it wasn't mequote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef themauster het volgende:
Wie heeft die qoute van borisz in de op gezet?
borisz zelf in het vorige topicquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef themauster het volgende:
Ikzelfquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:14 schreef themauster het volgende:
Hij is schor geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw wat knijpt deze kerel zijn stem.
Sander Hoogendoorn zat bij Turbulent, dus die zal wel1 1-4 (of 2-4) gedaan hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
zat Thyme nou vannacht weer in de nacht bij 3FM??
twitter:Ditzow twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:29:38Voor de zekerheid nog snel een poster van @Domien gemaakt en bij de AH opgehangen. Nu maar hopen dat hij wint! http://t.co/e8zYyvg reageer retweet
Wat maakt hem eigenlijk zo "hunkerig"? Zit best een aardig koppie op maar verder is het net een magere spieringquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:34 schreef themauster het volgende:
twitter:Ditzow twitterde op maandag 22-08-2011 om 20:29:38Voor de zekerheid nog snel een poster van @Domien gemaakt en bij de AH opgehangen. Nu maar hopen dat hij wint! http://t.co/e8zYyvg reageer retweet
Ik vind hem echt ontzettend aseksueelquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat maakt hem eigenlijk zo "hunkerig"? Zit best een aardig koppie op maar verder is het net een magere spiering
Ik zou het er ook niet mee kunnenquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind hem echt ontzettend aseksueel
Dat zou ik toch niet afslaan als ik een man zou zijnquote:
Dan houdt die jongen daar een levenslang trauma aan over zeker?quote:
Domien ziet er in vrouwenkleding anders best prima uit!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan houdt die jongen daar een levenslang trauma aan over zeker?
Hoeveel heb jij gedronken vanavond?quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Domien ziet er in vrouwenkleding anders best prima uit!
Eens. Met 15 a 20 bier op zou ik waarschijnlijk geen moment twijfelen. Moet ie zich wel geschoren hebben natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Domien ziet er in vrouwenkleding anders best prima uit!
Niks, ik drink geen alcohol!quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:17 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij gedronken vanavond?
Ja die stoppels schuren alleen maarquote:Op maandag 22 augustus 2011 21:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. Met 15 a 20 bier op zou ik waarschijnlijk geen moment twijfelen. Moet ie zich wel geschoren hebben natuurlijk.
Geweldig toch!quote:
Ik moest huilen van het lachen ook dankzij Van der Gijpquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik moest huilen van het lachen ook dankzij Van der Gijp
kan dat nu niet altijd zo blijven?quote:
blijkbaar nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 22:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kan dat nu niet altijd zo blijven?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
blijkbaar niet![]()
dit is zijn laatste week...
+5quote:
Hij zei dat hij het heel erg jammer vond dat Rudy niet is gekozen voor 3v12 maar Roos.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij zei dat hij het heel erg jammer vond dat Rudy niet is gekozen voor 3v12 maar Roos.
slaap lekker zoon!quote:
Weer lekker aan het afwassen?quote:
ik heb de fles dreft weer ter hand genomen ;-)quote:
ik denk zelfs dat ze er meer dan 1 hebben!quote:
*kras*quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk zelfs dat ze er meer dan 1 hebben!
Heeft bij mij een hoog "mwoah"-gehalte...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
joepie, de nieuwe peppers. eens horen of dit beter is dan die regendanssmaakversterker!
ik vond het vooral een puinhoop. ik heb de Peppers nooit echt leuk gevonden en dit verandert mijn mening niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft bij mij een hoog "mwoah"-gehalte...
Ik vind de oude Peppers (tot halverwege jaren '90) wel tof, groot fan ben ik nooit geweest. Collega van me wel, maar die is nu ook van z'n geloof gedonderd, vindt het helemaal niets meer aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond het vooral een puinhoop. ik heb de Peppers nooit echt leuk gevonden en dit verandert mijn mening niet.
Stiekem ben je jaloersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
die snol op de radio heeft liggen ketsen met een jongen die ze op LL leerde kennen! de sloerie!
stiekem??quote:
Dus je impliceert dat Rock graag zelf zou willen ketsen met een jongen op LL?quote:
ik denk dat Dago MET mij wil ketsen op LL!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus je impliceert dat Rock graag zelf zou willen ketsen met een jongen op LL?
Dago? Ja vast wel!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat Dago MET mij wil ketsen op LL!
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef alors het volgende:
sowieso censuur, op 3fm zijn er ook een paar van die nummers waarvan altijd de gecensureerde versie wordt gedraaid
Bezopen iddquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:54 schreef alors het volgende:
sowieso censuur, op 3fm zijn er ook een paar van die nummers waarvan altijd de gecensureerde versie wordt gedraaid
Nou ga ik zeker heenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:18 schreef Pino112 het volgende:
http://www.hilversummediafestival.nl/blokkenschema
Rinus op zondag![]()
.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:15 schreef themauster het volgende:
Ik moet om 14.00 op de fiets 9 km fietsen hopelijk blijft het hier dan nog even droog maar aan buienradar te zien ga ik net fietsen als het begint te regenen/onweren.
Ik zit op mijn werk en die heb ik dus niet bij mequote:
cute!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:22 schreef minthy het volgende:
Oppassen in welk topic ik post, kom overal dezelfde mensen tegen als laatste poster
Ik heb vanmorgen nog gezocht op 3fmfan.nl of die inmiddels al voorbij was gekomen maar hij komt dus helemaal niet bij de playlist te staan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:01 schreef alors het volgende:
[..]
gisteravond bij Rudy ook al hooren vanochtend bij Domien...
Niet alleen 3fmfan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:03 schreef alors het volgende:
ja maar 3fmfan mist de laatste tijd de helft van de platen nogal eens...
Denk dat het via een simpele Windows Media-stream gaat, moet op een of andere manier wel te achterhalen zijn, ben ook aan het kijken. Sziget ging ook zo ongeveer.quote:
Dikke bagger dus. En waarom ook een uitzending vanuit fucking Portugalquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat het via een simpele Windows Media-stream gaat, moet op een of andere manier wel te achterhalen zijn, ben ook aan het kijken. Sziget ging ook zo ongeveer.
hier ook, ligt dus niet aan jou.quote:
Gaat daar iets niet lekker in Portugal vrees ik. Misschien weer eens te weinig capaciteit, maar zo iets kun je van te voren wel weten vind ik. Maar dan maar lekker ouderwets via de FM (wat hier amper te doen is, dus dan pak ik wel de webstream of kabel)quote:
Het zooitje hoort gewoon te werken en anders blijven ze maar lekker in Hilversum.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier ook, ligt dus niet aan jou.
nu btw niet meer, maar ze hebben de cam uitgezet en je ziet nu dat rode Serious Radio scherm
Omdat het hier slecht weer is, en iets met dat TV-programma van dat Volendamvolk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dikke bagger dus. En waarom ook een uitzending vanuit fucking Portugalx100
Oké,quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat het hier slecht weer is, en iets met dat TV-programma van dat Volendamvolk.
+1quote:
+x altijd -1.twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 14:20:22@coenensander En ik zie camera's. Ook altijd +10 ;-) reageer retweet
TwitWouter moeten ze maar naar /dev/null sturen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:48 schreef Pino112 het volgende:
+x altijd -1.twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 14:20:22@coenensander En ik zie camera's. Ook altijd +10 ;-) reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
TwitWouter moeten ze van het internet afsluiten.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:49 schreef gerbenp het volgende:
[..]
TwitWouter moeten ze maar naar /dev/null sturen.
in zijn hosts kan dit maar gaan staanquote:
ja de bassist blijkbaar...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Ik schakel net in, maar Hidde is toch die gast van OSL?
Pauperverkiezing>
Jij voor deze keer eenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe nou niet, ik glij hier van de bank af
Maakt me niet uit, ik luister toch nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:18 schreef alors het volgende:
Hahaha dit komt bij Claudia vrijdagmiddag
dit is 1 van de hittegolfhunks? godsamme wat een druif. dan liever Domien!quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:32 schreef Sersjee het volgende:
Neil Finn volgt mij op twitter. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb, maar mijn jaar is goed...
thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:34 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Even op Kijk live klikken, hij staat bij jouw nu waarschijnlijk nog op Coen & Sander.
Dit. Sowieso doet hij het al veel leuker dan Michiel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:36 schreef Allrounder het volgende:
Veel leuker zo'n jongere gast in de avond ipv Michiel.
Net als Adam Curry op zijn amerikaans zeker?quote:
twitter:TwitWouter twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 20:43:34Een spinkelvonkelkneiterharde dampende rampestamper helemaal te gek! #3fm reageer retweet
Ik ben er nog steeds een beetje van slag van.quote:
hoe lang ben je daarmee bezig geweest npo/3fm_sziget ligt behoorlijk voor de hand maar bnn/csportugal niet echt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:50 schreef gerbenp het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/bnn/csportugal
Dit zou beter moeten werken
een mooi systeem is dat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:19 schreef borisz het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst Sonos in het echt gezien. VOlgens mij ga ik binnenkort een s3 aanschaffen
Programmatje zoals Fiddler er op los laten en je komt er wel aan uit. Deze stond wel ingesteld op de site van Coen en Sander. Sziget was een gok. Werkte dus ook toen gewoon.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hoe lang ben je daarmee bezig geweest npo/3fm_sziget ligt behoorlijk voor de hand maar bnn/csportugal niet echt.
Ik hoop dat er nog leuk backstage materiaal uitkomt.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:09 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Programmatje zoals Fiddler er op los laten en je komt er wel aan uit. Deze stond wel ingesteld op de site van Coen en Sander. Sziget was een gok. Werkte dus ook toen gewoon.
quote:
de dag grap mensentwitter:Michonnet twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 23:34:58Zag Marc van der Linden ooit in een gele jas op het perron van Amsterdam CS staan. Ik zweer u dat er mensen probeerden in te stappen. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Stream is onstabiel kan ik je vertellen, buffert als een gek.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog leuk backstage materiaal uitkomt.
we zullen zien.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 06:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Stream is onstabiel kan ik je vertellen, buffert als een gek.
quote:
Oud EO directeurquote:Op woensdag 24 augustus 2011 08:57 schreef TradeMarkie het volgende:
WTF wie is die gast met de gielmobiel zeg
quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Enge man, niet best
verder een goedemorgen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:14 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen allen
Geen 3FM op kantoor, vandaag staan de oldies weer op van sky.fm. Leuk leuk leuk, Johnny B. Goode - Chuck Berry nu![]()
![]()
Toen er nog muziek gemaakt werd
![]()
![]()
Wacht op nieuwe iPhone en beslis dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag een nieuwe telefoon uitkiezen
Heb nu een iPhone 3GS...
Dilemma: T-Mobile actie 3 maanden gratis...
Samsung Galaxy S2
HTC sensation
wachten op nieuwe iPhone
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 02:28 schreef hole1988 het volgende:
Hans Kazan is overledenow, ik dacht dat ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dan kun je misschien de iPhone4 goedkoper krijgen (als je de 5 niet interessant genoeg zou vinden). En er is dan vast weer een andere aanbiedingquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ja maar dan is die aanbieding niet meerIk blijf een Hollander he
Ik vind die S2 wel echt een geniale telefoon verder...
Volgens mij zit er weinig verschil in. Heb zelf de Galaxy S (het oudere broertje) en ben daar erg tevreden over. Veek bekenden hebben een HTC en die zijn daar ook erg tevreden over. Galaxy S2 heeft ws een groter scherm, maar dat moet je ook maar willen...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:51 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is waar
Maar wat is het voordeel van een sensation tegenover de galaxy s2? Behalve dat de laatste wat meer plastic schijnt te zijn
Dat scheelt! En anders gewoon de beste aanbieding nemen, het is sowieso tof speelgoedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb ook zoiets begrepen Minthy.. Heb gelukkig nog 2 maanden om te kiezen wat ik wil
en waar kom jij zo laat vandaan???quote:
Laat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waar kom jij zo laat vandaan???
tis half 2 man! als je nu pas thuis (ja, Fok! is je huis!) komt is dat laat! voor straf ga jij vanavond met je blote voeten naar bed!quote:
Ik zie geen beeld maar het zal er ongetwijfeld lekkerder uitzienquote:
Als straf 1 uur naar Antiroos luisterenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis half 2 man! als je nu pas thuis (ja, Fok! is je huis!) komt is dat laat! voor straf ga jij vanavond met je blote voeten naar bed!
Roel heeft hem al gewonnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer komt De Nieuwe Hans Verkiezing nou?Pino is sowieso een kandidaat
Mehquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef alors het volgende:
Als er geen platenmaatschappijen zijn die hun artiest willen spammen in ruil voor kaartjes dan wordt dit de megahit denk ik, Heaven van Emeli Sande...
Hij heeft zijn laserbril nu weer opquote:
weet ik, maar hij deed hem net even afquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij heeft zijn laserbril nu weer op
Ik ben de hele nacht thuis geweest hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis half 2 man! als je nu pas thuis (ja, Fok! is je huis!) komt is dat laat! voor straf ga jij vanavond met je blote voeten naar bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |