Dat is dan wel weer indrukwekkend.quote:Pikdonker in Oost-Brabant
Rond halftwaalf was het pikdonker in Oost-Brabant. Volgens Casper Hootsen van Meteo Consult kwam dit door hooghangende wolken. "Normaal gesproken zitten wolken op een hoogte van tien tot twaalf kilometer. Net voor de middag hingen ze op zestien kilometer. Dat is uitzonderlijk. Daardoor werd de zon dus veel meer geblokkeerd dan normaal."
ja hier ook. (geen harlingen though). Jammer. Nu alleen maar regen. Geen extreme hoeveelheden en gewoon een grijze lucht die je de hele zomer al zietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:22 schreef aloa het volgende:
Net een rommel hier in Harlingen.
En daar bleef het bij.
die chick ook volgens mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die dude in de auto ook meteen fotos maken
Volgens mij is hier zelfs een topic van geweest. Gemeen beestje was datquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:38 schreef Thunderbowl het volgende:
Ik wist hier nieteens wat vanaf maar het is toch echt gebeurd.
Tornado in Rusland 2 Augustus. Serieus echt gebeurd dus!
Zeldzaam krachtige tornado treft Russische stadquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij is hier zelfs een topic van geweest. Gemeen beestje was dat
Die dus jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zeldzaam krachtige tornado treft Russische stad
Niet dat het iemand boeide
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Psy-freak het volgende:
rampeninfo komt met een prognose
http://www.rampen-info.nl/
Ze hebben wel gelijk, onweer maar waar vanavondquote:
Overal, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:54 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk, onweer maar waar vanavond
quote:
wauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Logician het volgende:
De wolkjes in Enschede
[ afbeelding ]
Nou ben benieuwd maar ik ga er niet meer in geloven...straks blijft het gewoon droog....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:53 schreef Psy-freak het volgende:
rampeninfo komt met een prognose
http://www.rampen-info.nl/
Hmzzz... noodweercentrale zit er 40 km naast.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:09 schreef Drugshond het volgende:
Goed, ff de Vodka uit mijn oren wrijven...
Het ziet er vandaag plezant uit... maar de radarbeelden laten nog niets zien.
?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmzzz... noodweercentrale zit er 40 km naast.
Zelf net hier ook gekiekt.. echt bizarquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:05 schreef Logician het volgende:
De wolkjes net in Enschede, rare jongens...
[ afbeelding ]
Ligt niet hier..... beetje Axis Tilburg-Eindhoven.... en nu zit ik in Eindhoven...over 7 uur Tilburgquote:
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt niet hier..... beetje Axis Tilburg-Eindhoven.... en nu zit ik in Eindhoven...over 7 uur Tilburg
En ja mij digi nog wat zit aan de stekker.
ik denk... snel met bomielmobiel getypedquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.
Roep Yvonne maar... die kan me nog net lezen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:20 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik probeer je echt serieus te lezen, maar van je laatste 3 posts kan ik echt niks van maken.
Semi-Katerig (zo slecht voel ik me niet).... en semi-ADHD achter een tiepmachnie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:21 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ik denk... snel met bomielmobiel getyped
Het is nu de vraag of de nieuwe buien zullen ontstaan cq waar ze gaan ontstaan. Afwachten dus, het kan ook zomaar "tegenvallen".quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:26 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... back to verwachtingen dinsdag... dit was al de focus afgelopen zondag.
Het zag er idd echt heel apart uitquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelf net hier ook gekiekt.. echt bizar
Gratis zwembadquote:
Wat er kan gaan gebeuren is dat de buien weer opnieuw ontstaan in België/Noord Frankrijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:42 schreef Lienzz het volgende:
zuid limburg heeft weinig gemerkt van onweer. op de radar zit het erna uit dat er alleen nog iets in het noord-oosten kan worden. ik de rest van europa zie ik ook niets wat vanavond nog zou kunnen ontstaan. is het dus voorbij voorlopig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |