Precies zoals het hier ook urenlang is geweest.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb het erger meegemaakt. Maar het is hier helemaal grijs en onophoudelijk onweer. Maar geen harde dreunen.
Hoi zusje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
Groetjes uit Hengelo Overijssel.
RIP
Oooh ja, daar hoor ik nu ook te zittenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit nu op Saxion in Enschede (HOI-week is aan de gang), al die lui sprintjes trekken naar binnen
Waar?quote:
mijn oost is nog steeds rood hoor? of heet het hier geen oostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Psy-freak het volgende:
www.rampen-info.nl
hele oosten oranje
Ik heb in de verte ook wat gerommel gehoord. Verder alleen mistig.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Infection het volgende:
Hoor hier in omgeving Amersfoort de hele ochtend al gerommel in de verte maar nog niks dichtbij gehoord...
Hoi broertje. Was net boodschappen doen. Kom ik uit de C1000 echt WTF. Leek wel 23.00 's avondsquote:
Utrecht en omgeving ligt net buiten de apocalyptische zone.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef Infection het volgende:
Hoor hier in omgeving Amersfoort de hele ochtend al gerommel in de verte maar nog niks dichtbij gehoord...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
RIP
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:08 schreef Jojoortje het volgende:
RIP
oranje/roodquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:09 schreef seasushi het volgende:
[..]
mijn oost is nog steeds rood hoor? of heet het hier geen oost
Meestal het geval hier idd...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Utrecht en omgeving ligt net buiten de apocalyptische zone.
Het is ook al weer blauw aan het worden.
Shit... Komt ook nog deze kant op dusquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
En Helmond krijgt weer een dikke bui over zich heen. Ook met veel onweer dit keer, regen valt nog mee
Ah, dat is dus wat ik zie hierquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef mefke79 het volgende:
En Helmond krijgt weer een dikke bui over zich heen. Ook met veel onweer dit keer, regen valt nog mee
Ik bescherm je wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shit... Komt ook nog deze kant op dus
Baas.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
je zou er maar naast staan
Nee, The North Face gore-tex jas van 350 euro werkt primaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef Jaapdegroot het volgende:
Hier in Lieshout gaat het nu ook los heb net toch maar een regenjas besteld voor dat ik verregend op Skool aan kom !
Trekken jullie die ook aan.......?
Teringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wateroverlast zal ik niet zo snel hebben. Te goede rioleringquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Utrechtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |