Dat scheelt! En anders gewoon de beste aanbieding nemen, het is sowieso tof speelgoedquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
Ja ik heb ook zoiets begrepen Minthy.. Heb gelukkig nog 2 maanden om te kiezen wat ik wil
en waar kom jij zo laat vandaan???quote:
Laat?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en waar kom jij zo laat vandaan???
tis half 2 man! als je nu pas thuis (ja, Fok! is je huis!) komt is dat laat! voor straf ga jij vanavond met je blote voeten naar bed!quote:
Ik zie geen beeld maar het zal er ongetwijfeld lekkerder uitzienquote:
Als straf 1 uur naar Antiroos luisterenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis half 2 man! als je nu pas thuis (ja, Fok! is je huis!) komt is dat laat! voor straf ga jij vanavond met je blote voeten naar bed!
Roel heeft hem al gewonnenquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:38 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer komt De Nieuwe Hans Verkiezing nou?Pino is sowieso een kandidaat
Mehquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:56 schreef alors het volgende:
Als er geen platenmaatschappijen zijn die hun artiest willen spammen in ruil voor kaartjes dan wordt dit de megahit denk ik, Heaven van Emeli Sande...
Hij heeft zijn laserbril nu weer opquote:
weet ik, maar hij deed hem net even afquote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij heeft zijn laserbril nu weer op
Ik ben de hele nacht thuis geweest hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis half 2 man! als je nu pas thuis (ja, Fok! is je huis!) komt is dat laat! voor straf ga jij vanavond met je blote voeten naar bed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |