In het zuiden van Almelo is het ook erg donkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef Pupp3t het volgende:
Boven Hengelo staat 't op ontploffen !!
Wil je mijn onweer ook erbij hebben? Ik track dat zo slecht...quote:
Ik heb het erger meegemaakt. Maar het is hier helemaal grijs en onophoudelijk onweer. Maar geen harde dreunen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Supercell lees ik op Twitter.twitter:DeRadioMan twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:43:08Supercel omgeving goor zeer donker reageer retweet
Heb ik alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je mijn onweer ook erbij hebben? Ik track dat zo slecht...
Lekker zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:56 schreef ACT-F het volgende:
Zoals je op mijn webcam kunt zien is het hier helemaal grijs:
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Ze hebben nog geluk dat ze dit weer niet gisteren hadden met alleen van het Fontys al 6700 intro studenten op de FEID met dat buitenprogramma.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:29 schreef peer137 het volgende:
[..]
De introkids krijgen hier in Eindhoven overigens wel een warm onthaal van de weergoden
het lijkt wel nachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef DJKoster het volgende:
*Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* Rommeldebommel!
Enschede meldt regen en onweer!
En ik met haar... Ik kan niet goed zien wat de trekrichting is maar het lijkt deze kant op te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zit mn vriendin, en die vindt onweer ook totaal niet tof..
In Eindhoven gaat dat niet lukken vrees ik. Het rommelt en het komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
In dit tempo is het over een uur of 2 daadwerkelijk 27/28 graden in het zuiden.. BOEM?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |