Twitter kan best leuk en informatief zijn, maar er zitten helaas ook heel veel domme napraatpapegaaienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
code rood viel ook nogal mee hier.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!
Precies zoals het hier ook urenlang is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het erger meegemaakt. Maar het is hier helemaal grijs en onophoudelijk onweer. Maar geen harde dreunen.
Hoi zusje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
Groetjes uit Hengelo Overijssel.
RIP
Oooh ja, daar hoor ik nu ook te zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit nu op Saxion in Enschede (HOI-week is aan de gang), al die lui sprintjes trekken naar binnen
Waar?quote:
mijn oost is nog steeds rood hoor? of heet het hier geen oostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Psy-freak het volgende:
www.rampen-info.nl
hele oosten oranje
Ik heb in de verte ook wat gerommel gehoord. Verder alleen mistig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Infection het volgende:
Hoor hier in omgeving Amersfoort de hele ochtend al gerommel in de verte maar nog niks dichtbij gehoord...
Hoi broertje. Was net boodschappen doen. Kom ik uit de C1000 echt WTF. Leek wel 23.00 's avondsquote:
Utrecht en omgeving ligt net buiten de apocalyptische zone.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Infection het volgende:
Hoor hier in omgeving Amersfoort de hele ochtend al gerommel in de verte maar nog niks dichtbij gehoord...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
Groetjes uit Hengelo Overijssel.
RIP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |