het lijkt wel nachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef DJKoster het volgende:
*Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* Rommeldebommel!
Enschede meldt regen en onweer!
En ik met haar... Ik kan niet goed zien wat de trekrichting is maar het lijkt deze kant op te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zit mn vriendin, en die vindt onweer ook totaal niet tof..
In Eindhoven gaat dat niet lukken vrees ik. Het rommelt en het komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
In dit tempo is het over een uur of 2 daadwerkelijk 27/28 graden in het zuiden.. BOEM?!
Twitter kan best leuk en informatief zijn, maar er zitten helaas ook heel veel domme napraatpapegaaienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
code rood viel ook nogal mee hier.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |