we gaan nog wel wat krijgen in heel ZH hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:20 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Dat was echt nep. Ik ben al sinds 9 uur wakker door die ene knal en ik krijg geen eens een spannend vervolg. (Rotterdam)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Shit zit opeens in een paars gebied bij weeralarm
Waanzinnig donker hier
Ik ook met mijn grote mond
we willen beeldmatteriaalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Keihard afgestraftquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Ok, dan kan ik nu dus weer even een dutje doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:22 schreef marcel-o het volgende:
[..]
we gaan nog wel wat krijgen in heel ZH hoor
eerst ff zon dalijk
Owke, uit met de prettwitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:26:03Brabantse brandweer meldt dat er een melding is van vermiste kinderen rond de Dommel (Valkenswaard/Hasselt). Mogelijk wordt heli ingezet. reageer retweet
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
Owke, uit met de prettwitter:rachidfinge twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:26:03Brabantse brandweer meldt dat er een melding is van vermiste kinderen rond de Dommel (Valkenswaard/Hasselt). Mogelijk wordt heli ingezet. reageer retweet
Geen paniekquote:VALKENSWAARD - In Valkenswaard zijn dinsdagmorgen twee meisjes uit België te water geraakt. Dit gebeurde tijdens een kanotocht over de Dommel.
Volgens de politie zijn ze bijtijds op het droge geholpen. Het gaat om meisjes uit Hasselt.
hmm.. dat is wel erg ruk ja. Als ze in de regenbui terecht zijn gekomen die een uur geleden over eindhoven trok is dat geen feest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:26 schreef Dichterbijer het volgende:
schop maar hier heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:23 schreef seasushi het volgende:
Waanzinnig donker hier
Hehe.... als je deze post los van dit topic zou zien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:16 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had em ook gezien, stond net ff naar buiten te koekeloeren vanuit m'n appartement. Paars wassie gewoon, en direct daarna allemaal meisjes gillen
Nope. Begint nu iets harder te regenen weer en hoor in de verte wat gerommelquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:31 schreef mefke79 het volgende:
En hier in Helmond komt er al weer een nieuwe bui aan, Eindhoven al weer los gegaan?
*geypt vanaf mijn donderwolk*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Psy-freak het volgende:
Ik zag een flits, eindelijk![]()
Oei, inslag hoor ik terwijl ik dit type.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:43 schreef mefke79 het volgende:
op de site van Omroep Brabant veel mooie foto's. Volgens Gerrit Hiemstra is de bui rond Nijmegen nog zwaarder...
nou ik heb hier anders nog vrijwel niks gehad!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:44 schreef Swomp het volgende:
Jaja hier probeert de zon nu zelfs door te breken, eindelijk hebben jullie alle onweersbuien en wij niet!
Hier nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:45 schreef minthy het volgende:
Plensbui hier, lijkt verder geen activiteit in te zitten
Nou ja, ook in het zuiden kunnen de verschillen groot zijn. Al had ik vandaag niets te klagen, van 9:00 tot 12:00 in de regen en bliksem rondgeredenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier draait het uiteraard weer op niks uit...kan het soms nog steeds niet snappen dat sommige mensen in het zuiden maar zeuren om onweerdat terwijl hun juist altijd de beste papieren hebben...
Je had het van mij mogen hebben, vijver stond al zo volquote:
lol, is dat Geldrop?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef lipjes het volgende:
stomme auto's !
[ afbeelding ]
lekker varen
temp is hier al een graadje gestegenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef tralalala het volgende:
Zo meteen kan de boel weer even opwarmen voor vanavond.
En dan gaan we echt los!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:48 schreef tralalala het volgende:
Zo meteen kan de boel weer even opwarmen voor vanavond.
Hij is al onderweg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Je had het van mij mogen hebben, vijver stond al zo vol
Supercell lees ik op Twitter.quote:
twitter:DeRadioMan twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:43:08Supercel omgeving goor zeer donker reageer retweet
Als iemand twittert dat het een supercell is, wil dat nog niet zeggen dat het een supercell is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Supercell lees ik op Twitter.twitter:DeRadioMan twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:43:08Supercel omgeving goor zeer donker reageer retweet
In het zuiden van Almelo is het ook erg donkerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:53 schreef Pupp3t het volgende:
Boven Hengelo staat 't op ontploffen !!
Wil je mijn onweer ook erbij hebben? Ik track dat zo slecht...quote:
Ik heb het erger meegemaakt. Maar het is hier helemaal grijs en onophoudelijk onweer. Maar geen harde dreunen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Supercell lees ik op Twitter.twitter:DeRadioMan twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 12:43:08Supercel omgeving goor zeer donker reageer retweet
Heb ik alquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je mijn onweer ook erbij hebben? Ik track dat zo slecht...
Lekker zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:56 schreef ACT-F het volgende:
Zoals je op mijn webcam kunt zien is het hier helemaal grijs:
http://www.ustream.tv/channel/webcamgoor
Ze hebben nog geluk dat ze dit weer niet gisteren hadden met alleen van het Fontys al 6700 intro studenten op de FEID met dat buitenprogramma.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:29 schreef peer137 het volgende:
[..]
De introkids krijgen hier in Eindhoven overigens wel een warm onthaal van de weergoden
het lijkt wel nachtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef DJKoster het volgende:
*Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* *Flits* Rommeldebommel!
Enschede meldt regen en onweer!
En ik met haar... Ik kan niet goed zien wat de trekrichting is maar het lijkt deze kant op te komenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zit mn vriendin, en die vindt onweer ook totaal niet tof..
In Eindhoven gaat dat niet lukken vrees ik. Het rommelt en het komt met bakken uit de luchtquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Jor_Dii het volgende:
In dit tempo is het over een uur of 2 daadwerkelijk 27/28 graden in het zuiden.. BOEM?!
Twitter kan best leuk en informatief zijn, maar er zitten helaas ook heel veel domme napraatpapegaaienquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
code rood viel ook nogal mee hier.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ik erger me zo dood aan die gasten op twitter die het over een weeralarm hebben. Hoe moeilijk is het nou om te begrijpen dat code oranje geen code rood is?
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!quote:
Oh, hier is 'ie ook weer terug. Never mind.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag hem gratis komen afhalen. Omdat jij het bent!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |