Die dus jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeldzaam krachtige tornado treft Russische stad
Niet dat het iemand boeide
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Psy-freak het volgende:
rampeninfo komt met een prognose
http://www.rampen-info.nl/
Ze hebben wel gelijk, onweer maar waar vanavondquote:
Overal, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, onweer maar waar vanavond
quote:
wauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Logician het volgende:
De wolkjes in Enschede
[ afbeelding ]
Nou ben benieuwd maar ik ga er niet meer in geloven...straks blijft het gewoon droog....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Psy-freak het volgende:
rampeninfo komt met een prognose
http://www.rampen-info.nl/
Hmzzz... noodweercentrale zit er 40 km naast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Drugshond het volgende:
Goed, ff de Vodka uit mijn oren wrijven...
Het ziet er vandaag plezant uit... maar de radarbeelden laten nog niets zien.
?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmzzz... noodweercentrale zit er 40 km naast.
Zelf net hier ook gekiekt.. echt bizarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Logician het volgende:
De wolkjes net in Enschede, rare jongens...
[ afbeelding ]
Ligt niet hier..... beetje Axis Tilburg-Eindhoven.... en nu zit ik in Eindhoven...over 7 uur Tilburgquote:
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt niet hier..... beetje Axis Tilburg-Eindhoven.... en nu zit ik in Eindhoven...over 7 uur Tilburg
En ja mij digi nog wat zit aan de stekker.
ik denk... snel met bomielmobiel getypedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.
Roep Yvonne maar... die kan me nog net lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.
Semi-Katerig (zo slecht voel ik me niet).... en semi-ADHD achter een tiepmachnie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik denk... snel met bomielmobiel getyped
Het is nu de vraag of de nieuwe buien zullen ontstaan cq waar ze gaan ontstaan. Afwachten dus, het kan ook zomaar "tegenvallen".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... back to verwachtingen dinsdag... dit was al de focus afgelopen zondag.
Het zag er idd echt heel apart uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelf net hier ook gekiekt.. echt bizar
Gratis zwembadquote:
Wat er kan gaan gebeuren is dat de buien weer opnieuw ontstaan in België/Noord Frankrijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Lienzz het volgende:
zuid limburg heeft weinig gemerkt van onweer. op de radar zit het erna uit dat er alleen nog iets in het noord-oosten kan worden. ik de rest van europa zie ik ook niets wat vanavond nog zou kunnen ontstaan. is het dus voorbij voorlopig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |