afwachten dus, het kan ook zomaar "tegenvallen".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... back to verwachtingen dinsdag... dit was al de focus afgelopen zondag.
Het zag er idd echt heel apart uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelf net hier ook gekiekt.. echt bizar
Gratis zwembadquote:
Wat er kan gaan gebeuren is dat de buien weer opnieuw ontstaan in België/Noord Frankrijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Lienzz het volgende:
zuid limburg heeft weinig gemerkt van onweer. op de radar zit het erna uit dat er alleen nog iets in het noord-oosten kan worden. ik de rest van europa zie ik ook niets wat vanavond nog zou kunnen ontstaan. is het dus voorbij voorlopig?
collega van mij gaf het ook een kleine kansquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat er kan gaan gebeuren is dat de buien weer opnieuw ontstaan in België/Noord Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |