oranje/roodquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
mijn oost is nog steeds rood hoor? of heet het hier geen oost
Meestal het geval hier idd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrecht en omgeving ligt net buiten de apocalyptische zone.
Het is ook al weer blauw aan het worden.
Shit... Komt ook nog deze kant op dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
En Helmond krijgt weer een dikke bui over zich heen. Ook met veel onweer dit keer, regen valt nog mee
Ah, dat is dus wat ik zie hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
En Helmond krijgt weer een dikke bui over zich heen. Ook met veel onweer dit keer, regen valt nog mee
Ik bescherm je wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shit... Komt ook nog deze kant op dus
Baas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
je zou er maar naast staan
Nee, The North Face gore-tex jas van 350 euro werkt primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef Jaapdegroot het volgende:
Hier in Lieshout gaat het nu ook los heb net toch maar een regenjas besteld voor dat ik verregend op Skool aan kom !
Trekken jullie die ook aan.......?
Teringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wateroverlast zal ik niet zo snel hebben. Te goede rioleringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Utrechtquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |